וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי החדשות

גיא גיסר

4.8.2006 / 8:40

גיא גיסר מביא מהדורת חדשות אלכוהוליות אסקפיסטית בהחלט. בין השאר, "אבסולוט" קיבלה הכשר ובונד יעשה את זה שוב עם "סמירנוף"

"לאחר מבט אחד בפלנטה הזו, כל אורח מהחלל החיצון היה אומר 'אני רוצה לראות את המנהל' "
וויליאם ס. בורוז

המלחמה בלבנון גוזלת את חיינו, לאט אבל בטוח. הכלכלה השברירית, התרבות המתדרדרת, הפשע המתארגן והספורט החובבני אינם קיימים בתודעה הציבורית כבר שלושה שבועות. כל חיינו סובבים סביב נסראללה, הקטיושות והלחימה, אבל אתם יודעים איך זה – העולם ממשיך להסתובב.

גם אם לאנשים מסוימים זה נראה לא בסדר - אנחנו לא מרכז העולם. יש דברים חשובים לא פחות מאשר מיני-מלחמה במזה"ת, ובסופו של דבר העולם מצביע ברגליים. זהו טבע האדם - יום אחד אנחנו מתעלמים באלגנטיות ממלחמות רחוקות ביוגוסלביה ועיראק, ולמחרת מתעלמים מאתנו.

בגלל המצב הלא נעים שנקלענו אליו, החלטתי לעשות מעשה של פחדנים ולבחור באסקפיזם הישן והטוב. למרות הצרות והפחד, עצמתי את העיניים ודמיינתי שאנחנו חיים במדינה נורמלית עם שכנים נחמדים. רק ככה אפשר לשמור על שפיות, לא?

הרי לכם מהדורת חדשות קצרה, המביאה את החדשות החשובות באמת - חדשות האלכוהול מסביב לעולם.

חותמת כשרות ל"אבסולוט"

יצרנית הוודקה השבדית "אבסולוט" קיבלה, באופן רשמי וסופי, חותמת כשרות. ארגון ה- OU (Orthodox Union), המהווה כסמכות העליונה למתן הכשר למוצרי מזון ושתייה, הסכים להטביע את חותמתו על שישה מותגים: אבסולוט פפר, קוראנט, אפיץ', ראסברי, רובי-רד (אשכולית אדומה) וה"אבסולוט" הרגיל.

שאר המותגים ייאלצו להמתין מספר שבועות עד למתן ההכשר הסופי. הרב אליהו זעפרן שהה במזקקת "אבסולוט" בשבדיה ובחן את תהליך הייצור מקרוב. לאחר מתן האישור אמר ריק טאפיה, מנהל מותג אבסולוט בניו-יורק "אנו נרגשים ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם ה- OU".

50,000$ עבור קוקטייל עם טבעת זהב ויהלום

הקוקטייל היקר ביותר בעולם הוצג רשמית בחודש שעבר. ג'יי מאליק, ברמן במסעדה יוקרתית במנצ'סטר, קיבל אישור מבעל הבית להכין קוקטייל יוקרתי שימשוך את תשומת ליבם של כדורגלני מנצ'סטר יונייטד העשירים, המבלים במסעדה באופן קבוע. מחיר התענוג: 27,000 ליש"ט, שהם כ- 50,000$!

הקוקטייל מורכב משמפניה יוקרתית, קוניאק מיושן ועוד ליקרים איכותיים, אך לא בגללם מתומחר הקוקטייל במחיר השערורייתי. בתוך הכוס, כקישוט מקורי, מונח קיסם עשוי מינרל נדיר בשם טורמלין, ובמקום זית ירקרק הוא נעוץ בטבעת זהב לבן משובצת ביהלום 2 קראט.

המטרה היא לגרום ללקוחות עשירים להזמין את הקוקטייל עבור נשותיהם. כשמגיעה הזמנה של הקוקטייל, הוא מוגש לשולחן על ידי הברמן בליווי 2 מאבטחים חמושים.

לקוחות הקמצנים, שרוצים לנסות משהו צנוע יותר, יכולים לבחור קוקטיילים אחרים מהמבחר בתפריט, כשהזול בהם מכיל טבעת זהב לבן ללא יהלום, במחיר שווה לכל נפש של 15,250 ליש"ט, כ- 28,000$.

בונד חוזר ל"סמירנוף"

חברת "סמירנוף", יצרנית הוודקה הנמכרת ביותר בעולם (והאויבת הנצחית של "אבסולוט"), חוזרת לככב בסרטי ג'יימס בונד. בסרט הקרוב, "קזינו רויאל", ישתה המרגל השרמנטי את קוקטייל הוודקה מרטיני - מנוער, לא מעורבב - עם וודקה "סמירנוף", בדיוק כמו בסרט הראשון ב- 1962. בסרט הקודם בסדרה רכשה חברת "פינלנדיה" את הסכות להימזג לכוסו של בונד, אך כעת הוחזרה עטרה ליושנה, וכמו ב- 19 מתוך 20 הסרטים האחרונים בסדרה, זוכה "סמירנוף" בפרסום.

על פי ההסכם, "סמירנוף" (השייכות לתאגיד "דיאג"ו") לא תשלם ולו דולר אחד לחברת ההפקה בתמורה לזכות להופיע בסרט, אלא תצא בקמפיין פרסום עולמי שישלב את מותג הוודקה עם הסרט החדש. עלות הקמפיין העתידי נאמד במיליוני דולרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

המזקקה של ג'ורג' וושינגטון נפתחת למבקרים

כולנו יודעים שג'ורג' וושינגטון היה הנשיא האמריקני הראשון. מה שמעט יודעים הוא שמר וושינגטון הנכבד היה יצרן וויסקי מוכשר מאוד. באחוזתו במאונט וורנון שבמדינת ווירג'יניה, עמדה מזקקת וויסקי בה זיקק וויסקי שנחשב בזמנו לאיכותי ביותר, והורכב מ- 60% שיפון, 35% תירס ו- 5% שעורה.

200 שנה לאחר סגירת שערי המזקקה, הוחלט לפתוח אותה מחדש ולייצר בה את אותו וויסקי שג'ורג'י-בוי ייצר אז. תהליך הבנייה מתרחש ממש בימים אלו ובאפריל הקרוב אמורה להיפתח למבקרים המזקקה החדשה-ישנה.

"בקרדי" חוטפת תביעה

צעירה שנכוותה מרום בוער תבעה את חברת "בקרדי". בכתב התביעה מצוין כי הצעירה, דניאל אליין, בילתה בבר במיאמי, בעוד הברמן מזג "בקרדי 151" (רום בחוזק אלכוהול של 75.5% אלכוהול) לכוסות שוט. אחד הבליינים הדליק תפריט והניח אותו בין הבקבוק לכוסות. תוך שניות התלקח הבקבוק. הברמן, ככל הנראה, התכוון להשליך את הבקבוק על הבר, אך במקום זאת השליך אותו בטעות על אליין האומללה, שנפלה על הרצפה וניסתה לכבות את האש מהצוואר, החזה והפנים. "הרום נדבק לעורה והמשיך לבעור" נכתב בתביעה, וכשהגיעה לביה"ח התברר שהיא סובלת מכוויות בדרגה 2 ו-3.
חברת בקרדי טרם הגיבה לטענות.

"דיוורס 12" עכשיו גם בארץ

"דיוורס", אחד ממותגי הסקוטש בלנדד הנמכרים בעולם, אמנם לא מפורסם ברחבי ישראל כמו "ג'וני ווקר", "שיבאס" או "ג'יימסון" - אך בכל זאת יש לו מקום של כבוד. ג'ון דיוור, האבא של המותג, הקים את המזקקה ב-1846 בעיירה פרת'. עם השנים הפך הבייבי שלו לוויסקי אהוב ונחשק, שאף היה למותג הוויסקי הראשון שהופיע בסרט קולנוע אילם.

ב-1998, לאחר שנים של שהייה תחת צילם הכבד של ג'וני ווקר ו- J&B, עזב ה"דיוורס" את תאגיד דיאג"ו ונרכש על ידי תאגיד בקרדי-מרטיני הגדול. בבקרדי השכילו להשתמש בו כהלכה, והחלו לשווק מותגי פרמיום של "דיוורס" בנוסף על הוויט לייבל הרגיל. כך יצאו גרסאות 12 ו-18 שנה של המותג. החל מחודש זה ניתן להשיג את דיוורס 12 גם בישראל. האם הוא יתחרה "בבלאק לייבל" וב"שיבאס"? נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully