ניקוי רעלים: מתכוני חזרה לשגרה

נגמרו ארוחות החג, נגמרו התירוצים, אחרי החגים זה כאן ועכשיו והגיע הזמן לחזור לאכול בריא ומסודר. ברור שמותר (ואפילו מבורך) לחטוא קצת מדי פעם, אבל בשגרת היום-יום אפשר לחזור לאכול אוכל בריא ומזין, פחות כבד, ללא פחמימות או מתוקים. ליקטנו עבורכם עשרה מתכונים מגוונים ומזינים, ולא פחות מכך גם טעימים ומשביעים.

  • ארוחות החג מאחורינו וכעת אפשר לחזור לשגרה עתירת גלוטן וגם שפויה ובריאה יותר. הנה הצעד הראשון לשם: סלט בורגול עם אנשובי ויוגורט של מסעדת לוקה ולינו

  • אם הילדים שלכם הם סרבני ירקות, הכירו את הקציצות הבריאות שהם בטוח יאהבו. המדור הבריא אופה את הקציצות ומשאיר אותן עסיסיות

  • סלמון הוא דג חמקמק שיכול להשתעמם ברגע אם מכינים אותו בלי מעוף. אולגה יסובסקי מכינה סלמון עם שומשום שחור באווירה יפנית

  • חזרה לשגרה מעולם לא נראתה טעימה יותר. אורלי פלאי ברונשטיין משדכת ירקות בתנור לבורגול בתור ארוחת ערב מתוקתקת

  • כשאתם מאוד רוצים אוכל יפני אבל אין לכם חשק להשקיע, הכינו צ'יראשי סושי - סלט סושי מעורבב במילוי האהוב עליכם

  • גרגרי חומוס, פרחי כרובית, עגבניות מיובשות ואפילו תמרים. השפית לירז שדה מבראסרי עין כרם מכינה סלט בריאות עם כל המרכיבים שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים. אז רגע לפני שהחגים שוטפים אותנו עם שלל ארוחות כבדות, תשקיעו בעצמכם קצת ותתפנקו עם סלט שהוא ארוחה שלמה

לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

התרעות פיקוד העורף

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully