וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: שקשוקה בפיתה

16.8.2011 / 14:19

המונה טועם שקשוקה לוהטת שעושה קולות של דודה ויושבת בתוך פיתה של באגט השרון

שנים רבות אף אחד לא התייחס לישובים הקטנים שמנוקדים על הדרך מפתח תקווה להוד השרון. אבל מצוקת הנדל"ן, שצברה תאוצה לאורך השנים מילאה את האזור בבורגנים שלא יודעים שהם כאלה.

מה שהיה בעבר נחלתם הטבעית של מוסכים ומפעלי רעלנים לסוגיהם, שנתנו שירותים לתושבי האזור, הפך ליעד לחברות מחשבים שהשכילו לזהות את הפוטנציאל הכלכלי העונה לשם ארנונה מופחתת. בשעות הצהריים מוסכניקים ומלחכי מקלדות עסוקים במציאת מענה לקריאת כיוון, מכיוון הבטן.

אחת האופציות השפויות היא המזללה "באגט השרון". אורנה ואמיר, זוג חרוץ ועקשן, החליטו ללכת על בטוח ופתחו מזללה פשוטה ומצליחה עם לפחות דבר אחד בתפריט שאורנה מציעה לכולם, בכל זמן נתון. כדי לא להפריע לזרם הקונים שמגיע, אתה יושב בחוץ על הספסל, כשמסביבך כולם אוכלים, תנחשו... בדיוק!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר גם לוהט בצוללת באגט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר לקבל צוללת באגט, או אופציה מספקת של פיתה מתבוססת בשקשוקה ב-14 שקלים. הלקוחות הקבועים של המקום פשוט יושבים בצייתנות ונשענים קדימה כדי לא להתלכלך. את הפיתה אפשר לעצב לפני הבליסה, בשכבה של חצילים (בטח שמומלץ), ושימו לב ללימון הכבוש שתמיד יש תחושה שרוצים עוד ממנו, אז תבקשו צלוחית ותקבלו.

השקשוקה של "באגט השרון" הכי קרובה לשקשוקה של הדודה שלכם, אותה תחושה שאם היו מתאמצים במקום עוד קצת זה היה דומה גם לשקשוקה של אימא. בקיצור, יש טעם של ליד, אבל מספיק ביתי בשביל לקחת. בכל מקרה צריך לקחת בחשבון שהשקשוקה מגיעה במצב צבירה מבעבע עם סיכוי לכוויה בחיך. סעו לאט.

באגט השרון, רחוב החרש 15, הוד השרון, 09-7717888.

שעות פתיחה: א'- ה' 08:30- 17:00.


לכל הכתבות של אוכל רחוב

מתכון לשקשוקה

  • עוד באותו נושא:
  • שקשוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully