וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל החדש של תמרה

תיגל נשיא

4.9.2006 / 9:27

מסעדת 'תמרה' הוותיקה מחליפה בעלים ועוברת מתיחת פנים קלה, בין השאר יתחילו להגיש בה עסקיות גם בשישי בצהריים

מסעדת תמרה היא מסוג המקומות שנדמה שהיו פה מאז ומעולם. כבר 12 שנים היא חיה ובועטת, מהן שמונה שנים במשכנה הנוכחי ברח' החשמונאים. בני הזוג שניהלו את המקום ושבבעלותם גם מפעל רוטבי תמרה החליטו באחרונה שהגיע הזמן להעביר אותה לדור הצעיר.

בנצי כיסאר היה במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות המנהל השכיר של המסעדה. הוא דור שלישי למסעדנים, ולהיות בעליו של מקום משלו נראה לו המשך טבעי; בכל זאת הוא בחר להישאר דווקא בתמרה הוותיקה. צעד זה יכול להיראות תמוה בעיני מנהלים צעירים רבים שחולמים במשך שנים על מקום משלהם, אבל במקרה של כיסאר מספיקות רק כמה דקות עמו כדי להבין שהבחור מאוהב. כשהגיעה ההזדמנות לקחת את המקום תחת כנפיו הוא לא חשב פעמיים והחליט (עם גיסו משה ג'מל) להיות בעליו החוקיים.

"אני מאוד אוהב את האווירה הנעימה והמיוחדת שיש פה", מסביר כיסאר את ההחלטה. "ראיתי את הפוטנציאל הגלום במקום, שרק זקוק לריענון, והחלטתי לממש אותו".

הריענון המדובר כולל גם מתיחת פנים קלה לגברת תמרה, שהחל מאתמול נכנסה לשבוע של שיפוצים. "אנחנו משאירים את הקונספט הביתי החמים של המסעדה, ותמרה תישאר תמרה", מרגיע כיסאר. "השיפוץ העיקרי הוא הרחבת המטבח, למרות שגם התפריט יישאר ברובו זהה, ועדיין באותו קו צרפתי-איטלקי".

גם השף מוריס אביטן וכל שאר הצוות יישארו, כך שלקוחות המסעדה, שהם ברובם קבועים, ימשיכו להרגיש שם בנוח. שינוי שבכל זאת יהיה ניתן להרגיש בו הוא דווקא בגזרת העסקיות: נוסף על אלה המוגשות מדי יום חול בצהריים יחלו להגיש בתמרה עסקיות גם בימי שישי בשעות 12:00-16:00, וכיסאר מתכנן להגשים בקרוב עוד חלום שלו ולהכניס למקום גם הופעות ג'אז בשעות אחר הצהריים.

'תמרה'. החשמונאים 95. טל' 6240707. פתוח: כל השבוע 12:00-23:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully