וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תאכלו בשבת הקרובה

16.6.2011 / 13:45

שני סניפים חדשים למסעדות מוכרות ומסעדה נוספת ששידרגה את עצמה מפאב למסעדה של ממש - המסעדות החדשות שכדאי להכיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבאבור אקספרס. שווארמה לצד ארוחות בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל באבור אקספרס

מסעדת אל באבור פתחה לפני כחודש סניף נוסף תחת השם "אל באבור אקספרס" באורחן קיבוץ מזרע. המסעדה הערבית של האחים השפים חוסאם ונשאת עבאס, ממוקמת על צומת צפונית מרכזית בכביש עפולה-נצרת ולדברי האחים, מהווה מעין "פונדק דרכים איכותי", המציע מנות חדשות מן המטבח הערבי-גלילי כמו גם טייק אוויי לנהגים שבדרך.

תפריט אל באבור אקספרס כולל ארוחת בוקר ערבית המוגשת בין השעות 06:30-12:00 ומציעה מזנון חופשי של סלטים כמו: גרגיר נחלים, עגבניות ובצל ירוק, פול ומסבחה, לבנה עם חרדל בר וגבינת עזים מטוגנת, פיתות מהטאבון ופטאייר במילוי תרד וגבינת עזים, ביצים לבחירה וקפה שחור או תה צמחים (40 שקלים). עוד במקום קנאווי'ה - נתחי בשר טלה מבושלים עם מקלות קינמון ועלי גפן, מכוסים בבצק (105 שקלים), חצאי אבוקדו ממולאים בגבינת עזים בעיטור שערות קדאיף (30 שקלים) וגם קולג' - בצק פילו במילוי גבינת עזים מתוקה ברוטב סירופ סוכר ופיסטוק (30 שקלים) ועוד. בתפריט הטייק אוויי: שווארמה עגל וכבש (25 שקלים לפיתה/30 שקלים ללאפה) ופלאפל (12 שקלים) המוגשים בפיתות ולאפות מהטאבון שבמקום.

אל באבור אקספרס. צומת מזרע, ד.נ. עמק יזראל, 04-6429214

שעות פתיחה: א'-שבת 06:30-22:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת לינק במבשרת ציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינק

מסעדת לינק, מוסד ירושלמי ידוע, פתחה לפני מספר שבועות סניף נוסף במבשרת ציון. המסעדה הוותיקה שקיימת כבר 13 שנה במרכז העיר ירושלים, ידועה בהיותה בין המסעדות הבודדות הפתוחות בעיר הקודש בשבת ומתהדרת בתפריט לא כשר הכולל פירות ים. לפי יהודה אסלן, בעלי המסעדה, הדבר נעשה לאור ביקוש הקהל הצעיר במבשרת שעד עתה לא היה לו מענה. אסלן עצמו מתגורר באזור מבשרת ומכיר את מצוקת תושבי המקום, הידועים כחילונים וצעירים הזקוקים למוקמות בילוי המציעים גם אלכוהול.

המסעדה התמקמה באזור התעשייה של הקסטל ומציעה גם בר אלכוהולי עשיר לצד המנות השונות. היא זהה לחלוטין לאחותה הירושלמית בתפריט, אולם בניגוד אליה לא פתוחה במהלך היום בימי השבוע אלא רק בערבים.

בין המנות: חציל גרוזיני ברוטב אגוזים וכוסברה (32 שקלים), קלמרי שלם מהמחבת עם עגבניות, פלפל חריף וכוסברה (45 שקלים), שרימפס בכמון וגרגירי חומוס (78 שקלים), רביולי ארטישוק ירושלמי (54 שקלים), קבב אדנה פיקנטי עם יוגורט ותרד מוקפץ (66 שקלים) ועוד.

לינק. היצירה 6, הקסטל מבשרת ציון. 02-5345522

שעות פתיחה: א'-ה' 18:00-01:00, ו' ושבת 10:00-01:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שאפו Bar&home

שכונת כרם התימנים בתל אביב הפכה בשנים האחרונות לצעירה ואמידה, אבל עם זאת, עסקי האוכל באיזור נשארו ברובם בעלי צביון ביתי-עדתי, המגישות בשעות הצהריים בימי חול בלבד. כך, בעלי השאפו בר ברחוב הכובשים, פאב שכונתי שפעל רק בשעות הליל, גילו במהרה את הצורך במקום זול ושכונתי הפעיל ברוב שעות היום, ולאחר 8 חודשי פעילות בלבד שיפצו את הבר ופתחו מחדש - הפעם בקונספט של מסעדה ביתית משודרגת.

וכך אדם גאגין (28) איש חיי לילה שבעברו הקיוטו סלסה והשלוותא, בועז גליל (32) ודניאל אברמוביץ (28) הקימו מחדש את "שאפו בר אנד הום" ושיפצו את הבר שעמד שם, מן היסוד. מטבח מסודר נבנה וליצירת האווירה המתבקשת עוצב המקום מחדש. המסעדה מעוצבת במה שמכנים השלושה "רוקופופ", שילוב של סגנון הרוקוקו ופופארט עם קירות שסויידו בצבעי יסוד עזים כמו אדום מג'נטה היוצרים אווירה פסיכדלית.

לבניית התפריט הובא עמי בר גיל, שבנה את תפריטי השדרה 34, מסעדת קינג ג'ורג' ועוד. רובו מתבסס על מנות גדולות בתמחור זול יחסית, המוגשות על גבי לחמים שיוצאים מתנור אבן ובהתבסס על חומרי הגלם של השוק הסמוך. בין המנות: ארוחת בוקר ישראלית עם ביצים לבחירה, סלט ירקות, סלמון גרבלקס, גבינת שמנת ופטה (25 שקלים), מקלובה ערבית אפויה בתנור (30 שקלים), סלט קליפורניה עם פירות אגוזים וירקות (30 שקלים) טאפאסים כמו מנת השרימפס פופקורן-שרימפס עטוף בצק תירס (15 שקלים) ועוד.


שאפו בר אנד הום. הכובשים 48 תל אביב. 054-4427241

שעות פתיחה: א-שבת 08:00-לקוח אחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully