וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לכם

איתי להט

13.9.2006 / 7:52

'פועה' בשוק הפשפשים עברה מעבר לרחוב והתרחבה. למרות שהקירות הלבינו והמטבח גדל מבטיחים שהאופי המיוחד, הריהוט האקלקטי והמנות לא השתנו. בתכנון – לוח לתושבי השכונה וחדר פרטי

שש שנים חלפו מאז נפתחה מסעדת פועה בשוק הפשפשים ושינתה במו מאכליה את מעמדו של השוק - ממלכודת תיירים מדכדכת לפנינת נדל"ן תוססת. בצעד, שאולי מסמל יותר מכל את השינוי שעבר על האזור, גם פועה עוברת דירה, אבל לא רחוק – בסך הכול למבנה ממול.

לפני שבועיים ואחרי שיפוץ ארוך, ארז צוות פועה את המטלטלים ועבר לעברו השני של רבי יוחנן, היכן ששכנה החנות "ג'אפה יפה", שבתורה זזה הצידה במעלה הסמטה. למבנה של יפה התווסף גם המבנה שליד והתוצאה היא שפועה מעולם לא נראתה יותר מאווררת.

"המעבר הוא בעיקר מעבר התפתחותי", מסבירה מיכל גינת מנהלת המסעדה את הסיבות לתזוזה. "אבל הוא משמר את הכול כפי שהיה קודם, למעט העובדה שלרשות המסעדה עומד היום מרחב גדול יותר, שהקירות לבנים יותר והמטבח חדש יותר. אני יכולה להרגיע את המבקרים – הכול נשאר כשהיה – האוכל, האווירה, פריטי הריהוט הלא תואמים שעדיין מוצעים תמיד למכירה. למעשה, אפילו מספר השולחנות נשאר כשהיה".

אז מה בכל זאת ישתנה עם המעבר?
"יש לנו עכשיו מקומות ישיבה חדשים ונעימים על הבר החדש, יש חדר פרטי שיכול לשמש לאירועים פרטיים או למפגשים שאנחנו ניזום ואני מתכננת לעשות משהו שמעולם לא היה לי מקום בשבילו קודם לכן – לתלות לוח שעם ענק שיישמש כלוח מודעות לתושבי השכונה ויפו". למרות החלל המרווח שקיבל השף דודי שיק (לשעבר 'בבלה', 'פרונטו', 'אידלסון 10'), הוא והבעלים פועה לדזינסקי לא מתכננים לעת עתה שינויים בתפריט, אז לבטח תוכלו להמשיך לפגוש שם כמה מהמנות המובילות כמו קציצות בשר ופראסה, תבשיל ירקות בקארי וחלב קוקוס ומג'דרה ירוקה. בכל זאת, אנחנו מהמרים שבקרוב דווקא כן יהיו מטעמים חדשים שיצטרפו לאווירת השיפוץ והחידוש הכללית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully