וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדודי כריכים וסלטים

איתי להט

27.9.2006 / 16:39

בניגוד לרשתות הקפה שמאפיינות את רחוב אבן גבירול בת"א, רחוב ארלוזורוב השכן מרכז כמה בתי הקפה שכונתיים. עכשיו הצטרף לרשימה קפה 'סולו' שמציע סנדוויצ'ים וירקות

קפה 'סולו' החדש שבפינת שלמה המלך בואכה ארלוזרוב, הוא אכן עבודה אישית של שני בעליו: אוהד פרידמן ושירי משה, לשעבר בעלי הטאו-בר בהרצל. השניים תכננו, והוציאו לפועל במו ידיהם את בית הקפה החדש ואולי שמו רומז לכם, אנשי השכונה, שאתם מוזמנים לבוא ולשבת בו סוליקו, כי ככה זה בבתי קפה שכונתיים.

נכון, הפינה בה הוא יושב היא לא מהשקטות בעיר, אבל בהפוגות שבין טרטור האוטובוסים אפשר לשמוע ציוץ ציפורים הבוקע מחופת צמרות העצים הנהדרת של שלמה המלך.
הקפה הוקם היכן ששכנו פעם ירקן וחנות פרחים ועכשיו יש בחוץ דק עץ עם כסאות ושולחנות לבנים מעוצבים, שמשיות לבנות ונדנדת עץ שנותנת תחושה כי מדובר כאן בחצר פרטית.

התפריט הוא מהדור הישן על גבול האייטיז - המוני כריכים, סלטים, קישים וטוסטונים. מכיוון שהמקום נפתח רק לפני שבוע ועוד מריץ את התפריט, נשפוט אותו בעדינות כשנאמר שיש עוד מקום לשיפור. לעת עתה מגישים ב'סולו' כריכי חביתה, אבוקדו, יווני, עירקי, מוצרלה, עזים, רוסטביף, חזה אווז, כתף בקר וסלמון. אוהבים שם הרבה לחם ואף הגדילו לעשות עם צלחת טוסטוני גבינה וטפנד זיתים (23-28 ¤ לכריך).

גם רשימת הסלטים לא קטנה: ירוק, ערבי, בריאות, יווני, עזים, חזה עוף וגולת הכותרת סלט סולו עם רצועות רוסטביף וחזה אווז (28 ¤ ל- 42 ¤).

הקפה במקום של חברת 'אילי' (11/15 ¤) וכפי הנראה פרידמן ומשה כל כך גאים בעובדה שהם מגישים אותו, שהם סידרו לעצמם שלושה מדפים דקורטיביים עם קופסאות המתכת בו הוא מאוכסן. מבחינת עיצוב לא תמצאו אצל השניים קווים המזכירים את רשתות הקפה המאכלסות את אבן גבירול השכן, הם מכוונים לשכונתיות ולחמימות ביתית.

קפה 'סולו', ארלוזרוב 76, 03-5234772.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully