וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד ורוד

19.1.2011 / 18:34

שני יינות רזרב של רקנאטי הוציאו מאבי אפרתי קריאות התפעלות. נראה שהמהפך המקצועי של היקב באמת עובד

אי אפשר שלא להתפעל מקפיצת האיכות המשמעותית שביצע יקב רקנאטי בשנתיים האחרונות. מיקב שכל מבוקשו היה לייצר יינות שישתלבו בפלייליסט הווירטואלי של יינות ישראל, כלומר, שיהיו נגישים ואהודים על כ-ו-ל-ם, הופך רקנאטי בהדרגה ליקב שמספק יינות איכות מעניינים. שני יינות הרזרב 2008 ששוחררו שם לאחרונה, ממחישים את התופעה בבירור.

אלו הם יינות הרזרב הראשונים עליהם חתומים מחוללי המהפך המקצועי ברקנאטי - הייננים גיל שצברג ועידו לוינסון. רקנאטי קברנה סוביניון רזרב 2008 מכרם בן זמרה ורקנאטי רזרב מרלו 2008 מכרם מנרה, הם יינות שתענוג ללגום מהם. עוצמתיים, מורכבים, אלגנטיים ומאוזנים. יש בהם תחכום מחד, נגישות מאידך ובמקום ניסיון פופוליסטי ללכוד את האף והחיך, הם מספקים אופי. שניהם התיישנו 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ועברו סינון גס בלבד, לשמירה על טעמיהם הייחודיים.

מה שמקסים כאן הוא שאין מדובר ביינות שמכוונים גבוה. יין הקברנה סוביניון עולה 95 שקלים והמרלו 89; קרי, מדובר ביינות שתמחורם ומיתוגם ממוצע לגמרי. התמורה שהם מספקים במונחי אלגנטיות ומורכבות היא, בעיני, המרשימה והמהנה מכל מקבילי התמחור שעל המדף בחנויות. ואם רקנאטי ימשיכו לתת לשצברג ולוינסון את החופש לפעול, העתיד של היקב, במונחי איכויות לפחות, ורוד בהחלט.

מחר בביקורת: מסעדת סינג לונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully