וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי מרק זך?

מערכת וואלה!

14.9.2006 / 15:51

מתלבטים מאיזה בשר להכין צלי או איזה תוספת הכי מתאימה לעוף בשורשים? השף דניאל זך ממסעדת "כרמלה בנחלה" יתארח פה ביום ראשון ב-19:00 בווידאו צ'ט ויענה לכם על כל השאלות

וואלה! אוכל ואתר המסעדות REST מזמינים אתכם לצ'טט ביום ראשון ב-19:00 עם השף דניאל זך (39) ממסעדת "כרמלה בנחלה" בתל אביב, שינסה לעזור לכם עם טיפים לבישולי החג ורעיונות למנות חגיגיות וטעימות. אם אתם מתלבטים בין צלי לעוף, בין לפתן חבושים למאפה תפוחים – זך יזרוק לכם הצעות ואולי ידליק אתכם על משהו שבכלל לא חשבתם עליו. ככה זה כשנותנים לשפים להתחיל לדבר.

זך הוא השף והבעלים של מסעדת "כרמלה בנחלה" שנפתחה ב-2001, וגם שותף ב'הלנה' בנמל קיסריה יחד עם אורי ירמיאס מ'אורי בורי'. הוא נולד בגרמניה וכשהיה בן שנה עלה לארץ ותמיד האמין שיהיה אמן. בשנות העשרים המוקדמות, בזכות אשתו ובאופן די מקרי, הצטרף לקורס לאמנות הבישול של משרד העבודה. במקום סתם להרחיב את השכלתו כצייר, התגלה כשף מוכשר והתאהב בבישול.

בתום הקורס התקבל כשף בצוות ההקמה של "תפוח זהב" עם הסו שף יונתן רושפלד ויורם ניצן. אחרי שנתיים במטבח החליט להניח את מכחול הציירים ולהתמסר לבישול ואז נסע להתמחות במסעדות בגרמניה, צרפת ושוויץ. הידע שצבר באירופה מתבטא אצלו היום במנות כמו אטריות "שפצלה", שוקרוט בחורף ובישול איטי ביין אדום או לבן.
בימים אלו כותב דניאל ספר ומתעתד לפתוח מסעדה נוספת מחוץ לתל אביב.

ביום חמישי יתארח כאן השף אביב משה מ"מסה" שינסה לתת לכם עזרה של הרגע האחרון במטבח.

אתם מוזמנים לשלוח שאלות כבר מעכשיו באמצעות הטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully