וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבת לשבת: מקומות לאכול בהם בדרך לכדורגל

20.8.2011 / 10:32

פיצוחים זה לא משביע ומהנקניקיות עדיף התרחק - פרויקט מיוחד סוקר את המקומות המומלצים לאכול בהם בקרבת אצטדיוני כדורגל ברחבי הארץ

עונת הכדורגל נפתחת סוף סוף, ואחרי שהשארנו את המלפפונים מאחור עד לשנה הבאה, אפשר להתחיל לחפש את הבשר האיכותי. עם פיצוחים למהלך המשחק, נקניקיות איצטדיון שאסור לאכול, יחד עם הרבה אמוציות, קללות ואכזבות מהביצועים על המגרש, לא נותר אלא לתקוע קצת אוכל אחרי משחק כדי להירגע.

סצנת האוכל במגרשים לא מפותחת מי יודע מה. אחת הסיבות לכך היא קיומם של רוב משחקי הליגה בשבת, עובדה שעומדת בדרכו למגרשים של אוכל כשר טרי ואיכותי. יחד עם זאת, בסביבתו של כל איצטדיון עירוני, יש את מוסד האוכל שאליו נוהרים האוהדים.

עם חזרתה של ליגת העל, הגיע הזמן לעשות קצת סדר,

איפה אוכלים אחרי משחק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת הבן של סימו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריית שמונה: איצטדיון עירוני

קבוצת הבית: הפועל עירוני קריית שמונה

אוהד קבוצה יריבה שמוכן לנסוע עד קצה המדינה לקריית שמונה, הוא אוהד אמיתי. הנסיעה לקצה הצפוני של ישראל לא נגמרת ועדיף לתפור את זה עם סוף שבוע ברמת הגולן ולאכול שם לפני משחק. מבחינה קולינארית ההיצע בשבת בעיר הצפונית מצומצם.

איפה אוכלים? האופציה הפופולארית ביותר כאן היא מסעדת הבן של סימו, בגטים ועל האש.

מה אוכלים? במסעדה שמאכילה את תושבי קריית שמונה כבר אחת עשרה שנה, מציעים את כל סוגי הבשר. בהיעדר הפאסון של אזור המרכז, המחירים בהתאמה הם ללא תחרות. כך למשל ניתן להזמין בבאגט או בלחמנייה שניצל (22 שקלים) או פרגיות (24 שקלים).

הבן של סימו, שדרות תל חי 11, קרית שמונה. 04-6997550. כשר למהדרין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבב באל באבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

סכנין: אצטדיון דוחא

קבוצת הבית: בני סכנין

אצטדיון דוחא של סכנין הוא אולי מרוחק אבל עדיין, מדובר בעיר ערבית בגליל, מה שמבטיח גן עדן של מנות טריות מהמטבח הערבי. חוץ מזה, אפשר לארוז את כל החבר'ה ולשלב את המשחק עם מסלול באזור הגליל.

איפה אוכלים? במגרש, תמורת 5 שקלים, אפשר לקנות קופסת פלסטיק גדולה עם חומוס ופול חמים, לימון כבוש ומעל כמון, נשנוש שמעביר יופי את המשחק .

מה אוכלים? למי שלא ממהר לשוב לאזור המרכז, ברחובה הראשי של סכנין (שנקרא פשוט "כביש ראשי סכנין") פזורות מסעדות שווארמה ובקלאוות לרוב. ביניהן מסעדת השלום , מסעדת גני סכנין ומוסדות נוספים. האסכולה הממהרת של האוהדים יוצאת מסכנין אחרי המשחק לכיוון הבית, עם נוהל עצירה באל באבור בצומת יקנעם, בסמוך לירידה לכביש 6. הקבב האלוהי של אלבאבור הוא מנה הכרחית (75 שקלים) ואי אפשר בלי לקנח בכנאפה (30 שקלים).

אלבאבור, קניון כוכב יוקנעם, צומת יוקנעם. 04-9891619. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקבב של דיאנא/מערכת וואלה!, צילום מסך

נצרת: איצטדיון עילוט

קבוצת הבית: הפועל עכו

אצטדיון הבית של עכו בנהריה נפסל לשימוש, כרגע האיצטדיון העירוני של עכו בתהליכי בניה, ועל כן משחקי הבית של הקבוצה מתקיימים בכלל בנצרת.

איפה אוכלים? למי שמחפש משהו קליל, שווארמיות ומסעדות אוכל מהיר פזורות לאורך הכביש הראשי של נצרת, כמו גם ממתקיות שמוכרות כנאפה משובח. אם אתם בעניין של חוויה קולינארית מתמשכת, הכתובת היא מסעדת דיאנא החדשה. קצת מסובך להגיע, יש סיכוי לעמוד בפקקים של נצרת, אבל שווה.

מה אוכלים? בדיאנא של השף דוחול ספדי חייבים לאכול קבב
טלה אלוהי על מקלות קינמון (75 שקלים), או אתה חומוס הגלילי המצוין (20 שקלים).

דיאנא החדשה. אל מוטראן 5053/2 (בתוך מלון גרנד ניו) ,נצרת. 077-5156168. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווארמה חזאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיפה: אצטדיון קריית אליעזר

קבוצות הבית: הפועל ומכבי חיפה

חיפה היא לא רק מעצמת כדורגל, עם שתי קבוצות בליגת העל , חיפה זו גם מעצמת שווארמה, עם שש שווארמיות במתחם הצמוד לקריית אליעזר.

איפה אוכלים? מתחם השווארמיות הסמוך לקריית אליעזר מפוצץ באוהדים לפני ואחרי משחקים. יודעי דבר מספרים שהתחרות היא בעיקר בין שתי שווארמיות, חזן ובמבינו.
מה בפיתה? אצל חזן תמורת 25 שקלים מקבלים סלטים חופשי, צ'יפס בצל וגולת הכותרת: שווארמה כבש בשרנית, או כמו שאומרים אוהדים מביני עניין "כבש אמיתי, לא הודו לאשכנזים".

שווארמה חאזן, דרך יפו 140, חיפה. 04-8558075. לא כשר

שווארמה במבינו
השווארמה של האטליז החיפאי במבינו החלה את דרכה בחיפה עוד ב?1969. עד היום המנה מגיעה בדיוק לפי אותו המתכון, מבשר עגל ושומן כבש. אל תבזבזו זמן ולכו על "המנה המשופרת" ליודעי דבר בלבד. פיסות הבשר ניצלות על פלטה לוהטת קצוצות דק ומגיעות עם עגבנייה, בצל פטרוזיליה, עמבה, חריף ותבלין סודי (25 שקלים למנה בפיתה). המקום מתהדר בסיסמה האלמותית "אם אין אני לי, שווארמה במבינו לי".

שווארמה במבינו. דרך יפו 137 חיפה. 04-8521474. כשר בלי תעודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווארמה במבינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניה: אצטדיון הקופסא

קבוצת הבית: מכבי נתניה

אצטדיון הקופסא הוא סמל נתנייתי בדיוק כמו הכדורגלנים עודד וגד מכנס וסנדוויץ' טוניסאי. בנייתו של אצטדיון חדש ומפואר נמשכת כבר כמה שנים ועם זאת חניכת המקום שהיה אמור להיפתח ב-2009 עדיין תקועה.

איפה אוכלים? אם התמזל מזלכם מסתובב לפעמים באזור המגרש מוכר של סנדוויץ' טוניסאי ופותר את כל הבעיות. להשיג סנדוויץ' כזה, תפארת העיר נתניה, שלא ביום חול בעיר זו כבר בעיה.

מה אוכלים? אוהד מנוסה כבר יודע שביום חול קופצים לפני המשחק לבונז'ור, הליכה קצרה מהאצטדיון (שער העמק 1 פינת בנק אגוד ). שם ניתן לפגוש בסנדוויץ' טוניסאי קומפלט עם טונה, עריסה ולימון כבוש בנוהל, עדיף בלחמנייה מטוגנת (27 שקלים).

אוהדים שחפצה נפשם בבשר של ממש ייכנסו לאוטו וייסעו למסעדת צ'צ'ו הטריפוליטאית (סניף של המסעדה המפורסמת בשוק נתניה) בצומת פולג, השייכת לשחקן הכדורגל הנתנייתי רביד גזל. כאן תמצאו מנות עיקריות כמו מפרום, טבחה עם שעועית אדומה, קוסקוס ושיפודים על האש (37-60 שקלים).

צ'צ'ו. גיבורי ישראל 17, מתחם יכין, פולג, נתניה. 077-7123124. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה של נובה ג'ויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמת השרון: איצטדיון גרונדמן

קבוצת הבית: עירוני ניר רמת השרון

רמת השרון עלתה העונה לראשונה בתולדותיה לליגת העל. לכן, טרם הוכיחה את עצמה מבחינה קולינארית, וזמן יגיד מה יהיו הנקודות המועדפות בעיר על האוהדים.

איפה אוכלים: הימור בטוח בחיפוש אוכל ברמת השרון הוא רחוב סוקולוב המרכזי. הזעיר בורגנים ילכו לג'ויה בסוקולוב 66 (03-5477999) והבורגנים האסלים ייקחו את האוטו לרמת החייל הסמוכה ויתפנקו שם באינסוף המסעדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקבב של ויטושה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב-יפו: אצטדיון בלומפילד

קבוצות הבית: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בני יהודה

יפו היא גן עדן בהיצע המזון לאוהד המורעב. אינספור מזללות שפתוחות בשבת בערב שמציעות בשר על שלל גווניו, שווארמיות, שיפודיות, קבביות וחומוסיות לא רחוק מהאצטדיון.

איפה אוכלים? למי שלא רוצה להרחיק לכת ורק לסגור פינה, הקונדיטוריה הנוסטלגית נשיקה צרפתית, היא המקום. היא צמודה לבלומפילד וקיימת משנת 1987 ולכן מזכירה לאוהדים רבים של הפועל את ילדותם (בין השנים 1986-2006 מגרש הבית של מכבי היה אצטדיון רמת גן). התורים הארוכים הם בעבור מאכלי בצק פשוטים שעושים את העבודה. בזכות זה נוצרו מיני מטבעות לשון משעשעים כמו "אתה בא לנשיקה?"

מה אוכלים? הבסט סלרס הם פיצה עם פטריות, בצל, גבינה צהובה או בולגרית (13 שקל) או סמבוסק תפוחי אדמה, גבינה צהובה או בולגרית (14 שקלים). כל התורים הארוכים האלה נמחקים בימי חול.

שארית ישראל 31, יפו. 03-6810067. כשר.

אם החשק העז לבשר לא עבר לכם אחרי הסמבוסק, קפצו לקבב הבולגרי של מסעדת ויטושה הסמוכה ותתמוגגו מקבב בולגרי (8 שקלים) או מארבעה קבבים בולגריים עם שתי תוספות (36 שקלים).

ויטושה, יהודה הימית 3, תל אביב יפו. טלפון: 5181974?03. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינתי, סניף מלחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירושלים: איצטדיון טדי

קבוצת הבית: בית"ר ירושלים.

המגרש של בית"ר ממוקם בקרבתו של קניון מלחה. הדבר הופך את הקניון להיות יעד מספר אחד לביקור מבלי להזיז את האוטו. יחד עם זאת, בשל אוהדי בית"ר הצעירים יותר יש לעתים נוכחות של משטרה במקום למקרה שנערים שמגיעים אחרי המשחק להסתובב בקניון יעשו בלגן.

איפה אוכלים? לפני המשחק לאוהדי בית"ר ישנה מסורת להצטייד במאפייה של "מגה בעיר" (בקומה התחתונה של קניון מלחה) בבאגטים למשחק. אחריו, יש שפע אפשרויות בפוד קורט של מלחה, שיעיל מאוד לאכילה זריזה.

מה אוכלים? כדאי לשלב ביקור בירושלים עם אכילה במסעדת "פינתי", שהתחילה את דרכה ממקום אחד אגדי ברחוב קינג ג'ורג' בעיר, ובחלוף השנים הפכה לרשת בפריסה ארצית. חומוס בשר בפיתה (19 שקלים), שניצל בפיתה (25 שקלים), רבע קילו חומוס גרגירים (13 שקלים) ועוד. לא לשכוח בעת האכילה את מטבע הלשון האלמותי שטבע בעלי פינתי המקורי במסעדה הראשונה בקינג ג'ורג': "לא ללעוס, לבלוע!" שנועדה לזרז את הסועדים בשביל אלה המחכים בתור לאכול.

פינתי, קניון מלחה, ירושלים. טלפון: 6790696–02. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזס סינמה סיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשון לציון: אצטדיון הברפלד

קבוצת הבית: הפועל ראשון לציון

האצטדיון בראשון נחשב לאחד המשובחים ומצליח לעמוד אפילו בסטנדרט אירופאי אך עוקץ בצדו. הוא מנותק מצירי תחבורה ראשיים, ומרוחק מאזורי מגורים ותחבורה ציבורית כמעט ולא מגיעה אליו.

איפה אוכלים? נכנסים לאוטו וכמו כולם, נוסעים למתחם סינמה סיטי הקרוב.

מה אוכלים? שתי נקודות חביבות מיוחד על האוהדים. מסעדת הג'ירף, שמציעה מגוון מנות נודלס כמו סלט תאילנדי עם ירקות ועוף ברוטב סויה בוטנים (31 שקלים)המנה המלזית של אטריות, מלפפון, נבטים, בצל ועוף עם רוטב עשבי תיבול (48 שקלים), פאד תאי מאטריות אורז עם נבטים, שרימפס קצוץ ובוטנים, בצל ירוק וכוסברה (49 שקלים), פילה בקר וחצילים ברוטב חריף מתוק עם אורז מטוגן (56 שקלים).

ג'ירף נודל בר. רחוב ילדי טהרן 3, סינמה סיטי, ראשון לציון. 03-9592400. לא כשר

מסעדה נוספת במתחם היא מוזס, רשת ההמבורגרים עם מנת הארטבורגר הנצחית, 250 גרם של המבורגר מבקר עגל וכבש עם קטשופ פלפלים (59 שקלים), טוקיו בורגר מ-200 גרם של בקר בשילוב מיונז, בצל סגול, קטשופ ווסאבי וכרוב סגול (62 שקלים) ומנות בשר אחרות כמו אנטרקוט עם חמאת ורמונט (92 שקלים).

מוזס. רחוב ילדי טהרן 3, סינמה סיטי, ראשון לציון. *9449, לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפודי התקווה קניון איילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמת גן: אצטדיון רמת גן

קבוצת הבית: נבחרת ישראל וכרגע הפועל ומכבי פתח תקווה שמתארחות עד בניית אצטדיון חדש לקבוצה (פירוט בהמשך).

האצטדיון הלאומי נמצא בלוקיישן מרכזי, עם גישה למזללות רבות.

איפה אוכלים? המצב של הנבחרת הלאומית אינו מעודד, ועל כן אין הרבה ברירה אלא להתנחם במזון אחרי המשחק. למרות ריבוי האפשרויות זה תמיד נגמר בשיפודי התקווה בקניון איילון. רשת המסעדות שהחלה את דרכה בשכונת התקווה, נותנת לאוהד הכדורגל בדיוק את מה שהוא צריך אחרי משחק, שיפוד.

מה אוכלים? הולכים ישר לשיפודים מסוגים שונים כמו לבבות עוף, אנטריקוט, חזה אווז ועוד (מחירי שיפודים 24-60 שקלים). כדי לפרוק את העצבים אפשר לנצל גם את אופציית האלכוהול בתפריט.

שיפודי התקווה. רחוב אבא הילל 301, קניון איילון, רמת גן 03-5672525. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת פפריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתח תקווה: אצטדיון המושבה

קבוצת הבית: מכבי והפועל פתח תקווה.

אצטדיון האורווה הישן נהרס והשאיר את קבוצות פתח תקווה הומלסיות לפתיחת העונה, אבל כבר במהלך העונה הנוכחית, כך מבטיחים, ייחנך אצטדיון המושבה החדש. במידה והכל יתקדם כמתוכנן אתם עשויים למצוא את עצמכם תרים אחר מזון באם המושבות, משכנו של מגרש המושבה.

איפה אוכלים? המסעדה שמאכילה את האוהדים בפתח תקווה הייתה ונותרה מסעדת פפריקה, נמצאת חמש דקות נסיעה מאם המושבות.

מה אוכלים? תפריט אקלקטי עם שלל בשרים, פסטות , חומוס ואוכל תימני. בין היתר תמצאו כאן מעורב עם בצל מוקפץ ושתי תוספות חמות (48 שקלים), ארוחת כריך אנטרקוט בלחמניית המבורגר עם ממרח תפוח אדמה, עשבי תיבול, פלפל קלוי, סלט כרוב, גזר ומיונז וחצי ליטר שתיה קלה (49 שקלים) חומוס קומפלט פלאפל וביצה (25 שקלים), פתות ביצים (23 שקלים), ועוד מכל טוב הארץ.

פפריקה. רחוב השחם 21, פתח תקווה. 03-9241610. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איז'ו שף קבב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשדוד: איצטדיון הי"א

קבוצת הבית: מ.ס אשדוד

האצטדיון באשדוד ממוקם במרחק ניכר מהקניון הלא רע בכלל של אשדוד, אז לא נותר אלא לפנות לאזור התעשייה הסמוך.

איפה אוכלים? איז'ו קבב ופרגיות באזור התעשייה. הגריל המודרני ידוע גם כמסעדה החביבה על שחקני קבוצות שונות שמתארחות באשדוד.

מה אוכלים? מגוון קבבים, פרגיות, סלטים ולאפות טריות הנאפות בטאבון. בין המנות המכונות כולן בשמות משובבי נפש מנת המראדונה, אנטרקוט קצוץ עם גמבה ושום, ומנת הפרוספר, בשר בקר עם פטרוזיליה ותבלינים. מחירי המנות נעים בין 26-34 שקלים בווריאציות שונות של לאפה באגט וצלחת.

איז'ו קבב ופרגיות. רחוב האורגים 6, א.ת אשדוד. 08-6494853. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פונדק אסא דבירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באר שבע: איצטדיון וסרמיל

קבוצת הבית: הפועל באר שבע

בבאר שבע אין מחסור באוכל רחוב, הם דווקא טובים בזה. הבעיה היא בשבת בערב, אז יש מחסור רציני במקומות שפתוחים. עד כדי כך גדולה הבעיה, שאחד האוהדים הבאר שבעים הציע שבווסרמיל ככל הנראה עסוקים בלאכול את הלב.

איפה אוכלים? היעד שתמיד מלא באוהדים הוא פונדק אסא דבירה בדרך חזרה מבאר שבע. מסעדת דרכים בתחנת דלק כמו של פעם, בלי שטויות, מאלה שמציעות בוואריה לקינוח.

מה אוכלים? שיפודים של עוף, עגל, קבב כבש (19-28 שקלים לשיפוד) וכמה סוגי חומוס כמו גרגירים וצנובר (14-28 שקלים).

פונדק אסא, צומת דבירה, דבירה. 089912425. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully