וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הפסטיבלים

תיגל נשיא

12.9.2006 / 10:31

פסטיבל טעימות מיפו חושף את ההיצע הקולינרי של העיר ב-49-69 ¤ לארוחת 3 מנות. גם שבוע הגורמה חוזר בפעם הרביעית וכולל הפעם גם מסעדות מהצפון

עוד לא הספקנו להגיד "ראש השנה" והימים שלפני מציעים שפע של חגיגות. מי שחשב לנסות לעשות עוד מקום בג'ינס לפני החגים, כדאי שיוותר כבר עכשיו, כי החגיגות המדוברות הן (איך אפשר שלא) סביב אוכל. הרבה אוכל.

פסטיבל 'טעימות מיפו' מתקיים עד ה-16 בספטמבר, וחוגג את ההיסטוריה המפוארת של העיר ואת התרבות העשירה שלה. מבלי לזלזל בכל אלה, יפו היא גם עיר של אופציות קולינריות מגוונות ומרתקות, לכן אי אפשר לדבר על טעימות מיפו מבלי ממש לטעום אותן. כחלק מהפסטיבל נערכות מספר מסעדות בעיר לבואם של המבקרים, עם תפריטים מיוחדים ב-49 או 69 שקל לסועד.
הנה כמה טעימות מהטעימות:
- בביסטרו 'נועה' תוכלו לבחור תמורת 69 שקל ארוחה הכוללת מנה ראשונה כמו סלט קלאמרי על עלים ירוקים, מנה עיקרית כמו סינייה יונה, ופנקוטה אספרסו לקינוח.

- ב'לה רלה ג'פה', הצרפתית הכשרה, מציעים במבצע בין 17:00 ל-19:00 מנה ראשונה ועיקרית, לדוגמה: טארט ארטישוק עם פניני גזר ברוטב וינגרט, פילה אמנון ברוטב איולי ואסקלופ עוף ברוטב תמרים וצ'ילי.

- ב'פויקה' תוכלו למצוא ארוחת שלוש מנות ב-69 שקל, עם מנות כמו קייפ בורגר (בורגרים ברוטב יין אדום ובצלי שאלוט), מוזונגו (קדירת חיטה אפריקאית עם שרימפס וקלמרי בקארי וקרם אמרולה), קציפת שוקולד לבן עם אמרולה ורוטב רום קפה.

עוד טעימה לקינוח: ב'נורמה ג'ין', הבר-מסעדה שעל גבול פלורנטין, מציעים גם שני מסלולים, וגם פה תיאלצו לבחור שלוש מנות מבין אופציות כמו קרפצ'ו ברוטב ג'ים בים, חציל בלדי ברוטב טחינה וסילאן והמבורגר נורמה ג'ין.
מסעדות נוספות שבהן יציעו תפריטים מיוחדים לכבוד הפסטיבל הן 'טוטון', 'שבתאי היפה', 'עבדו הדייג','אווזי', 'הזקן והים', 'גואטה', 'איש הענבים' ועוד.

בסימן חזרה לשגרה

החגיגה הקולינרית השנייה היא שבוע הגורמה, שייערך גם הוא עד 16בספטמבר. שבוע המסעדות של ישראל מתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, והפעם הוא עומד בסימן חזרה לשגרה. אחרי שנדחה בעקבות המלחמה חוזר הפרויקט ובגדול, עם יותר מ-80 מסעדות מהמובילות בישראל, שיציעו תפריט במחיר 89 שקל לשלוש מנות. הפעם משתתפות גם מסעדות מובחרות מהצפון, החוברות לקולגות מהמרכז ומרימות יחד אירוע המסמן את החזרה לחיים נורמליים ולתענוגות הקטנים שמקשטים אותם.
בין המסעדות המשתתפות בחגיגה: 'אודאון', 'קימל', 'מוזס', 'לילית', 'ננוצ'קה', 'עד העצם', 'פסטיס', 'פאשה', 'פסטה מיאה', 'תהל', 'נמל 24', 'בנג'מין סיגל', 'מרתה', 'מיקה', 'טנדורי', 'רוסו', 'אוונגרד', 'אדורה', 'הלנה בנמל', 'שלו ביער', 'דגים '206 וכן מסעדות מירושלים, ראשון לציון, נס ציונה, חיפה, זיכרון יעקב וקיסריה ומסעדות בוטיק ממספר מושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully