וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירור מוח

28.9.2010 / 17:54

יינות מבעבעים וזולים של יקב תבור שיצאו במהדורה מצומצמת גרמו לאבי אפרתי להפתעה ישראלית איכותית

שימו לב ליינות 562 החדשים של יקב תבור. לראשונה מאז החל לפעול, הפיץ היקב הסימפטי, המתבלט בדרך כלל ביינות VALUE FOR MONEY, יינות מבעבעים. שמו, 562, לקוח מגובהו של הר התבור, המתנשא ל-562 מטרים וכלולים בו יין לבן ואדום, שניהם יבשים. שני היינות חביבים ויכולים בהחלט לשמש אופציה נעימה לאירוח לא מחייב. בימים האלו שמתעקשים להמשיך ולהיות חמים כל כך, אלו יינות ראויים לקירור המוח.

תבור 562 לבן מורכב מ-80% ענבי שרדונה ו- 20% קברנה סוביניון, בעצם מדובר במבעבע מהסוג המכונה בלאן דה נואר. תבור 562 אדום הופק מענבי ברברה (BARBERA). שני היינות לא יוצרו בכמויות גדולות. את האדום אפשר יהיה למצוא, בשלב הראשון, במסעדות; הלבן מופץ גם בחנויות. שני היינות נבצרו מכרמים בהר תבור אשר עברו דילולים מסיביים, על מנת להגיע ליבולי פרי גבוהים פחות ואיכותיים יותר.

האדום איננו מבעבע טיפוסי. לא נהוג לייצר יינות מבעבעים מזן ברברה. הלגימה שלו מפתיעה לטובה. הוא לא מזכיר גזוז נטול איזון, כמו יותר מידי מבעבעים שכולנו מכירים. הפירותיות שבו לא מפגיזה, ויש בו איזו נעימות נחמדת. גם הלבן חביב ונעים. להבדיל מכל כך הרבה מותגים מבעבעים, המשווקים כאן בפרוטות ומייצגים את תחתית התעשייה בארצות מוצאם, זה מבעבע פירותי מעודן וסימפטי, שילווה בכיף מנות ראשונות ונשנושים. המחיר – 55 שקלים לשני היינות – מייצג תמורה ראויה להשקעה.

ביום חמישי: אבי אפרתי בודק את מסעדת נובה ג'ויה בהרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully