וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינימליסט עוזב

27.1.2011 / 9:11

אחרי יותר מ-13 שנה עוזב כתב האוכל המוערך מארק ביטמן את טור הבישול שלו בניו יורק טיימס ויתמקד בכתיבת טור דעה במדור הפוליטי של העיתון

"המינימליסט", טור הקולינריה הוותיק בעיתון הניו יורק טיימס, אחד מהמדורים האהודים והפופולריים ביותר שהיה אחד מעמודי התווך של העיתון בתחום הלייף סטייל, סיים השבוע את פעילותו אחרי 13 שנה ויותר מ-700 טורים.

כותב הטור, מארק ביטמן הוא אחד מכתבי האוכל הידועים והמוערכים ביותר בארה"ב. ביטמן הוא סופר ובשלן מוכשר שכתב שלל ספרי בישול רבי מכר, ביניהם "איך לבשל כל דבר", "איך לבשל כל דבר צמחוני".

הטור הפופולרי אשר חרט על דיגלו לפשט את תהליך הבישול ולהנגיש אותו לחובב הבישול הביתי באשר הוא, הופיע לראשונה בספטמבר 1997. בשנים האחרונות, שם ביטמן דגש על הנזק שנגרם מצריכת הבשר המוגברת בעולם יחד עם פרסום שלל מתכונים שרובם הגורף לא כוללים בשר או דגים כחלק מאג'נדה זו. בטורו נטה לבקר את תלותו של האמריקאי הממוצע בבשר, על חשבון בריאותו שלו ועל חשבון כדור הארץ וקידם את הדיון בסוגיה בסדר היום הציבורי.

נושא זה יילקח צעד קדימה החל מהשבוע הבא, אז יעבור ביטמן לכתוב בטורי הדעות הפוליטיים של הטיימס, בכדי להגן ולקדם את זכויות הסועדים. בעבור מי שכבר מתגעגע, אל דאגה. החל מתחילת מרץ, יפרסם ביטמן מדי יום ראשון מתכונים ב"בטיימס מגזין".

מארק ביטמן. Bryan Bedder, GettyImages
מארק ביטמן/GettyImages, Bryan Bedder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully