וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחור לא אופנתי

נגה משל

2.8.2006 / 12:23

רוב רשתות הג'אנק פוד הוסיפו מזמן סלטים לתפריט. בורגר ראנץ' עושים את זה ברצינות רק עכשיו ואפילו גייסו את אהרוני למשימה. תירגעו. כולה סלט

עד כה, שוחרי העלים שרצו לגוון את הראנץ'-ספרדי שלהם בקצת ירוק, נאלצו להסתפק בתוספת של סלט חסה ועגבניות שרי עם חיזוק אפשרי של רצועות עוף. הסלט הזה לא ממש עמד בתחרות עם מגוון הסלטים האחרים שמציעות רשתות הג'אנק פוד השונות ובבורגר ראנץ' הבינו את זה כעת. הרשת השיקה בימים אלה שלושה סלטים חדשים, שאמורים לתת מענה לקהלים חדשים וללקוחות קבועים שרוצים להרגיש קצת בריאות.

לצורך המשימה גויס השף ישראל אהרוני לפתח את המנות החדשות ואת הרטבים תחת העקרונות המנחים של טעם, טריות ובריאות. כמו שבטח ניחשתם שמו של אהרוני משמש בעיקר כגימיק שיווקי ולמרות שהסלטים חביבים ובהחלט עונים על הצורך הבסיסי של סלט שנמכר ברשת ג'אנק פוד, הם מן הסתם לא בשורה קולינרית רועשת. לפחות בסלט הים תיכוני שטעמתי, הכמות הגדולה "מתנפחת" בעזרת יותר מדי עלי חסה ופחות מדי רצועות עוף (שהן דווקא גדולות אבל מעטות מדי) וגם שברי האגוזים כמעט שלא שידרו נוכחות.

בכל זאת הסלט הגדול כלל גם צנוניות ופלפלים קצוצים, שהם תוספת נחמדה ולא כל כך שגורה בסלטים מסוג זה. הרוטב, שליווה את הסלט, דווקא הפתיע בטעמו (ומזל שהוא לא היה אלף האיים) וכולל נגיעת תפוז, חומץ בלסמי, דבש, שמן זית, סויה ופלפל שחור. חבל רק שקריאה מעמיקה של מרכיביו חשפה גם המון חומרים לא כל כך ידידותיים כמו מייצבים, חומרים משמרים ומתחלבים וצבע מאכל. מצד שני, זוהי רשת פאסט-פוד ומי שמצפה שהיא באמת תהיה התחנה הבריאותית הבאה שלו לא באמת מחובר לעולם הזה, או לעצמו.

בנוסף לסלט הים תיכוני משלימים את הקולקציה סלט אסיאתי (ירקות, חזה עוף במשרה אסייאתי צלוי על הגריל, גזר, קולורבי, צנונית, שום אפוי ובוטנים קלויים; וסלט טונה (ירקות, נתחי טונה במים, ביצה קשה, עגבניות שרי, צנונית, פלפלים, פטרוזיליה ואגוזי מלך).

הסלטים נמכרים כעת במחיר היכרות של 29 ¤. ארוחת סלט+שתייה – 33 ¤. להשיג בכל סניפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully