וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשתכר בשקל

רותם רוזנטל

13.8.2006 / 7:30

ה'נורמן' בתל אביב חוגג שלוש שנים ולכבוד המאורע מציע ערק בשקל שלושה ימים ברצף. ב'כנאפה' מפתים עם ערק תוצרת בית יקר יותר

אמרו עליו שהוא הבר הכי ירושלמי בתל אביב, אמרו עליו שיש בו אוסף בירות שווה במיוחד, אמרו עליו שאפשר למצוא בו אלכוהול אקספרימנטלי במיוחד, אבל מעבר לכל הוא משמש כמקום מפגש אינטימי לעדת מאמינים קבועה ושכונתית על גבול אלנבי-כרם התימנים. הנורמן, האח האפלולי של הנורמה ג'ין, חוגג שלוש שנים.
"הנורמן מצליח כי הוא נמנע מיצירת פוזה", אומר רון שביט, מנהל המקום. "הקהל הקבוע הפך לבן בית. הם מגיעים בכל ערב וגם עוזרים עם המוזיקה אם בא להם. יש כאן גם מבחר גדול של סוגי אלכוהול ביחס למקומות אחרים ואנשים איכותיים שאוהבים לשתות".

לכבוד האירוע יערכו בנורמן חגיגה של שלושה ימים, מ-14.8 עד 16.8 (יום לכל שנה, יו נואו), ובמהלכם יוגשו לאורך כל הערב צ'ייסרים של משקאות הבית - ערק תמרים, ערק שקדים וזוברובקה תפוחים - בשקל.

כצפוי, על המוזיקה יופקד צוות המקום, עובדי הנורמן לדורותיו ואורחים קבועים, שיתקלטו "נורמן פריסטייל", כהגדרתו של שביט. צפו לFאנק, ג'אז, בלוז וכל מה שנע ביניהם. בנוסף מבטיחים בנורמן שכל אחד מאורחי המסיבה יקבל "הפתעה קטנה ומגניבה".

ואם כבר בערק עסקינן, במסעדת 'הכנאפה' מציעים כעת ליין חדש של מיני ערק תוצרת בית: ערק תות, ערק אגס, ערק אננס, ערק תאנה ועוד, המוגשים עם פירות חתוכים. שם תצטרכו לשלם קצת יותר בשביל כוסית - 26-29 שקל.

'הכנאפה' פרישמן 90 (פינת כיכר רבין), טל' 5274020.
'נורמן'. הלל הזקן 8. טל' 5171030.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully