וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלים כמו כלבים

טוטו ועפר עין-גל

30.8.2006 / 8:34

מעקמים לכם את האף כשאתם מתיישבים עם הכלב בבית קפה? לא עוד. רשת 'קפה-קפה' מציעה בסניפיה מתקני שתייה לכלבים מועשרים במי פה, עצמות וצעצועים. טוטו גרר את בעליו לבילוי משותף

"כבר עבר חודש מאז שמצאו אותי נטוש על הטיילת הקודרת של טבריה. בעליי הקודמים נתקפו היסטריית מלחמה, נפרדו ממני על חופיי הכנרת ולא שבו. מלאכים רחומי לב אספו אותי והציעו אותי לאימוץ לזוג מתרוממים ממרכז הארץ, שנורא רצו כלב והתמלאו גאווה מיוחדת כשנזדמן להם לתרום את חלקם למאמץ המלחמתי.

"האמת? סבבה פה. פרט לקולר קריסטלים קצת מבעית שנאלצתי לענוד ולישיבות תוכן אינסופיות בבתי קפה נטולי אטרקציות - אין טענות. המיזם של רשת 'קפה קפה' וחברת המזון והצעצועים לבע"ח, 'דר' פט' היה נשמע די נשכני ובגלל שכבר עייפתי משיחות על עיצוב ואמנות, דחקתי בבעליי הנאמנים לקחת אותי ולבדוק את בית הקפה החדש - הידידותי להולכים על שש - אני והבעלים הכוונה.

"חייכתי לפינצ'ריות משתזפות בגן מאיר, נדתי בראשי ברחמים לקוקר ספיינלית שאף פעם לא משחררים אותה מהרצועה ודילגתי אל צידו השני של הגן לסניף המושקע של רשת קפה-קפה ברחוב טשרניחובסקי.

"אשת יחסי הציבור קלטה אותי בכניסה והסבירה לי בנביחות שהמיזם נוצר כדי לעודד אימוץ בעלי חיים על ידי תושבי הערים וכדי לעזור לשלב את בעלי החיים בערים. ואיך מחזקים קליטה בעיר אם לא דרך בית קפה?

כדי להתאמן על כישורי ההשתלבות שלי בעיר, חידדתי את יכולות האגן המתבגר שלי על בת-אל, הפינצ'רית המעורבת והנרגנת שישבה על חטיפי כלבים, מתחת לבר. אני, כמתבגר טיפוסי, לא ידעתי שובע, אבל היא התעקשה להעדיף על פניי, קערת מים מהודרת שהכילה, מסתבר, מי פה המונעים ריח רע אצל בע"ח.

בסוף מי שלגם בפראות מהקערה היה כמובן אני. האינסטינקטים שלי רמזו לי שאם לא אסריח ממי קולון ומנטול, לא אזכה באהבתם השלמה של הפייגלעך המתוקים שקשורים לצד השני של הרצועה שלי. כאות הוקרה על התחשבותי, בחרו לי מהתפריט עוגייה בצורת עצם, שלא ממש סימפטתי וחטיף טעים בצבע של סוכריית ליקריץ.

בעליי קיבל את הגרסה המודפסת של המגזין להולכים על ארבע "Net 4 Pet". נראה לי שהוא העדיף חטיף, אבל לא הייתה לו ברירה.
אחר כך עשיתי ס.ד. קצר, שהיה יכול להימשך הרבה יותר זמן, אלמלא הרצועה הקצרה והמעוצבת מדי שלי.

בדרך כישכשתי לבוקסרית מעורבת שנבחה משהו על הכלבות שיושבות היום בבתי קפה, במקום לרוץ אחרי מקל בפארקים. היא רטנה שהן מגדלות תחת גדול וגונבות את כל הזכרים השווים וניראתה די מבואסת, אבל אחרי הכל היא בוקסר. גם אם היא תשתגע משמחה יהיה קשה לראות את זה על הפנים שלה. בקיצור היה שלאגר. אני ממליץ בחום".

* את הצ'ופרים של מיזם "קפה מחמד' אפשר לפגוש בכל אחד מסניפי
'קפה קפה' בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully