וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: הבלונדינית והחייכן

14.6.2011 / 14:05

המונה טועם סנדביץ' עם חביתה ונקניק סלמי באיזור התעשיה של פתח תקווה ומתלבט איתכם איך נותנים ביס בלחמניית ענק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדביץ' החביתה שכולכם תרצו לאכול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזנון הדרכים של משה וטינה עומד במרכז קרית אריה, סוג של אמצע שומקום, על פינת צלע רחוב פנימית בתוך אזור התעשייה. עד לפני 10 שנים הם עוד עמדו באמצע צומת ירקונים, עם בוטקה קטן. היום, אחרי 35 שנה בעסקי המזון המהיר, ועם לקוחות קבועים שמגיעים מכל הקצוות, הם מכינים את אותם כריכים כמו פעם.

במשך רוב היום ישנו פקק מסביב לפינת הכביש. פקק משעשע של אנשים רעבים שחונים בחניה כפולה ודוחפים את הראש לכיוון חלון הפישפש בבוטקה. אל תחפשו שלט, לבוטקה אין אחד כזה, לא צריך כשהמוניטין שלך יוצר פקק לפניך.


הסמבוסק הכי טוב בתל אביב
איפה אוכלים חומוס באיזור ראש העין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזנון משה וטינה. תור המכוניות מסגיר את המקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל מקום שמכבד את עצמו, גם כאן מחכים לכריך כדי שיהיה מוכן, זה בטח עדיף על המקומות שבהם הכריך מחכה עקום מהמתנה מצופה בניילון חונק. הכריכים מוצעים בלחמניה דשנה, בפיתה או בבגט והם פשוטים, מהסוג המוכר כמו סביח, שניצל, ביצה קשה, קבב ביתי, טונה, סלמי או פסטרמה. הכריך המומלץ ביותר הוא לחמניה עם חביתה (14 שקלים) והוא מצליח להיגמר כבר בשעות הבוקר המאוחרות. הכריך - בחביתה עם חתיכות נקניק סלמי ועליה משה ישים את כל סוגי הסלטים הקיימים על הדלפק, יחד עם צ'יפס לרוב וגם חצילים על הדרך, כאילו שיש עוד מקום בתוך הלחמניה.

כמו בכל סנדביץ' מגיע הרגע בו נעמדים מול הפלא התפלצתי ותוהים מאיפה להתחיל. האם למעוך את הסנדביץ' ובכך לחלל את קודש הגרגרנות?

בסוף, בדרך כלל לוקחים ביס קטן איפה שהחלק הגדול של החריף הטעים נמצא, ואז סובלים ונהנים באותה מידה. הפשטות בעצמה מנצחת כאן, ובלי הרבה תחכום יש פה שילוב משביע.

השירות עצמו מלווה בחיוך הניצחי של משה שמאוד אוהב את מלאכתו, בנו הצעיר שממשיך את דרכו עם חיוך ואופטימיות מדבקת והלחמניה עצמה היא ארוחת צהריים מלאה מבחינת הנפח.


רחוב אפעל 15, פתח תקווה. 054-7129912
שעות הפתיחה: א'-ה' 07:00-16:00

מכירים סנדביץ' חביתה יותר טעים? בואו לספר לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סנדביצ'ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully