וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק הרווקות

25.1.2011 / 17:30

עם גיא גיאור בפרונט, ויינות בוטיק בכוס להשלמת מצב הרוח, נפתח בר יין "הבוטיק" בשבוע שעבר בתל אביב

בר יין "הבוטיק". ענבל מרמרי
לפחות 90 תוויות יין. הבוטיק/ענבל מרמרי

בר היין "הבוטיק" שנפתח בשבוע שעבר בתל אביב מסמל את מה שעוברת העיר בשנים האחרונות: יחד עם סצנת הברים התל אביבית המשתנה ללא הרף (לעיתים לכיוון הבורגני), השתנו והתבגרו גם מנהלי המקומות. מבין בעלי הבוטיק אחראי עלהמקום דן נורדמן, אושיה ותיקה בתחום שמחזיק רזומה ניהולי רב פעלים בין היתר בגולדן בר, הבלנדר וגורדו. "אנחנו כבר לא ילדים, לא בעניין של קרחנות" אומר נורדמן על ההתברגנות שלו לכיוון היין.

אחד מהשינויים האחרונים שפרחו כבר בשנה שעברה בסצנה הוא כניסתם של יינות הבוטיק לקדמת הבמה, מה שהביא לרעיון פתיחת בר יין חדש על ידי קבוצה של שבעה שותפים. ביניהם, נורדמן, ושותפיו לעסקים בעלי "הסטריטס" (המצוי מעברו השני של הרחוב) והאס בחבורת הקלפים, גיא גיאור. יהיה זה תמים לחשוב שעל "הבוטיק" צבאו בערב חמישי בעיקר בנות המין הנשי, רק כי היה משחק של מכבי. נורדמן מגדיר את המקום כ"בר יין שכונתי", שייתן את המענה לשתיין הממוצע שמבין יותר ויותר ביין ורוצה מדי פעם לשתות כוסית איכותית קרוב לבית.

במקום מוצעים כ-90 סוגי יינות, מתוכם כ-15 אחוז ישראלים. היינות מחולקים לחמש רמות מחיר בין 29-49 שקלים לכוס, בקפיצות של חמישה שקלים, ובכל רמה יינות המתחלפים מדי שבוע. לצד היינות תפריט אוכל מצומצם: פלפלים פיקנטיים וגבינת פטה (14 שקלים) סלט ג'וליאן- שורשים עם רוטב יוגורט ארטישוק וגבינת ברי (36 שקלים) , פוקצ'ה מוצרלה נקניקיות וארוגולה (44 שקלים), צלחת נקניקים (44 שקלים) ועוד.

בעוד מספר שבועות תונהג במקום שיטת תמחור מקורית. לקוח שיזמין כוס יין יקבל לצדה את הבקבוק כולו ויוכל למזוג לכוסו ככל העולה על רוחו ולהפסיק בכל שלב. בשלב החשבון, ייגבה הכסף באמצעות סרגל מיוחד המוצמד לכל בקבוק והתשלום ייגבה ביחס לכמות היין שנותרה.

בנוסף, בעבור אלה שטעמו ואהבו, ניתן לרכוש בקבוקי יין הביתה.
למי שיין ושיטות מדידה מסוג זה עושים לו כאב ראש, נמכרות במקום גם בירות ממבשלות בוטיק מקומיות כגון בירה מלכה ומבשלת אלכסנדר.

בוטיק. רחוב קינג ג'ורג' 83, תל אביב. 03-5259911. שעות פתיחה א'-ה' 17:00- 2:00, ו' 12:00-2:00, שבת 15:00-2:00.

בר יין "הבוטיק". ענבל מרמרי
מנות קטנות לצד כל היין הזה/ענבל מרמרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully