וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח השבוע: אילת, הרצליה ותל אביב מתחדשות

28.7.2011 / 13:34

ההמבורגרים של מוזס יורדים לאילת, חבורת ארמדילו פותחת באר הופעות חדש ובהרצליה יש כשרה חדשה - המקומות החדשים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזס אילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזס באילת

רשת מוזס הגיעה השבוע גם לאילת. סניף חדש לרשת ההמבורגרים הושק בטיילת מלון דן, והוא מעוצב בקונספט מסעדות מוזס לצד אווירת החופש של אילת, עם חלל שמכיל אור רב, צמחייה ונוף לים.

במסעדה כ-240 מקומות והיא מחולקת לאזורי ישיבה שונים. במקום מרפסת רחבת ידיים הצופה אל הים, עם פינות זולה של כורסאות, ספסלים עם כריות וחצאי מיטות נוח, להדגשת אווירת החופש השוררת בעיר. בסניף ישנו גם חדר VIP לאירועים פרטיים של עד 40 איש.

לדברי יובל סלע, מנכ"ל הרשת, הסיבה לפתיחת הסניף היא דרישה גוברת מצד לקוחות הפוקדים את העיר הדרומית ותושבי אילת. בחודש אוגוסט צפוי הסניף להצטרף לשירות המשלוחים של הרשת ויכסה את אזור של אילת והסביבה.

בין המנות: הארטבורגר, מנת הדגל של הרשת, 250 גרם של המבורגר העשוי מבקר עגל וכבש בשילוב קטשופ פלפלים ביתי (59 שקלים), טוקיו בורגר העשוי מ-200 גרם של המבורגר בקר בשילוב מיונז בצל סגול קטשופ ווסאבי וכרוב סגול (62 שקלים), המבורגר צמחוני מטופו, עדשים, פטריות ואגוזי מלך עם סלסת עגבניות ונבטי חמנייה (54 שקלים), עוד מנות בשר אנטרקוט עם חמאת ורמונט (92 שקלים) וקינוחים כמו בננה סאנדיי (35 שקלים).

מוזס. טיילת מלון דן, אילת. *9449. לא כשר

שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-04:00

בר Tonic בתל אביב

מקום חדש מבית היוצר של פיקוק, ארמדילו, קפה נח ואורקה, מצטרף לחיי הלילה של תל אביב. השבוע נפתח להרצה ה-Tonic שיארח הופעות מוזיקה חיות ויציע לצדן בר עשיר באלכוהול ונשנושים.

לשם כך נבחר חלל אורבני בלב תל אביב, בין שדרות רוטשילד ורחוב אחד העם. העיצוב נעשה על ידי איש חיי הלילה ובעל המקום, שמעון משל, שעיצב גם את יתר מקומות הקבוצה. משל מספר כי ניסה לשלב במקום החדש בין שתי אהבותיו, הופעות חיות ומסעדות בפריז וברוח זו עיצב את המקום בסגנון ביסטרו מעודכן. כחלק מהתפאורה נרכשו פריטי עיצוב יחודיים, גופי תאורה וריהוט שנאספו ויובאו בייבוא אישי מצרפת, אנגליה ואיטליה.

הטוניק יפעל בחודש אוגוסט בימי שני וחמישי, עם הופעות late night בקונספט נסיוני, במסגרתו אמנים שונים והרכבים חדשים יערכו בו נסיונות מוזיקליים. במהלך חודש ההרצה הכניסה לכל ההופעות היא חינם.

הגיזרה הקולינרית שבה מוכיחה הקבוצה איכות ויציבות לאורך זמן, לא מאכזבת גם כאן. בין המנות פיצה מבצק תוצרת בית, בשיתוף פעולה עם מסעדת ביג מאמא. הפיצות מגיעות עם שלל טופינגס כדוגמת פטריות, גבינה כחולה, קפרזה, סלמי ועוד ומספיקות ל-2-3 איש (42-48 שקלים). עוד בתפריט: מנות קרות כמו קרפצ'יו סירליון, רוסטביף תוצרת בית, גבינת פטה של המאירי וקרפצ'יו פלפלים, חצילים עם מחית אגוזים, עלי גפן על יוגורט וטרגון ועוד (22-29 שקלים).

טוניק. רחוב אחד העם 54 תל אביב. 03-5607000. לא כשר.

פתוח להרצה בימים ב', ה' החל מן השעה 21:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקס סלטים במסעדת אתניקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אתניקה בהרצליה

מסעדה חדשה נפתחה בהרצליה פיתוח, תחת השם אתניקה. המסעדה הכשרה, מבית היוצר של בעלי קיוטו, מתבססת על מנות אתניות ממבחר מטבחים, כשעיצוב המסעדה מתאים יותר לאזור ההיי-טקי סביב. המסעדה מכילה חלל מרכזי בצבעי כתום אדום וטורקיז. לאורך המסעדה ספת בורדו ארוכה, בר גדול וגופי תאורה חשופים המעוטרים בסגנון ערבסקה.

התפריט נבנה על ישי השף אור כנף, בעברו סו שף במסעדת רוקה ההרצליינית וסיטארה התל אביבית. התפריט מתחלק למנות ראשונות, עיקריות ומנות קצביה. חומוס עם תערובת בשר בקר וטלה, צנוברים ועשבי תיבול (37 שקלים), קרפצ'יו פילה על פיתה קלויה בשמן זית (56 שקלים), תבשיל חריימה פיקנטי עם פילה לוקוס, סלק ועשבי תיבול (124 שקלים), קדרת אסאדו ירקות שורש וגרגירי חומוס על מצע קוסקוס ביתי (89 שקלים ) ומנות מהקצבייה כגון קארה טלה, רביעיית צלעות מוגשות על קוסקוס ביתי וסלט גרגירי חומוס (149 שקלים) ועוד.

המסעדה מציעה עסקיות בימים א'-ה', בין השעות 11:00-16:00 הכוללת ראשונה עיקרית ושתייה קלה במחירים:49-89 שקלים. במסעדה נמכרים סלטים ונתחי בשק לטייק אוויי לצד כלי בישול והגשה מעוצבים.


אתניקה. רחוב אריה שנקר 7, הרצליה. 09-9511177. כשר.

שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-00:00, ו' 12:00- שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש- 00:00.

  • עוד באותו נושא:
  • מוזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully