וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגה חדשה

עפר עין-גל

16.8.2006 / 13:50

הבראסרי 'לוקאס' סוגר שנה. תמר בליי עדיין מייעצת אבל עומלת על מעדנייה ירושלמית סודית. השף החדש, יואל ארדיטי, מפגין נוכחות חיובית בגזרת השרימפס והניוקי

הבראסרי האופנתי חוגג עוד רגע שנת פעילות ראשונה, וכיאה למקום חדש המחפש את דרכו הוא עובר שינויים פרסונליים. אשת העסקים לימור חדד ביצעה 'מנובר' מתוחכם וקנתה את חלקם של שני שותפיה רונן ארדיטי (בליני) ואיתן מומן. עוד טרם עזיבתו, הספיק ארדיטי להכניס את אחיו, יואל ארדיטי, כשף - במקומו של איתי ויניק.
השפית המהוללה תמר בליי נשארת לעת עתה כיועצת קולינארית, אבל השמועות כבר מדברות על מעדנייה ירושלמית סודית שהיא עומלת עליה בימים אלו, מה שאומר שימיה ב'לוקאס' קצרים.

ארדיטי, ששימש בעבר סו שף של רפי כהן ב'רפאל', ואחר פרח לשנה ללונדון (שם שימש כשף של חברת פארק פלאזה של משפחת פפושדו) ביצע בתפריט שינויים קלים, תוך התייעצות וחניכה של בליי.

במנות הראשונות רקח מנה מצוינת של שרימפס מוקפץ עם במיה וארטישוק ירושלמי בווינגרט תפוזים (44 ש"ח). חובבי הריזוטו הפחות כבד ישמחו להתחיל עם ריזוטו 4 סוגי פטריות (פורטבלו, שמפיניון, יער וכמהין) ביין לבן וציר פורצ'יני (44 ש"ח).

לעיקריות הספריבס המתקתקות במרינדת שום, דבש, סויה, תבלינים יבשים, יין אדום חומץ ופירה (88 ש"ח) עומדות בסטנדרטים גבוהים, אבל ההצלחה האמיתית היא הניוקי בחמאת מרווה, אורוגולה, צנובר ושום קונפי (54 ש"ח), שמצליחה, למרות המרכיבים הפשוטים, לפרוץ את גבולות הבנאליות של תפריטי הביסטרו-בראסרי הכה אופנתיים היום.

'לוקאס', רחוב מזא"ה 3, תל-אביב. טלפון : 03-5252565

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully