וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר על קשר

תיגל נשיא

5.8.2006 / 10:45

עמיר אילן, שהיה השף של דיקסי במשך 11 שנה, פותח מסעדה חדשה ומתעד את שלבי הקמתה בבלוג מושקע. יש גם מתכונים והגיגים

כל אלו שמתגעגעים לשף עמיר אילן, מי שהיה במשך 11 שנה השף של מסעדת דיקסי, אולי ישמחו לשמוע שמעתה אפשר ליהנות מכישרונותיו של השף גם בבית.

אילן פתח לאחרונה בלוג מושקע שבו ניתן למצוא מתכונים מיוחדים. הסברים על כלי מטבח שונים וגם התלוות צמודה אליו בדרך לפתיחת מסעדה חדשה, "שתהיה בית לאוכל האישי שלי", כפי שהוא מסביר. אילן ידווח לקוראיו בזמן אמת על כל צעד בעסק החדש, מה שהופך את הבלוג למעין תכנית ריאליטי בלייב.

מה פתאום בלוג?
"בעשור האחרון בישלתי למאות אלפי סועדים. יש אומרים מיליונים. אני זקוק לקשר הזה עם הלקוחות. זו האנרגיה שמניעה אותי. הרעיון לפתוח בלוג שעניינו אוכל ומסעדות הוא הדרך שלי להגיע לאותם אנשים שעד היום באו אליי. זה גם נראה לי המשך טבעי לעבודתי עד כה. התגובות, האימיילים הרבים מסועדים, כמו גם מקולגות רבים מהענף, הם כל מה שאני זקוק לו בימים אלה. אני אוהב מאוד לכתוב, והבלוג הוא ההזדמנות הראשונה של רבים להכיר אותי".

אז מה בעצם הולך להיות שם?
"פתיחת מסעדה, שלב אחר שלב, היא הבסיס של הבלוג והשלבים הינם אמיתיים וחופפים את המציאות. מובן שזו גם הזדמנות לשלב את הפילוסופיה שלי ולשלב מתכונים, ציוד, בישול וחומר רב נוסף. לאחר שמכירים כה טוב את האוכל שלי, המתכונים, הסיפורים האישיים והדמיון של הקורא ישלימו את ההיכרות גם איתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully