וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכונתי הבא

15.5.2011 / 12:30

שני מקומות שכונתיים חדשים נפתחו לאחרונה בתל אביב, כששני המנהלים, צעירים בני 24. החלום האמריקאי עושה עלייה?

קפה דידו. דנה מאירזון
דידו קפה/דנה מאירזון

דידו קפה

בפינה המקוללת של רחוב פינקס וברנדייס, כבר תקופה ארוכה לא נמצאה הנוסחה המושלמת לבית קפה שכונתי שיחזיק מעמד. המקומות התחלפו עד עתה בקצב וכעת הגיעה קבוצה של חמישה שותפים, שהחליטה שעם מימוש נכון של הפוטנציאל והשקעה בתפריט, הם יוכלו לשנות את רוע הגזרה המוטלת על הפינה.

על ניהול דידו קפה הופקד דותן כהן, והוא בן 24 בלבד, אשר ניהל כשנתיים את הסניף ההרצלייני של ג'פניקה. שניים מבעלי אותו הסניף בהרצליה, דובי אלקיים ואיציק עזיקרי, הצטרפו גם כן לשותפות.

למטבח גויס שף מסעדת "פיאנו פיאנו" מכפר סבא, רועי חנין, שבנה את התפריט והקים את המטבח בסגנון "איטלקי- תל אביבי" לפי דותן. בתפריט: מנות קבועות המוגשות לאורך כל היום כגון: בוקר בריאות - חביתת חלבונים, גבינות, לחם מלא, סלט ירוק ומיני מוזלי (45 שקלים), סביח גורמה - חציל קלוי מתובל עם ביצה קשה, טחינה וטוסטוני זעתר ולימון (33 שקלים), טוסט חזה אווז עם בצל סגול ואמנטל בקראסט חמאה (44 שקלים), פפרדלה עם עשבי תיבול, שום, פלפלים קלויים, גבינת פטה ושקדים (38 שקלים), ניוקי שמנת פטריות, שום יין, שמן כמהין ופרמזן (44 שקלים).

דידו קפה. רחוב פינקס 31 פינת ברנדייס, תל אביב 03-5466341. שעות פתיחה: א'-ה', שבת 08:00-00:00, ו'- 8:00-19:00

קפה דידו. דנה מאירזון
קפה דידו/דנה מאירזון

שילולי –food and beer

בשנים האחרונות שינו המסעדות בשכונת פלורנטין את קהל היעד שלהן, מצעירים מוזיקאים חמושי ראסטות וחמארות שכונתיות לקהל מבוסס יותר ומבין עניין. לפני כחודש נפתח באיזור מסעדה דווקא באוריינטציה שכונתית. "שילולי bar and beer" מחפש להציע לתושבי השכונה מגוון של אוכל פשוט במחירים זולים יחסית ולתת בכך מענה לצרכי הגרעין הקשה של תושבי השכונה.

בעל המקום הוא שילה כספי, צעיר בן 24 מרחובות שלמרות גילו הספיק לעבוד בברים ומסעדות שונות. לאחר הפסקה קצרה במהלכה התנסה בתחום הביטוח הבין כי הוא מתגעגע לעולם המסעדנות והחליט להגשים את חלומו לנהל עסק בשיטת "עשה זאת בעצמך". שניים מחבריו הצטרפו לשותפות, אביו סייע בשיפוץ אותו עשו במו ידיהם ואת התפריט בנו בעצמם.

שילה, שלדבריו הוא "שונא מסעדות שאי אפשר לגמור איתן את החודש", הרכיב תפריט ובו מנות גדולות כולן בטווח המחירים של 30-40 שקלים כגון: המבורגר (35 שקלים) המגיע עם צ'יפס וחמוצים, פסטות עם רטבי שמנת, רוזה ונפוליטנה (35 שקלים), רביולי, לזניה- עם גבינות עגבניות וחצילים (כ-30 שקלים), שקשוקה בלקנית/מרגז (30 שקלים), שניצלונים בבצק בירת גינס (כ-30 שקלים) ועוד.

ברוח השכונה החל מ-21:00 בערב המקום משנה עורו לבר שכונתי. התפריט מצטמצם לנשנושים כמו אדממה, נאצ'וס, נקניקיות מרגז וכן כמה מנות מתפריט הצהריים. על הבר 7 ברזי בירה שונים ובנוסף, מבטיח שילה מדי ערב מבצע על אחת המנות מהתפריט כמו גם על אחת הבירות. בעתיד מתוכננות הופעות של להקות צעירות ומוזיקת ג'אז בשישי בצהריים.

שילולי –food and beer. רחוב פלורנטין 19, תל אביב. שעות פתיחה: א'-שבת 17:00 עד אחרון הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully