וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הטורטייה

איתי להט

20.9.2006 / 0:16

הצפה. במסגרת מבול הטורטיות 'הקרנף' באבן גבירול בת"א הופך לרשת ארצית וגם טוען לראשוניות ומכנה את המתחרים 'חקיינים'. ההצלחה ממש לא מפתיעה את הבעלים

נדמה שבשבועות האחרונים במקום שלא התנחלה מזללת פלאפל-לאפה-שווארמה-סביח השתכנה לה הטורטייה. הניוז העדכני הוא ש'קרנף', דוכן הטורטיות מאבן גבירול, שטוען לראשוניות על הקונספט, הופך לרשת.

ה'קרנף' שפתח שעריו רק לפני חצי שנה, מתעתד לכבוש חלקים נוספים של תל אביב, ומתנהל גם מו"מ גם לגבי ירושלים והרצליה. מומי אדמסקי (37) הבעלים, מגלה כי בתל אביב ייפתחו בחודש הקרוב שלושה סניפים: הראשון בדיזנגוף פינת ירמיהו, השני בלונדון מיניסטור צמוד למסעדה ההודית 'אינדירה', והשלישי ברחוב הרצל.

אדמסקי מסביר שפתיחת הרשת היא חלק מהתכנית ההתחלתית: "אני לא מופתע מההצלחה של הקרנף", אומר אדמסקי, "כשפתחתי האמנתי במוצר והולך לנו טוב, השם ישתבח. אני מאמין שתוך חודש וחצי נראה את שלושת הסניפים החדשים בתל אביב נפתחים. כרגע אני במהלך אינטנסיבי של הכשרת צוות עובדים מיומן בזמן שאנחנו משפצים את המקומות החדשים".

קלה על הקיבה ומלאת פוטנציאל

אדמסקי מפרגן להצלחה של אפקט הטורטייה, למתחרים קצת פחות: "אני לא מאמין שהלאפה תיעלם, אבל כנראה שאנחנו מחליפים אותה בטורטייה. היא קלה על הקיבה וגם יותר בריאה, לכן אני חושב שיותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל הגלול בה. לגבי המתחרים, או כפי שאני אוהב לכנות אותם 'החקיינים', חלק כבר התקשרו לשאול אם אני רוצה לקנות את הציוד שלהם או את המקום ולאחרים אני מאחל בהצלחה. התחרות היא רק טובה לענף כולו".

להזכירכם, הקרנף מגיש אנטרקוט (21 שקל), חזה עוף (19) ופטריות פורטבלו (19) - כולם עטופים ברול של טורטייה בתוספת רטבים לבחירה. על מקורו של הקונספט אין ויכוח, הטורטייה מקורה במקסיקו וגרסת רשת פאסט פוד מגיעה מארה"ב מ: BAJA FRESH והצ'יפוטלה – שתי רשתות גדולות ומצליחות. חלק מהישראלים טוענים שלאמריקאים פשוט לא היו לאפות או פיתות זמינות בכדי להגיש בהן את הסטייק, אחרים טוענים שהאחראים לקונספט הם בכלל היוונים עם הסופלקי, אבל זה כבר ויכוח היסטורי. מה שבטוח הוא שמדובר בטרנד: רשת 'ראפ אנד רול' ההרצליינית עושה גם היא צעדים לכיבוש הממלכה וכך גם 'צ'ה צ'ה צ'ה' בתל אביב יחד עם מספר מקומות נוספים ברחבי הארץ המגישים את הטורטייה המגולגלת. אפילו בנהריה יש מקום בשם "טורטיה שייק". כנראה שאכן מדובר בתופעה.

___________________________________________________________
'קרנף - אנטרקוט בסיבוב', אבן גבירול 164 (פינת פנקס), תל אביב טל': 03-6041948

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully