וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנות הלוהטות לקיץ הקרוב

29.5.2011 / 13:33

פירות ים בג'וצה, טאפאס באחד העם, ארוחות בוקר בנובה ג'ויה או ארוחה אימהית אצל צ'רלי פדידה. כל האירועים הקולינריים השווים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גלידה קטנה בטאפס אחד העם/מערכת וואלה, צילום מסך

אחרי הים עוצרים בטאפס אחד העם

במהלך כל חודש יוני, מדי יום ו' בין השעות 14:00-18:00, תציע מסעדת טפאס אחד העם של השף יונתן רושפלד, תפריט נשנושי קיץ. בין המנות: מבחר טפאסים קיציים במחי ר מוזל כגון: סלט עוף מלון (21 שקלים), נאצ'וס עם לבנה (18 שקלים), קרוקט ממולא בחציל וגבינת טולום (24 שקלים), לחם (10 שקלים), גלידה פינוק (12 שקלים) ועוד.

טפאס אחד העם. רחוב אחד העם 27, תל אביב. 5666966–03

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קסדיות בקורדוברו/מערכת וואלה, צילום מסך

פיאסטה מקסיקנית בקורדוברו

השף איתמר דוידוב (טרז פזוס, פיטנגו) מגיע למטבח של קורדוברו לערב מקסיקני אותנטי. מהמטבח יצאו מגוון מנות מקסיקניות מסורתיות בפרשנות מודרנית שיוגשו לצד קוקטיילים, בירה מקסיקנית וטקילה.

נאצ'וס עם מטבלים מקסיקניים כמו סלסה, גוואקמולה, פריחולס (29 שקלים) סביצ'ה קלמארי טרי עם כוסברה ועגבניות (33 שקלים), טמאלה ברוטב עוף או בשר (39 שקלים), קסדיות (טוסט מקסיקני) בשלוש שכבות במילוי גבינות (45 שקלים) או קינוח שוקולד האלים בשלוש דרגות חריפות (33 שקלים). לצד המנות יוגשו מרגריטות, טקילה ובירות.

הפיאסטה המקסיקנית תתקיים ביום שלישי, 31 במאי משעה 18:00.

קורדוברו - מטבח ובר יין. רחוב קורדוברו פינת שטרן, תל אביב. 077-4060771

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בוקר רומאי בנובה ג'ויה/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט ארוחת בוקר חדש ברשת נובה ג'ויה

הרשת האיטלקית משיקה תפריט ארוחות בוקר חדש שיוגש מדי סופ"ש. התפריט משלב בין ארוחת הבוקר הישראלית הקלאסית לבין נגיעות איטלקיות עם טוויסט ויוגש בסניפי הרשת השונים בימי שישי ושבת בין השעות 9:00-12:00.

בין המנות: בוקר ברומא עם פיצה עם ביצת עין, עגבניות צלויות, רוקט ופרמז'ן (44 שקלים), בוקר מילאנו עם פרוסות אנטריקוט צרובות על עלי רוקט, ביצת עין וצ'יפס פולנטה (58 שקלים), ברוסקטה טרטופו: פרוסות לחם קלוי בתנור אבן, מחית כמהין, קרם פרמז'אנו, עלי רוקט, ביצה קשה ושמן זית (36 שקלים). פנקייק ריקוטה ודובדבני אמרנה עם אפרסקים צלויים וקרם פרש (42 שקלים).

נובה ג'ויה. רחוב הברזל 4, רמת החייל, תל אביב; רחוב סוקולוב 66, רמת השרון; רחוב אריה שנקר 9, הרצליה. טלפון: *5692

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ריזוטו קרם אפונה בדלאל/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ חדש במסעדת דלאל

תפריט קיץ חדש יוגש במסעדת דלאל החל מה- 25 במאי. בתפריט: כבד אווז על טוסט בריוש (48 שקלים), ברוסקטה אנשובי עם עגבניות (48 שקלים), קבב דג עם צזיקי על פיתה קלויה (94 שקלים), סלט קלמרי קר (28 שקלים) ועוד.

דלאל. רחוב שבזי 10, נווה צדק, תל אביב. 03-5109292

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמא של צ'רלי מבשלת/מערכת וואלה, צילום מסך

פסטיבל "מאמא צ'רלי" ב-Olive Leaf

השף צ'רלי פדידה חונך פסטיבל אותנטי שיימשך כשבועיים בין 29.05-16.06, במסעדת Olive Leaf שבמלון "שרתון" תל אביב. במהלך הפסטיבל יאפשר לטעום שלל מאכלים מסורתיים מבית אמו של פדידה: קובות, כרוב ממולא, עוף עם שזיפים, מופלטות ועוד.

את המנות תכין אמו של השף, בשילוב נגיעות גורמה במסגרת הפסטיבל מוצעי דיל של 3 מנות פתיחה במחיר של 70 שקלים. בין המנות: כרוב ממולא באורז, עגבניות ושמיר, קובה מטוגן עם בשר וצנוברים וטחינה, קובה מבושל במרק סלק אדום עם עלי מנגולד ועוף בשזיפים, שקדים וסוכר. לקינוח, מופלטות תוצרת בית עם דבש, שברי חלבה וסורבה פירות.

Olive Leaf שרתון תל אביב. רחוב הירקון 115, תל-אביב. 03-5219300

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ בגוצ'ה

בימים אלה, משיקים בגוצ'ה שלל מנות חדשות שיצטרפו למנות הדגל המוכרות במסעדה.

בין המנות החדשות בתפריט: מיקס פירות ים צ'יפוטלה עם שרימפס, קלמרי, ראשי קלמרי, מולים וסרטן ברוטב חריף של ירקות, תרד ובזיליקום (59 שקלים); קלמרי ושרימפס א-לה פלנצ'ה (54 שקלים), אורז אינדונזי עם פילה בקר, שרימפס וקלמרי בקארי ירוק (69 שקלים), נתחי קוד פילה בקארי ירוק (69 שקלים) ועוד.


גוצ'ה. רחוב דיזינגוף 171; רחוב הברזל 7, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully