וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועלי כיכר

15.2.2011 / 18:37

הסניף השלישי של רשת הבורגר-שף וולפנייטס יפתח בעוד כחודשיים בכיכר רבין בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר של וולפנייטס. השלישי במספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיוק כשהיה נדמה לנו שתחום ההמבורגרים הגיע למנוחה ולנחלה, לאחר שהמבורגריות שף התנחלו תחת כל עץ רענן, החליטה רשת וולפנייטס (שבעליה הם הבעלים של מסעדת סרגוס) לפתוח סניף נוסף בתל אביב. לאחר כיבוש דרום תל אביב (רחוב לילינבלום) ביולי 2009, וגם הצפון הישן (הסניף ברחוב יהודה המכבי) בפברואר 2010, ממשיכה הרשת להתרחב בתוך תל אביב והפעם היא מגיעה לכיכר רבין. גיא אדלר מבעלי הרשת מספר כי הסניף החדש ייפתח בעוד כחודשיים, תוך שמירה על אותו תפריט אבל בטאץ' עיצובי מעט שונה מהסניפים האחרים.

ירון טל המעצב, מדגיש שכיוון שמדובר בחלל הכי קטן בגודלו ברשת , כפועל יוצא האווירה תהיה יותר אינטימית וצפויים להיות פחות מקומות ישיבה, בפנים ובחוץ. האוריינטציה שלו תהיה יותר "על הדרך", ובנוסף השירות צפוי להיות תזזיתי ומהיר תגובה. יחד עם זאת, החוויה תישאר זהה, גם בהיבט של איכות המוצר וגם באופן ההכנה שמתבצע לעיני הלקוחות כבשאר סניפי הרשת.

התפריט המוכר יישאר זהה כבשאר הסניפים: המנות הקלאסיות כגון Beef & Lamb burger המבורגר בקר וטלה, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל (41 שקלים) או תפריט המיוחדים הכולל Eggburger המבורגר בקר וטלה עם ביצת עין ורוטב צ'יפוטלה (47 שקלים), Wolfnights special המבורגר בקר וטלה עם רוטב מיונז ושום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון (49 שקלים) ועוד. גם כאן העסקיות תקפות. בצהריים: Classic עם צ'יפס קטן או סלט ירוק ושתייה קלה (50 שקלים) ועסקית ערב: Classic עם צ'יפס קטן או סלט ירוק ושתייה קלה (56 שקלים).

פתיחת הסניף מעלה תהייה באשר למיקום. זאת בשל צפיפותו היחסי של החלק הדרום-מזרחי של כיכר רבין, שגדוש בעסקים ותיקים המספקים את מנות הבשר היומיות והליליות של סועדים ובליינים, כגון "דבוש" ו"מג'יק בורגר".

למה נבחר דווקא המיקום הזה?
אדלר: "כיכר הרבין היא כיכר העיר ונראה לי שיהיה מספיק עבודה לכולם. ככה זה בדרך כלל במקומות סואנים, במיקום שהוא ראוי, כולם רק ירוויחו מזה". נותר רק לצפות לפתיחת הסניף ולראות מה יהיו, אם בכלל, השלכותיו על העסקים באזור.

וולפנייטס – ייפתח בסוף מרץ תחילת אפריל. רחוב אבן גבירול 67 פינת מלכי ישראל, תל אביב 03-5177155.
שעות פתיחה: א-ש 12:00-4:00 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully