וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אוכלים השבוע

1.5.2011 / 19:41

פסטיבל יין בצפון ויריד מעצבים בליליות בייקרי - המלצות על כל מה שיעשה לכם נעים בבטן השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגס שיכור, ורד הגליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת ורד הגליל "בשביל היין"

במהלך חודש מאי ייערך בצפון הארץ פסטיבל "בשביל היין". לרגל המאורע תשיק מסעדת ורד הגליל תפריט מלא במחיר 85 שקלים לאדם. במסגרת הארוחה יוגש לחם תוצרת החווה, מנה ראשונה עיקרית וקינוח לבחירה. בראשונות מנות כמו מרק גספאצ'ו, סלט קיסר עם אספרגוס אנשובי וצלפים, קבב פרגית על טבולה ועוד. בעיקריות מנות לבחירה כמו פילה בורי על הפלאנצ'ה עם פסטה, קדירת בשר ביין אדום עם תפוחי אדמה, שיפודי פרגית עם ירקות ופילאף ועוד. לקינוח שלוש מנות לבחירה: אגס שיכור במילוי קרם שוקולד, עוגת שוקולד או פאי לימון.

ורד הגליל, חוות הנופש ורד הגליל. ד.נ דרום הגולן, טלפון: 04-6935785

בית רונא קינוחים. גרדה גלזר
סורבה תות- בננה, בית רונא/גרדה גלזר

ארוחה גלילית בבית רונא

מסעדת בית רונא הגלילית מציעה ארוחת טעימות למטיילים בצפון. השפית עירית רונא, משלבת בישול ביתי עילי תוך התבססות על תוצרת עונתית של אדמת הגליל החל מירקות ובשר ועד עשבי תיבול ופרחים מקומיים. התפריט כולל כ-10 מנות המשתנות מארוחה לארוחה ובהן ראשונות, עיקריות וקינוחים המוגשות במרווחי זמן המאפשרים אכילה על מי מנוחות. מנות לדוגמה: תרד אינדיאני עם גבינות עיזים וקדאיף, חציל קלוי עם טחינה אגוזים וזעתר, בליני תפוחי אדמה עם קוויאר וקרם פרש, מניפת סינטה עם טימין לימוני, שוק טלה על מצע חומוס, שזיפים ממולאים חזה אווז ביין, סורבה תות תוצרת בית, עוגת תפוחים-בננות, מוס שוקולד ועוד (165 שקלים לאדם).

ניתן לבקש ארוחות ומנות מיוחדות בהתאם לדרישות קולינאריות ובריאותיות ובתאום מראש. בנוסף, ניתן לקבל את הארוחה לצימרים בסביבה הקרובה למושב.

בית רונא,מושב כחל ליד צומת עמיעד. טלפון: 04-6970149 052-3805349

פורל שלם אפוי. דודו אזולאי,
פורל שלם אפוי, מסעדת יוליה/דודו אזולאי

מנות חדשות במסעדת 'יוליה', נמל תל אביב

מסעדת 'יוליה' השוכנת בדרום נמל תל אביב, מציעה עם בוא הקיץ ארוחות בוקר חדשות ומנות דגים שרקח השף אילן פנחס.

לתפריט הבוקר נוספו מנות כגון ביצים עלומות, סלמון מעושן, פרמז'ן ופסטו תרד על לחם טוסט (68 שקלים), פריטטה שרימפס, עגבניות ובצל ירוק (72 שקלים) בוקר דייגים, מנות קטנות של שמאלץ הרינג, איקרה, סלמון מעושן, פלפלים קלויים עם פטה, פלפל חריף, שום קונפי, טחינת פלפלים, חצילים שרופים במיונז ומנת דג משתנה כגון: אנשובי, סרדינים וכו' (68 שקלים). ארוחות הבוקר מוגשות בליווי לחם , חמאה, זיתים ושתיה קלה וחמה לבחירה.
לתפריט הערב והצהריים הצטרפו מנות פורל שלם אפוי במעטפת נייר, ירקות קלויים וחמאת צלפים (76 שקלים), שניצל קוד בציפוי פריך, סלט עגבניות ובצל סגול, מטבל טרטר (76 שקלים) ועוד.

יוליה, נמל תל אביב, מבנה 2. טלפון: 03-5469777

תפריט ילדים חדש ב-Pier 23

מסעדת הפאסט פוד גורמה Pier 23 בנמל תל אביב חונכת תפריט ילדים חדש. בתפריט קציצת פרגית בלחמניית המבורגר (32 שקלים), נקניקיות עוף במעטפת בצק עלים ושומשום לצד צ'יפס (32 שקלים), סלט במבה עם גזר, גמבה, מלפפון ותירס לצד שניץ פילה ברוטב חמאת בוטנים (32 שקלים), שניצל עוף בציפוי פירורי לחם ושקדים קלויים לצד צ'יפס (32 שקלים), אייס שוקולית (15 שקלים) וגלידת וניל אמריקאית (12 שקלים).

בנוסף הצטרפו לתפריט שתי מנות חדשות: סלט פירות ים אסיאתי ובו קלמרי, שרימפס, אטריות אורז, כרוב וגזר ( 42 שקלים), וסלט סלמון במרינדת יקיטורי בלחמנייה מתוקה עם גבינת שמנת ( 42 שקלים).

Pier 23, האנגר 23, נמל תל אביב 03-5469937

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפרדלה אספרגוס במל ומישל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט אביב מיוחד במל ומישל

המסעדה האיטלקית מל ומישל בתל אביב, מציעה לקראת האביב תפריט מיוחד, שירוץ בחודש מאי: מנת פסטה יחד עם כוס יין איטלקי מבעבע ב-69 שקלים. בין המנות הכלולות פפרדלה אספרגוס, סלט קיסר עם שרימפס צלוי, ריזוטו קלמארי ופטוצ'יני ראגו. למנות תלווה כוס למברוסקו או פרוסקו לבחירה.

התפריט יוגש על הבר ובמרפסת, לאורך כל שעות הפעילות של המסעדה.

Mel &Michelle, בן יהודה 155 תל אביב, 03-5293232

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליליות בייקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יריד מעצבים בליליות בייקרי

ליליות בייקרי משיקה יריד מעצבים שיתקיים ביום שישי ה-6.5 בו תשולב חוויה אופנתית וקולינארית. בין הדוכנים: תכשיטים של מיידלה, שרשולה, עדי שדה ולי בונק ועוד.
במהלך היריד יציעו בבייקרי מגוון מוצרים טריים כמו חלות, עוגות ומאפים מיוחדים לשבת. הקונים ביריד ייהנו מהנחה של 50% על המוצר השני בבייקרי ואילו הקונים בבייקרי יהנו מהנחה של 10% ביריד.
היריד יתקיים בין השעות: 9:00-15:00.
ליליות בייקרי, ויצמן 4, מתחם בית אסיה, תל אביב טלפון: 03-6965658

  • עוד באותו נושא:
  • מל ומישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully