וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנות שף ב-25 ש"ח

30.10.2006 / 10:54

יש מי שייצא מהבית במיוחד בשביל מנה לילית ב-25 ¤ ודרינק ב-14 ¤. אחרים ישמחו להזדמן למסעדה וליפול על התפריט המיוחד של "לילות ת"א והרצליה"

אם לא היו לכם מספיק חגים וסיבות להאביס את עצמכם באוכל טוב ובארוחות ספיישל, חודש נובמבר נפתח בפסטיבל "לילות תל אביב והרצליה" המציע מנות שף ב-25 ¤ וקוקטיילים ב-14 ¤ כל יום החל מ:22:30 בין 1-10 בנובנבר.

זו הפעם השנייה שהפסטיבל מתקיים ובין המסעדות שנוטלות חלק הפעם: אודאון (תל אביב, הרצליה), אוונגרד, אוקינאווה (תל אביב, הרצליה), אינגריד, אל בריו, ברוהאוס, דיטה, דים סאם, l'entrecote , מצדה (תל אביב, הרצליה), מקס ברנר (רמת החייל), מרתה, sergos, paco, פביאנה פסטה (דויד המלך, גרוזנברג), Frame, קולומבוס, קזנקי (תל אביב, הרצליה), רוסטיקו, רנינג סושי ותהל.

יזמי הפסטיבל טל נחמיה וערן זלינגר, בעלי חברת 'פה אחד-מסעדות מדברות' מקווים שהפרוייקט יאריך את שעות פעילותן של המסעדות ובכך יבסס את תרבות הבילוי הלילית בהן. בין המנות שיוצעו: כדורי ריזוטו עם בייבי שרימפס של השפית יולי מזרחי ממסעדת קזנקי, קרפצ'יו פילה בקר עם אגסים פרמזן וארוגולה של השף מתן אברהמס ממסעדת אודאון, שיפוד אוקי מאקי של השף טייגר מאוקינאווה ועוד.

בזירת האלכוהול תוצע למשל סנגריה ב"אל בריו" או מוחיטו דובדבנים ומרטיני רימונים בסרגוס. כמו כן יינות של היקב האוסטרלי "yellow tail" יוצעו במסעדות ב-14 ש"ח לכוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully