וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד דופקים אותו

נגה משל

5.9.2006 / 12:50

את הברד החדש לשימוש ביתי, קצת קשה לחלץ מהבקבוק, אבל אחרי כמה דפיקות הגונות, מקבלים פתיתי פרי קפואים בלי צבעי מאכל

פעם כשאמרו ברד עלו בדמיון רק התערובות הצהובות או הסגולות, שהסתובבו לאטן בכל פיצוצייה שמכבדת את עצמה. היום עושים ברד מכל דבר ובכל הטעמים. המרקם הקרחוני, שמאפיין את הברד חביב על רבים, אבל אין ספק שהצבעים הזרחניים של הקלאסיקה קצת מרתיעים. הגיל ועידן המודעות לתזונה ולבריאות לא עושים חסד עם גאלונים של צבע מאכל.

חברת "קצה הקרחון" לקחה את העניין לתשומת לבה ומשיקה עתה את Barado - משקאות ברד קפואים מבוקבקים, העשויים 100% פרי טבעי שהוקפא מיד אחרי הסחיטה, ללא תוספת מים, סוכר או חומרים משמרים. בינתיים הושקו שני טעמים – תפוזים ואשכולית אדומה, וחבל רק שקשה עד ייאוש לחלץ את הברד מבקבוק הזכוכית האלגנטי. כשהפתיתים הקפואים כבר מגיעים לפה במצב צבירה ברדי הם בהחלט טעימים, אבל לצערנו זה לא קרה לעיתים קרובות. פיית הבקבוק זקוקה להרחבה ודחוף.

הבקבוקים, שגם יוצרים אשליה שמדובר במשקה אלכוהולי, נרכשים קפואים. כדי להביא את הברד למצב שתייה יש לחמם 50 שניות במיקרוגל ואז לשקשק. האמת, שאם כבר יש ברד טבעי ששומר על הערכים התזונתיים של הפרי, זה די מבאס לדחוף אותו למיקרוגל, מה גם שזה לא ממש עובד ואז נכנסים ללופ בלתי נגמר של חימום ושקשוק. ובכל זאת, אם אתם חובבי ליקרים ביתיים, בקבוקי הזכוכית ממש מתאימים לניסיונות מעורבבים.

BARADO – 12.99-13.99 לבקבוק. בקרוב יושקו טעמים נוספים.
להשיג ברשתות השיווק, מעדניות וחדרי כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully