וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאת צדיק, ג'יימי אוליבר

6.8.2006 / 9:33

הסדרה "ג'יימי אוליבר עושה בית ספר", בה ניסה השף העירום להוציא את הג'אנק פוד מתפריט בתי הספר בבריטניה, תשודר החודש בערוץ החיים הטובים

אם אתם עוקבים אחר מעלליו של השף ג'יימי אוליבר בטח כבר שמעתם על אחד הפרויקטים האחרונים שלו בו ניסה להשפיע על תפריט ארוחות בתי הספר המוגשות לילדי בריטניה. החודש ישודרו ארבעת פרקי הסדרה "ג'יימי אוליבר עושה בית ספר", בהפקת צ'אנל 4 הבריטי, בערוץ החיים הטובים.

בעקבות המשבר המעמיק בארוחות הניתנות בבתי הספר ברחבי בריטניה, בדק אוליבר מה אוכלים שם הילדים ופצח במסע שכנוע של הממשל לשינוי הרכב הארוחות. מטרתו של ג'יימי הייתה להוציא מהתפריט את הג'אנק פוד הפופולרי שמוגש לילדים ולהחליפו בארוחות מזינות ובריאות יותר. לשם כך השתלט על מטבחי בתי ספר ברובע שלם בלונדון. כבר בהתחלה גילה ג'יימי כי המשימה יותר קשה ממה ששיער לאור העובדה, שחלק ניכר מהילדים שפגש לא ידעו אפילו לזהות את רוב הירקות שהציג בפניהם. גם אנשי הממסד בהם נתקל התגלו כאטומים וקשים.

במהלך הסדרה ג'יימי ניסה לפעול לשינוי המצב כדי של-4 מיליון ילדי בריטניה, הניזונים מארוחות בבית ספרם, תהיה מודעות גדולה יותר לאכילה נכונה ואפשרות לשמור על בריאותם.

התכנית תעלה בערוץ החיים הטובים ב-8 באוגוסט בשעה 22:00 ומדי יום שלישי. ש.ח. בימי חמישי ב-18:00, בשישי ב-16:30 ובשבת ב-12:00 בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully