וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הקובייה

26.10.2006 / 15:10

סערה בברנז'ת הקפה: בימים האחרונים השוקולד ב'ארומה' שינה צורה. תהינו האם הקובייה החדשה גדולה יותר, אבל מסתבר שמדובר בתחליף זמני בלבד. כל המכורים יכולים להירגע

המכורים לקפה 'ארומה', שרובם בכלל לא יודעים שהאימפריה התחילה מכוך פצפון במעלה רחוב הלל בירושלים, שמו לב לאחרונה שלקפה שלהם מתווספת קוביית שוקולד בצורה חדשה במקום האקססורי המלבני אליו כבר התרגלו ואף התמכרו.

השוקולד, עד לא מזמן קוביית חלב מלבנית ושמנמנה, הוחלף בריבוע שטוח יותר שנהנה גם הוא מגינוני נייר כסף ונייר לוגו שחור. יש מי שיגיד שאנחנו קטנוניים, אבל למרות שלא מדובר בשוקולד מריר איכותי או בעוגיית שקדים פריכה, אנחנו מכירים מקרוב אנשים שזה הקיק שלהם. אותם מכורים קונים את הקפה רק בשביל הקובייה החומה ואורבים לאנשים אחרים בעמדת קבלת ההזמנה, כדי לבדוק אולי הם בדיאטה ומוכנים לוותר על הצ'ופר. עבורם המעבר בין מלבן לריבוע אינו עניין של מה בכך.

למראית עין, הקובייה החדשה ריבועית וגדולה יותר. מצד שני היא גם שטוחה יותר ואנחנו לא יכולים שלא לתהות האם מדובר בהגדלת שטח הפנים לטובת מתן האשלייה שבארומה מפרגנים עכשיו שוקולד גדול יותר (וסחתיין עליהם והכל) - או שבאמת הקובייה תפחה.

בכל מקרה, לא דובים ולא יער. מבירור שערכנו מדובר במצב זמני בלבד (משהו עם פס הייצור המלבני) ולכן אנחנו שמחים לבשר לכל המכורים המודאגים שזה לא משחק גדלים שנועד לבלבל להם את ההרגלים, ואפילו לא באסטרטגיית שיווק חדשה. קצת סבלנות והריבוע יחזור להיות מלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully