וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתית ומסתורית

רותם רוזנטל

27.8.2006 / 11:00

ביום שני הקרוב תיערך בטמפל בר תחרות יצרני בירה ביתית בה ישתתפו 9 מבשלות בוטיק. הזוכה תימכר בבר במשך חודש שלם

בניגוד ליקבי הבוטיק, שבשנתיים האחרונות הפכו כמעט לחובה אופנתית, מבשלות הבירה הביתיות נוטות להתחבא מעין הציבור. מוצאים אותן במסעדות או בברים מסוימים מאוד, בדרך כלל במקומות שבהם הבעלים משוגעים לדבר. הטמפל בר האירי החליט לגייס את עמותת יצרני הבירות הביתיות וליזום עמה תחרות מבשלות ביתיות, שתיערך ביום ב' 28.8. בתחרות, שלא תהיה פתוחה לקהל הרחב, תיבחר מבשלה אחת, והיא תמכור את מרכולתה בטמפל במשך חודש.

מארגן התחרות מטעם העמותה הוא שחר הרץ, 30, מנהל רכש בבנק, יצרן בירה, מבעלי חברת ביר-מאסטר ועורך מדור הבירה באתר האלכוהול "בקבוק". הרץ ואנשי הטמפל בר בחרו תשע מבשלות, שיתמודדו בטעימה עיוורת על אהדתם של צוות השיפוט וקהל כותבי אלכוהול ויין.

בין המבשלות שנבחרו נמנות בירה בשור מהנגב; מבשלת קרלו קרלוס, שנוסדה ב-2000, מבשלת א.א שילרס, שכבר זכתה בפרסים בתחרויות השנה, מבשלת הבודהה הצוחק, שמתגאה בצי האופנועים של מייסדיה, בירה פילוסוף מקריית טבעון, בירת ניקסי של מבשלת בירדי (שנמצאת בבעלות גדי דבירי, בעלי חנות הציוד וחומרי הגלם בירדי בתל אביב), אדוארד לנדא, שנרקחת על מרפסת בכפר סבא, מבשלת ארט בר מהבר בעין הוד והדאנסינג קאמל התל אביבית של דיוויד כהן.

בצוות השיפוט יהיו דניאל רוגוב ("הארץ"), טל חוטינר (חברת IBBLS), מירה איתן ("יין" ו"גורמה") וניר קיפניס ("גלובס", "בלייזר"). את התחרות ינהל צחי בוקששתר, היועץ הקולינרי של המקום, שירכיב תפריט של מנות איריות לאירוע. המנות גם ילוו את הבירה הזוכה במהלך החודש שבו תוגש בבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully