וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקטקו אותה

תיגל נשיא

17.9.2006 / 11:37

Maya Taco Bar, החדשה של השף עמיר אילן ('דיקסי'), משלבת פאסט פוד מקסיקני ומזון בריאות. בתפריט: מבחר טאקוס במילויים בשריים וצמחוניים - מושלם לטעם ולאקלים הישראלי

מסעדת Maya Taco Bar היא המיזם החדש של השף עמיר אילן (לשעבר השף של דיקסי, שעל הבלוג המרשים שלו כבר כתבנו פה), בשיתוף המסעדנים ירון בראון וקובי הוכפלד ואיש העסקים עופר קורנפלד. למרבה ההפתעה, שמו של המקום, שייפתח בשבועות הקרובים, אינו שואב השראה מהדבורה המעצבנת, אלא מתרבות המאיה הקדומה, שהתקיימה בין השאר במקסיקו - הארץ שהביאה לנו את בשורת הטאקו, המאכל אשר עליו מתבסס המקום החדש.

באחרונה אנחנו מתברכים בשפע מקסיקניות, אבל הבשורה על פי אילן שואבת השראה דווקא מהטרנד העולמי העדכני של מזון מהיר ובריא. לדברי אילן, קונספט הפאסט פוד החדשני הזה לוקח את חומרי הגלם הטובים ביותר, מעניק להם טיפול של שף ומייצר מנה מהירה, טעימה וזולה, הנותנת מענה לאורח החיים האורבני ומאפשרת צריכת מזון בריא גם במהלך יום העבודה.

בראון מאמין שהטאקו הוא מנה מושלמת לאקלים ולטעם הישראלי. "אני לא יודע להסביר למה זה לא פרץ עד עכשיו, אבל אני חושב שהגיע הזמן", הוא מצהיר. ב-Maya יגישו טאקו בחמישה מילויים בשריים וצמחוניים, בשילוב מרכיבים מקסיקניים קלאסיים כמו טורטייה פריכה, סלסה מעגבניות טריות, שעועית שחורה וגוואקמולה אמיתי עם רוטב Maya המיוחד שפיתח אילן. הטאקו יוגש בשני גדלים, במחיר 22-29 שקל. כנדרש, יככבו בתפריט גם מרגריטות קפואות תוצרת בית.

על העיצוב אחראית האדריכלית סיגל ברנוביץ', ששיבצה, בעזרת הגרפיקאית אלה ליכטנשטיין, מוטיבים סמליים מתרבות המאיה, כדי שחלילה לא תתבלבלו ותחפשו דבורים.
Maya Taco Bar. אבן גבירול 54. טל' 6960304. פתוח: כל השבוע: 12:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully