וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובי שובי לקומפלט

12.1.2011 / 17:00

לצד סינגל חדש, תוכלו למצוא את אריק סיני בחומוסיה הגלילית והחדשה שהוא פותח ברחוב אבן גבירול בתל אביב

זאב טנא עשה את זה עם נקניקיות, קרן פלס בפיצה (שכבר נסגרה) וארקדי דוכין עם תבשילים. נראה שהמגמה המתגלגלת בעיר היא זמרים שפותחים עסקי מזון. ואליהם יצטרף בשבוע הבא אריק סיני שעושה מעבר לזירה שונה לחלוטין מזו שמוכרת לו ופותח את "החומוס של סיני", חומוסיה חדשה ברחוב אבן גבירול בתל אביב.

ימים ספורים בלבד לאחר צאת הסינגל החדש שלו "להתאהב", יפתח סיני להרצה חומוסיה בבעלות משותפת שלו ושל רפי טולדו מ"פלאפל מבורך" הצמוד. בעוד שטולדו אחראי על האדמיניסטרציה, ומביא עמו את הנסיון בניהול בית אוכל, הזמר הוותיק אמון על הפן האמנותי, הטעימות, אופן ההגשה והאירוח.

אריק סיני. נמרוד סונדרס
אריק סיני עושה חומוס/נמרוד סונדרס

אריק. חומוס?

"מאז ומתמיד חומוס היה בשבילי הפנינה, האוכל שאני הכי אוהב. בעוד שבמאכלים אחרים אפשר לזייף, בחומוס אי אפשר. אנשים שאוהבים חומוס כמוני מיד מרגישים אם הוא לא נעשה כמו שצריך. תמיד אמרתי לעצמי שאם אפתח מקום משלי, זה בתנאי שהוא יהיה משהו שאני עומד מאחוריו במאה אחוז. כשפגשתי את רפי, נוצרה ההזדמנות להגשים חלום, אבל רק בתנאי שהחומוס שנציע יוציא לי "וואו" מהפה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איזה חומוס אתה הכי אוהב?

"אני חיפאי והכי אוהב לאכול חומוס צפוני גלילי. כשנכנסים למסעדה ערבית בחיפה, יש בצלחת הרגשה של חומוס אמיתי. אני מקווה שאנשים אחרים יתחברו לחומוס הצפוני כמוני ושאצליח להביא את הבשורה לתל אביב."

לאחר סשן טעימות בהשתתפות מספר שפים צפוניים הצליח טבח מנצרת להוציא את ה"וואו" המיוחל מסיני. חמוש במתכון סודי וותק של כ-30 שנה במיטב חומוסיות הצפון (כגון מסעדת "דיאנה" מנצרת) העתיק את מקום מגוריו הצפוני לתל אביב בכדי להרביץ בתל אביבים את תורתו של סיני על חומוס גלילי אמיתי.

בתפריט: חומוס פול, גרגרים, צנובר, משוושה גלילית, ומחלוטה - במתכון מיוחד שלמד השף המהולל מידי טבח לבנוני. לביצוע הניגוב מבטיח הבעלים פיתות רכות וספוגיות ובסוף הארוחה בדומה לאירוח בחומוסייה בצפון, יפונקו הסועדים בכוס קפה ערבית.

לא תתפסו את הזמר בחומוסיה בכל שעות היום, שכן במקביל לניהול הוא ממשיך בפעילות מוזיקלית. והרי בסך הכל המוזיקה והחומוס לא רחוקים כל כך כפי שנדמה. מדובר בביטוי אחר של אמנות וכמו בהקלטת שיר חדש, נראה כי גם הפעם, סיני הפרפקציוניסט לא מתפשר.

החומוס של סיני - חומוס ערבי גלילי. רחוב אבן גבירול 189. 052-8899899. שעות פתיחה: א'-ש' 10:00-01:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully