וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר עד שזה נגמר

15.8.2006 / 16:04

המלחמה הסתיימה, אבל מצבם של יצרני המזון מהצפון עדיין קשה. היוזמות לסייע להם נמשכות עם יריד בגן העיר, הזמנת מוצרים מהצפון ואירוע הסעדה לחיילים. אתם מוזמנים לתרום

הצפון מתאושש מהמלחמה, אבל חקלאים רבים נפגעו מהנזקים שגרמה בין השאר לשדות, למטעים ולגפנים שלהם. גם יצרנים קטנים, כאלה המייצרים גבינות, ריבות, שמן זית, מאפים ומעדנים, ספגו פגיעה קשה ולכן היוזמות לסייע להן עדיין בעיצומן.

הצפון על השולחן

אחרי הצלחתו של יריד 'לצפון באהבה', שהתקיים בנמל תל אביב, יזמו ב'על השולחן' פרויקט נוסף במטרה להמשיך לעזור לחקלאים וליצרנים מהצפון, שהמלחמה פגעה בעסק ובפרנסה שלהם. היוזמה הנוכחית בשיתוף יקבי רמת הגולן, קוראת לכל תושבי הארץ לקנות ולהזמין לקראת החגים תוצרת מהצפון.

באתר 'על השולחן' מפורטים העסקים השונים עם פרטים היכן במרכז אפשר לקנות את תוצרתם. חלקם גם מציעים את האפשרות לעשות הזמנה טלפונית עד הבית או להזמין דרך האינטרנט. יצרנים המעוניינים לחשוף את תוצרתם במסגרת הפרויקט יכולים לפנות למערכת 'על השולחן' דרך האתר (החשיפה בחינם) ומי שמעוניין למכור את תוצרתו בחנויות במרכז יוכל לקבל סיוע חינם מהמארגנים.
כל הפרטים בדף המקושר הזה:

הפנינג בגן העיר

ביום חמישי הקרוב יתארחו בגן העיר בתל אביב עסקים מאזור הצפון מתחום המזון והאמנות - בין המוצרים שיימכרו יהיו ירקות ופירות, גבינות, יינות ועוד. למקום גם יגיעו יצרני מזון קטנים ומתוכננים יומיים של הפנינג אוכל, מוזיקה, הופעות חיות, דוכני אמנים ופעילויות לילדים .

ההפנינג יתקיים בגן העיר ברחוב אבן גבירול, תל אביב ביום חמישי 16:00 – 21:00 ושישי 10:00 -15:00 בשיתוף גם העיר ועיריית תל אביב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פורומים למען חיילי הצפון

פורומי האוכל באינטרנט יוצאים גם הם למען החיילים המשרתים בצפון, באירוע הסעדה שיתקיים ביום חמישי הקרוב בגבול הצפון. זיו אייל מיוזמי המבצע ומנהל פורום האוכל של אתר "אכול ושאטו" אומר: "הרעיון עלה בפורומים באינטרנט, והמטרה היא לגייס מכל הגולשים המשתתפים בפורומים מצרכים אותם ניקח לגבול הצפון ונכין לחיילים משהו עם טעם של בית".
התפריט יכלול הכנת המבורגרים וקבב על האש עם פיתות, חומוס, טחינה, ירקות, חמוצים חתוכים, שתייה קלה, עוגות יבשות, עוגיות וחטיפים.
המארגנים ישמחו לקבל תרומות של מוצרי מזון אלה, שייאספו היום ומחר בקיבוץ ניר אליהו (ליד כפר סבא). ביום חמישי תצא שיירה של נציגות הפורומים צפונה.

להתקשרות והעברת המזון: זיו אייל – 050-7715389, עומר לוינסון – 050-7231332

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully