וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לאטרייה הרזה

תיגל נשיא

29.7.2006 / 10:06

אחרי שכבשה את אמסטרדם, מגיעה רשת המוקפצים Wok to Walk לתל אביב ומבטיחה לכם מנה תוך דקה וחצי. הדגש הוא בריאות וקלילות

רשת Wok to Walk, שלה כבר ארבעה סניפים בהולנד, פותחת סניף ראשון בתל אביב. אחד השותפים למקום אחראי גם על ההצלחה הבינלאומית של פלאפל מעוז, המקום שלימד את ההולנדים איך להיזהר מכתמי טחינה על החולצות המכופתרות שלהם. "רצינו כבר מזמן להביא את פלאפל מעוז", אומר דימה קמינסקי, אחד השותפים, "אבל לאור ההצלחה האדירה בהולנד החלטנו להכניס גם פה בארץ שינוי באוכל האוריינטלי".

השינוי שעליו הוא מדבר הוא לא עוד אוכל מוקפץ בשמן, אלא דווקא חזרה למקורות של האוכל האוריינטלי שנשכחו אחרי שספגו יותר מדי רוטב חמוץ מתוק: הבריאות והקלילות.

ואכן, האג'נדה של Wok to Walk היא "מזון מוקפץ, מהיר ובריא". או כמו שקמינסקי מסביר: "מזון שהוקפץ משמר את הוויטמינים שלו יותר מאשר מזון שבושל זמן רב. אבל לא רק זה הופך את המקום לבריאותי, אלא גם השילוב של קמח מחיטה מלאה ואורז מלא וכן מבחר של מיצים טבעיים וסחוטים במקום".

ב'ווק טו ווק' מתחייבים לספק לכם את המנה תוך דקה וחצי. על הטיימר תוכלו ללחוץ אחרי שעברתם בשלוש תחנות - בראשונה תבחרו את סוג הפחמימה, למשל אורז מלא או רגיל ואטריות מחיטה מלאה; אחר כך תבחרו בתוספות, בשריות או צמחוניות, כמו טופו, תערובת אגוזים וירקות; ולבסוף תבחרו את הרוטב החביב עליכם מבין חמישה סוגים. המחיר של מנה מוקפצת ינוע בין 19 ל-30 שקל.

המקום כשר ועדיין לא ברור מה יהיו שעות הפתיחה בסוף השבוע, אז צפו לפרטים ולעוד סניפים בהמשך.
Wok to Walk. אבן גבירול 94, טל' 6093394. פתוח: א'-ה' 11:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully