וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מקום ראשון בקיץ

10.8.2006 / 8:45

וודקה מלון, ופל בלגי וליצ'י ג'ינג'ר - כל הטעמים החדשים והמנצחים של הגלידריות המובילות. יש גם גרסאות דיאט שוות

ברוויסימו - חזקים בשוקולד וויסקי

הרשת נוסדה ב- 1998. הבעלים, חיים בירן, למד את רזי ייצור גלידת הגורמה האיטלקית אצל מאסטרו איטלקי מהגדולים בעולם והרשת הוקמה על-מנת "להחדיר את מושג ה'גורמה' גם לענף הגלידה". מלבד הייצור השוטף של גלידות מחומרי גלם המיובאים מאיטליה, מפתחת ברוויסימו טעמים חדשים שמותאמים במיוחד לטעם הישראלי כמו חלבה, מלבי, גלידות אלכוהוליות וקו גלידות דיאט ללא סוכר עם 2% שומן בלבד. חנות הדגל של ברוויסימו נמצאת ברחוב הארבעה 4 (מול הסינמטק) בת"א.

נקודות מכירה נוספות:
רח' אבן גבירול 82, רח' רמב"ם פינת מדרחוב נחלת בנימין, קניון אם הדרך (בכפר ויתקין), מרכז מרום נווה ברמת גן, מרכז הדקל בתל מונד ורח' הרברט סמואל בחדרה. ברוויסימו גם מספקת עגלות גלידה לאירועים.

הטעם שלנו:
אייריש קפה
- טעם קפאיני מעודן, האלכוהול לא ממש מורגש, אבל בסה"כ זכה לאהדה.

גן עדן (שילוב של תות, בננה, פסיפלורה ומנגו)
- טעם הפסיפלורה אמנם השתלט על שאר הטעמים, אך בסה"כ מדובר בטעם מוצלח לחובבי הסורבטים החמצמצים.

וודקה מלון
- מאד מלוני עם טאץ' אלכוהולי קל. מרענן וטעים.

שוקולד וויסקי
- שוקולד אלכוהולי עשיר ומעולה. חובבי השוקולד טענו שהוא ניצב גבוה מעל כולם בדירוג.

פנה קוטה (וניל + קרם קרמל)
- מעורר נוסטלגיה לדני וניל; מתוק, מנחם וטעים.

חלבה
- מתוק מאוד ועשיר, גלידה כבדה וטעימה.

מלבי
- גם אלה שממש לא בעניין של מלבי נהנו מהטעם, שהזכיר יותר סחלב קפוא עם הרבה קינמון מאשר מלבי. מי הוורדים ממש לא הורגשו והכפיות לא הפסיקו לחזור.

ד"ר לק - סחתיין על הדיאט

קיימת מאז 1987 ומונה 19 סניפים בכל רחבי הארץ. הייתה הגלידרייה הראשונה בארץ שייצרה מגוון רחב ואיכותי של גלידות שמנת ושרבטים. השיקה הקיץ טעמים חדשים, עוגות וגם גלידות ללא שומן וללא סוכר במגוון טעמים.
בין המוצרים:

"לק קל"
הקיץ. הרחיבה הרשת את קו המוצרים הדיאטטי והשיקה גלידות 0% שומן, ללא סוכר בטעמי וניל, שוקולד ופירות. רק 78 קלוריות ל-100 גר'.

עוגות
לד"ר לק עוגות וטארטים משפחתיים ואישיים במגוון טעמים מרשים. עוגות הגלידה סמי פרדו מעניקות תחושה של חלקות וטמפרטורת אכילה חמה יותר מגלידה. העוגות משלבת מספר מרקמים שונים היוצרים עניין בפה. כל העוגות על טהרת שמנת, חלב, פירות טריים - הכל מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים. בין הטעמים החדשים: עוגות מוס שוקולד לבן ופרפה שוקולד-אספרסו אישיות.

גלידות
בין היתר הושקו טעמי סורבה פירות יער, סורבה שוקולד ושמנת מלבי. כל הגלידות בד"ר לק עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הטעמים החדשים מצטרפים לעשרות טעמים, ביניהם: וניל צרפתי, טראפלס שוקולד, שוקולד תפוז, קוקוס, סורבה תות ומנגו, ריבת חלב, גבינה וקינמון, סורבה אשכוליות קמפרי ועוד. סך הכול כ - 25 טעמי גלידה וסורבה.


הטעם שלנו:
דיאט
- מצוין, עדין והכי חשוב, בלי טעמי לוואי של אספרטיים. טבעי ומזכיר פרוזן יוגורט. הצטיין במיוחד התות. הווניל והשוקולד היו פחות מעניינים והבננה מצאה חן בעיני חובבי הז'אנר הבנני בלבד.

שרבטים
- התות היה טבעי וטעים, אשכולית אדומה במרירות עדינה ופסיפלורה חמצמצה זכו לאהדת חובבי הסורבטים. שוב הורגשה איכות חומרי הגלם.

מלבי
- לאוהבי מי הוורדים, השאר לא כל-כך התלהבו.

עוגות אישיות
- מוס שוקולד וטירמיסו. שתיהן היו מצוינות נטולות טעמי לוואי, לא מתוקות מדי ומעוצבות בצורה אטרקטיבית. חובבי השוקולד גילו העדפה ברורה למוס בעוד אנשי הקפה העדיפו את הטירמיסו. העוגות בנויות משכבת טורט או בישקוטים (במקרה של הטירמיסו) ומעליהן גלידה איכותית וקישוטי קצפת.

בן & ג'ריס - יודעים מה הם עושים

גלידת "בן אנד ג'ריס" היא הגלידה הפופולרית ביותר בארה"ב וב-1993 הפכה גם למספר 1 במכירת גלידות יוגורט. החברה החלה לשווק עתה גלידות יוגורט שמכילות 3% שומן בלבד ב-2 טעמים מוכרים ומבוקשים - שוקולד פאדג' בראוניס וצ'רי גרסייה, שפותחו כחלק מהמגמה הבריאותית העולמית. גלידות היוגורט מופחתות השומן מכילות רכיבים טבעיים בלבד - 100% חלב, שמנת ויוגורטים, ללא חומרים מלאכותיים או משמרים וכוללות תוספות (דובדבנים, בראוני'ס ועוד).
גלידת שוקולד בראוני'ס חוזרת למדפים בעקבות דרישת הצרכנים להחזיר את הטעם והחברה החליטה לחזור ולייצר אותה בנוסחה משודרגת. יש גם שלגון חדש - חצי אפוי, שמכיל גלידת וניל שמנת במרקם עשיר עם בצק עוגיות, על בסיס של עוגיית בראוני'ס ומצופה בשוקולד שנוזל מעליו.

הטעם שלנו:
וניל
- טעם נקי של וניל מנוקד בגרגירי וניל אמיתי, לא מתוק מדי וזכה לאהבה גורפת מצד חובבי הטעם.

שוקולד עם חתיכות בראוני'ס
- שוקולד עשיר אבל לא מתוק מדי עם חתיכות עוגת בראוני'ס נימוחות בתוכו. מצוין

יוגורט שוקולד בראוני'ס
- רק 3% שומן (לא דל קלוריות במיוחד - 190 ל-100 גרם) וטעים מאד. גלידה לא כבדה במרקם עוגתי של בראוני'ס.

שלגון גלידת שמנת בטעם בצק עוגיות על עוגיית בראוני'ס בציפוי המכיל שוקולד
- כמו שזה נשמע, ככה זה טעים. רב בני התמותה לא יוכלו להתמודד איתו בעצמם (כ-330 קלוריות ליחידה). מתוק איכותי ומלא ב"צ'אנקס" של בצק עוגיות שהם מעט מוגזמים לצרכנים לא אמריקאים. מצע ביסקוויט הבראוני לא מתוק מדי ומשתלב מצוין עם הגלידה והשוקולד.

אלדו - הכי גלידריה איטלקית שאפשר

חברת איתלק בע"מ היא בעלת הרשתות לגלידריות בזכיינות: 'אלדו' ו'טרטופו' ואחראית לייבוא בלעדי של חומרי גלם להכנת גלידת איכות מחברות איטלקיות, הנחשבות למובילות בתחומן בעולם. רשתות הגלידה המופעלות ע"י החברה עונות להגדרה של גלידרייה איטלקית (Glateria Italiana) וזאת בשל העובדה שכל סניף מכין את הגלידה במקום ומדי יום. שיטה זו מאפשרת טריות, איכות וגמישות בהיענות לדרישות הלקוחות. הגלידות ללא חומרים משמרים מוצגות בעיצוב והגשה כנהוג בטובות שבגלידריות האיטלקיות. החברה גם מייבאת חומרי גלם מתקדמים בתחומי גלידות הבריאות: ללא סוכר, ללא שומן, גלידות על בסיס סויה או על בסיס דיאט.


הטעם שלנו:
פיסטוק
- טעים. טעם האגוז מאד מורגש והמרכיבים איכותיים ביותר.

שוקולד בלגי
- שוקולדי מאד ומריר מעט.

וופל בלגי
- וניל עם חלקי וופל בטעם מייפלי, שבחלקו קריספי ובחלקו רך. חוסל מהר ובהנאה גדולה.

דיאט - 0% שומן:
תות
- טובה. סורבה עם חתיכות פרי טעימות במיוחד. מעט טעם לוואי מריר, אבל נטול טעמי לוואי של ממתיקים מלאכותיים.

חלב בדבש
- עדין למדי וטעם הדבש מזכיר סוכריית דבש או דובשנית, גם כאן לא מורגש אלמנט הדיאט.

שוקולד
- שגרתי. נחמד. ולא מרגישים שמדובר בדיאט.

לימון
- לא חמצמצה ובעלת טעם לימוני מתוק. לא מדובר בסורבה ולדעת חלק מהטועמים הורגש טעמו של ממתיק מלאכותי מתוק מדי. אוהבי המתוק דווקא חיבבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אייסברג - קינוחי גלידה מושקעים

אייסברג, גלידרייה שהפכה למוסד תל אביבי, השיקה קו חדש של מוצרים לכבוד הקיץ. בכל מנה משולבים מגוון טעמים, מרקמים וטמפרטורות. למשל, ליין קינוחי ה"באנג'י", מורכבים ממספר שכבות עשירות בגביע זכוכית, שהכפית צוללת לתוכם וחוזרת למעלה עמוסת טעמים. בין המנות החדשות תמצאו גם קרפ טאטן אפרסק חם במילוי אגסים מקורמלים, גלידת רום וצימוקים קפואה וקציפת שמנת חמוצה; שייקים קפואים; קוקטיילים אלכוהוליים קיציים, וטעמי גלידות חדשים כמו קאפירינייה או פאי לימון.

כמו בגלידריות הבוטיק של איטליה, באייסברג מכינים את כל הגלידות, הסורבטים והמתוקים במקום, בעבודת יד. בתהליך ההכנה מקפידים להשתמש אך ורק במרכיבים טבעיים משובחים ביותר: פירות ואגוזים טריים, משקאות אלכוהוליים מקוריים, חלב ושמנת עשירים - ללא תוספים מלאכותיים, תרכיזים או אבקות.

הטעם שלנו:
טעמי הגלידה החדשים לא ממש שגרתיים. מדובר במגוון טעמים חדשני למדי ומעניין, שיספק את אוהבי הביזאר בתחום הקפואים. בסה"כ חומרי הגלם איכותיים מאד, אבל נראה שלא כולם יתחברו לחוסר השגרתיות.

בזיליקום-מנדרינה
- הכי מוצלח. טעם מרענן של בזיליקום עדין עם טאץ' של טעם מריר בסוף.

פירות יער
- צבע מהמם, חמצמץ. טעים לאוהבי הגלידות החמוצות.

ליצ'י-ג'ינג'ר
- אפטר טייסט מוצלח ונשכני של הג'ינג'ר לצד המתקתקות של הליצ'י.

עוגת גבינה
- שמן מאד, מרקם מוצלח של עוגת שמנת עם פירורים. טעים אבל לא הפך ללהיט מקומי.

משמש אמרטו ושקדים
- השקדים פריכים מאד ואיכותיים והמשמש כייפי, אבל האמרטו נתן מרירות ציאנידית לכל הסיפור וקצת הרס.

האגן דאז - ממכר באופן לא רצוני

האגן דאז, גלידת הסופר פרימיום, שעשויה מחומרים טבעיים בלבד ללא חומרי מאכל וצבע מלאכותיים ומבוססת על מתכון משפחתי מזה 40 שנה, משיקה בישראל טעם חדש - "פאי בננה קרמל". הטעם החדש כולל גלידה בטעם בננה טרופית עם פסים של קרם קרמל ונגיעות של רום בליווי חלקי בצק פאי אמיתי. את גלידות האגן דאז ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק הגדולות והמרכולים.

באופן כללי מדובר בגלידות שמנות, מתוקות וכבדות עם טעם לוואי של חלב, שממכר באופן לא רצוני, כיוון שברגע שמפסיקים לאכול, נשאר טעם הלוואי ורוצים להעביר אותו עם עוד שאכטה מהגלידה. קונספירציה? עם זאת, קשה להתווכח עם ההצלחה המסחררת ועם העובדה שמדובר בגלידה איכותית למדי.


עוד טעמים:
שמנת וניל, שוקולד בלגי, פרלינים, אגוזי מקדמיה, קרם עוגיות, עוגת גבינה ותות, שוקולד עוגיות, ריבת חלב, תות שדה, טירמיסו, וניל בראוניס, קפה וסורבה לימון.

הטעם שלנו:
שוקולד בלגי
- מרוכז ומתוק-מריר, שזכה לקונצנזוס גדול וחוסל במהירות שיא.

פאי בננה קרמל
- מאד בנני, כך שהתאים רק לחובבי הטעם והכיל חלקיקי קרמל שהיו מאד מתוקים.

גלידת שמנת בטעם קרמל עם פרלינים ופקאן מסוכר
- מתוק ביותר, יותר מדי. רק לחובבי הגלידות הכבדות מאד.

וניל עם בראוניז וקרמל
- טעים ושוב, מתוק מאד.

הגלידה הסיציליאנית - הכל נשאר במשפחה

לגלידריה הסיציליאנית יש שני סניפים בארץ: אבן גבירול 63 בת"א ושנקר 14 בהרצליה פיתוח, בעולם מתהדרת הרשת בסניפים ברומא, פלרמו, וונקובר, בייג'ין, לאס וואגס ועוד בדרך. המתכונים שייכים למשפחה אחת וזהים בכל המדינות. הגלידה קלה - רק 4.5% שומן ומתאימה לאקלים המזרח תיכוני. הסורבה הוא על בסיס 80% פרי, מים וסוכר ויש מגוון טעמים חדשים הקיץ כמו ליצ'י נענע, משמש אמרטו, שזיפים, וגזר תפוז. הסיציליאנית מציעה מגוון גדול ביותר של גלידות סויה דלות קלוריות ושומן לסוכרתיים ולשומרי משקל. הטעמים הפופולאריים הם: קסטה סיציליאנית (ריקוטה, שקדים, פירות הדר), רום צימוקים, נוטלה, קרם שוקולד ועוד.

הטעם שלנו:
באופן כללי מרקם חלק ומעט מסטיקי, גלידות יחסית מתוקות.

קרם שוקולד
- כמו מילקי מריר, מאד שוקולדי.

פיסטוק
- מתוק אבל הכי מוצלח ביחס לשאר הטעמים. טעם עדין ומרכיבים איכותיים.

קרם עוגיות
- קרם וניל עם עוגיות ביסקוויט - מתוק מאד.

שזיפים
- התגובה שרווחה היתה "כשמבינים שזה שזיף זה טעים" ואכן לקח שנייה להבין את הטעם החדש, אבל בסופו של דבר מדובר בטעם מוצלח.

אמרטו משמש
- האמרטו לא מורגש בכלל ורב הטועמים חשבו שזה לטובה.

פסיפלורה
- הגלידה מוצלחת, אבל רב הטועמים חשבו שתהילתו של הפרי היתה מוגזמת והוא קצת פאסה בתחום הקינוחים.

תות
- שגרתי, אבל טעים ולא מתוק מדי.

פירות יער/פטל
- טעם חזק של פרי, מורגשים המרכיבים האיכותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully