וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחתיין על העיתוי

עפר עין-גל

31.7.2006 / 13:11

'דוריס קצבים', מסעדת הבשרים והאטליז בראש פינה פתחו סניף תל אביבי המבוסס על אותו פורמט מנצח

בלי שום קשר למלחמה, אבל כאילו בתיאום מושלם עמה ועם התרוקנות הצפון מתיירים ותושבים נפתח בתל אביב סניף של 'דוריס קצבים' מראש פינה. המקום הצעיר אך רב מוניטין, שפתחו לפני כשנתיים דורי רבי-יחיא ואדם ויה בראש פינה מתבסס גם בתל אביב על אותו פורמט צפוני מנצח של מסעדה ואטליז. בראש פינה כמו בתל אביב, המקום עושה הרבה כבוד לבשר שמגיע מעדרים מיוחדים שמגדלים השניים ברמת הגולן. בדומה למיקום הצפוני גם בתל אביב נבחר לוקיישן, שצריך לדעת עליו מראש, סביר להניח שרוב האנשים לא מחפשים בדרך כלל מסעדת בשרים באזור הסינרמה, לא רחוק מצ'ימיצ'נגה.

המקרר במקום מחולק לשלושה אגפים: בבקר מתבלטים נתחי ענק של פריים ריב ופורטר האוס, באגף הצאן נראות צלעות כבש וסינטה טלה, ובאגף השלישי קבבים והמבורגרים מבשר טלה, בקר ותערובותיהם, וגם נקניקיות צ'וריסוס ומרגז מתוצרת המקום.

תפריט המסעדה פועל על אותו עיקרון ראש פינאי מנצח. כל סטייק, שמשקלו לא יורד מ-500 גרם, נסגר על מחבת ואחר כך מקבל פיניש בתנור ייעודי.
אם אתם לא חובבי בקר או כבש, אין לכם מה לחפש שם, אבל אם אתם בעניין – זה עשוי להיות גן עדן עבורכם. במקום מוצעים צלע עגל במשקל חצי קילו, נתח קצבים, ספייר ריבס בקר או טלה וטי-בון (99-159 ש"ח), לצד המבורגרים קוטלטים עם נתחי בקר וטלה קצוצים (400 גרם- 59 ש"ח) וצ'וריסוס. כל המנות מגיעות עם סדרת מזטים, ירקות קלויים, חלת בצל קטנה, צ'יפס הבית הטיפוסי ולחם.

'דוריס קצבים'. יגאל אלון 65 (בניין טויוטה), תל אביב, טל' 1599500021.
שעות פתיחה, המסעדה: א' עד שבת 12:00- עד לקוח אחרון; האיטליז: א' עד שבת 10:00- 3:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully