וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם של מסעדות בכפר סבא

24.2.2011 / 16:30

כפר סבא מתעוררת מהפוך הפרברי עם מסעדות שנפתחו בשנה האחרונה ועוד סניפים של רשתות מוכרות שיפתחו בה השנה

לאט לאט מבלי שנרגיש, עיר תמימה בשרון שהייתה שרויה שנים רבות בתרדמה, מתגנבת למעמד של זירת התרחשויות גסטרונומית. לתושבי כפר סבא מסתבר, הולכות וגדלות האופציות לבילוי קרוב לבית. ניצני התהליך שעבר באופן דומה על ראשון לציון מופיע כעת בכפר סבא, כאשר יותר ויותר סניפים של מסעדות תל אביביות מצליחות מתבייתות על העיר. יצאנו לסקר את ההתרחשויות האחרונות באזור וגילינו כוכב נולד בהתהוות.

מסעדת פיאנו פיאנו. רותם דרוב
פיאנו פיאנו. אנשים יוצאים יותר בכפר סבא/רותם דרוב

פיאנו פיאנו

תחילת ההתרחשות החלה אי שם במאי 2009 בפתיחתו של מתחם G, מתחם קניות ובילויים שפונה לתושבי כפר סבא והסביבה. מאז פתיחתו הוא מהווה אבן שואבת למבקרים ומארח תחת קורתו בין היתר את המבורגר הגורמה "בלאק" ו"לה גופרה" האיטלקית. בקיץ 2009 נפתחה במקום "פיאנו פיאנו" מסעדה איטלקית שבין בעליה, אסף לב, שבבעלותו כבר הייתה מסעדת "בליני" התל אביבית. "רציתי לעשות מקום שיהיה ברמה של בליני, שהמוצר עצמו יהיה זול ונגיש יותר לסועדים. רציתי להתחיל בפריפריה, וחיפשתי מקום עם אוכלוסייה מבוססת יחסית בכדי להתחיל את הרשת". ההצעה ממתחם G באה בזמן, ומשם הכל היסטוריה.

"אתה רואה שינויים בשנה האחרונה בעיר בתחום הקולינריה?"

בוודאי. אנשים יוצאים יותר בכפר סבא שהייתה עיר רדומה, היא הפכה כעת לעיר מתעוררת. אנשים יוצאים ומבלים ולא חייבים לצאת לתל אביב כמו פעם. היום נשארים יותר כאן כי יש פה יופי של מסעדות".

פיאנו פיאנו. ויצמן 207 מתחם G כפר סבא. 7688778–09
א'-ש' 11:45 – לקוח אחרון

קריסטה ריי

עוד מסעדה כפר סבאית חדשה יחסית היא קריסטה ריי של אהוד שגב, מבעלי קפה נמרוד בנמל תל אביב . "אם כל אחד שהיה רוצה לפתוח מקום איני ונחשב היה פותח אותו בתל אביב אז מה היו עושים כל האנשים שחיים בפריפריות?" מתמצת אהוד את כל התורה על רגל אחת.

קריסטה ריי נפתחה ביולי האחרון מתוך רצונו של שגב לצאת אל מחוץ לתל אביב. מעבר להגדלת מעגלי הפעילות, הדבר נבע גם מרצון לא להתמודד עם הבירוקרטיות הרבות הכרוכות בפתיחת מקום נוסף בתל אביב. "בגלל שאין חניה ובגלל הפקקים ובגלל שנמאס כבר לנסוע כל כך רחוק בשביל מקום בילוי איכותי, בהחלט יש מקום למקומות כמו קריסטה ריי גם בפריפריות", מצהיר שגב ומכריז על כוונותיו לפתוח סניפים נוספים של המסעדה בעתיד בפריפריה.

קריסטה ריי. מדרחוב ירושלים 38 פינת ארבל 3, כפר סבא. 09-7681525. א'-ש' 8:30-00:00

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוקים של מתוקה. ביקוש גואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוקה

מכאן היה זה אך צעד טבעי לרשתות נוספות לזיהוי הפוטנציאל. לא לקח זמן רב עד רשת הקונדיטוריה התל אביבית "מתוקה", תחליט להצטרף לחגיגה. הרשת עתידה לצאת מאזור חיוג 03 ולעשות דריסת רגל באזור השרון במתחם G באפריל 2010. "מבחינה דמוגרפית כ"ס נמצאת בגידול מואץ ופתיחתו של G שינתה את תרבות הצריכה של תושבי העיר. אנו כרשת קונדיטוריה חשים שיש לנו המון מה להציע במתחם", מסבירה ליאת כהן, מנהלת מכירות ושיווק ברשת. לכך הצטרף הביקוש הגואה לשירות הקייטרינג "מתוקהroomservice " הן מצד לקוחות עסקיים והן מצד לקוחות פרטיים, שדרש לתת מענה מקומי לאזור השרון. הסניף החדש מתוכנן בדומה לסניפים המוכרים, ויתפקד כחנות קונדיטוריה, קפה וארוחות קלות.

מתוקה: סניף עתידי יוקם בויצמן 207 מתחם G, כפר סבא
טלפון: 1700-723-723

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח מסעדת זוזוברה ./מערכת וואלה!, צילום מסך

זוזוברה ומוזס

במהלך החודשים הקרובים יצטרפו לעיר האורות בפוטנציה עוד שני שחקנים חשובים. במרץ הקרוב תפתח מסעדת ההמבורגר-שף מוזס סניף חדש שייחנך בקניון ערים. בהמשך השנה, בקיץ 2011 תפתח מסעדת זוזוברה, בר אטריות אסיאתי שבמתחם G.

שני המקומות מצויים בבעלותם של האחים ירזין (טוני וספה, עד העצם, טורטוגה ועוד) מסעדנים ותיקים בסצנת האוכל המקומית.
"מוזס התחילו לחפש מקום בכ"ס היות והיא מרכז השרון וסביבה קיימות נקודות יישוב רבות בחתך סוציו אקונומי גבוה שאוהב לצאת", מסביר יובל סלע, מבעלי הרשת. "יש תרבות לייט נייט וחבר'ה צעירים שלא ממונעים. מוזס החליטו לפתוח במרכז העיר ולאפשר לחבר'ה צעירים ליהנות בצורה האופטימאלית בלי הצורך לנסוע במיוחד למתחם".

פתיחת שני הסניפים היא המשך האסטרטגיה של התפתחות מסעדות הקבוצה מחוץ לתל אביב לכיוון היישובים באזור השרון, בהם מתגוררת אוכלוסיה פוטנציאלית של קרוב לחצי מילון איש.
זוזוברה: סניף עתידי יוקם בויצמן 207 מתחם G, כפר סבא

מוזס: סניף עתידי יוקם בברל כצנלסון 14, קניון ערים, כפר סבא9449*

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארטבורגר של מוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully