וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראג': תן לי רק טיפת מזל

29.8.2011 / 16:44

בלוקיישן הורס ומתחמם מתמקמת לה מסעדה ים תיכונית חדשה: אבראג'. עכשיו רק צריך שהמזל יאיר לה פנים כמו שמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבראג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסצנה היפואית המתפתחת נוספה השבוע האבראג', מסעדה ים תיכונית בניהולם של שני שותפים: איש העסקים מוטי סטרוקובסקי ואילן מזור שפועל כבר 23 שנים בסצנת חיי הלילה של תל אביב ובעברו בין היתר היה שותף בפרדיסו בסינמטק עם חיים כהן. כיום, הוא מנהל את מסעדת הסושידו ברוטשילד.

הלוקיישן שנבחר היה כיכר קדומים ביפו העתיקה. מזור מספר כי הוא נלהב מהלוקיישן לאור העובדה שלעומת סושידו ברוטשילד כאן אין צורך לחפש חניה ולשלם עליה מחיר מופקע, וכן מהשקט היחסי השורר במקום שמחליף את המולת הרחובות התל אביביים הסואנים.

פירוש שמו של המקום הוא מזלות בערבית, על שם גשר המזלות הצמוד ומזרקת המזלות הסמוכה שלתוכה נהוג לזרוק מטבע. בשלב ההרצה פועלת רק החצר החיצונית, שהיא למעשה חלק מכיכר קדומים ומזכירה כיכר אירופאית קלאסית בזכות המזרקה, הבריזה ששוררת במקום בערב והאווירה הקוסמופוליטית שנוצרת במקום בזכות התיירים שצובאים על האזור. במהלך השבוע הקרוב ייפתח גם החלל הפנימי המעוצב בקשתות ועיטורים יפואיים המכיל כ-50 מקומות ישיבה. בנוסף, תיפתח גם המרפסת הקטנה המשקיפה על הכיכר וממנה ניתן להשקיף על הים.

התפריט נבנה ברוח ביסטרו ים תיכוני ומתבסס על בשרים ופירות ים. בין המנות: שרימפס בקארי (39 שקלים), סביצ'ה דגי ים (35 שקלים), קבב טלה על ברוסקטה עם טחינה (59 שקלים), נתח משויש של אנטרקוט (117 שקלים), לינגוויני פירות ים (68 שקלים) ועוד.


אבראג'. כיכר קדומים 6, יפו. 03-5244445. לא כשר.

שעות פתיחה: א'-שבת 09:00-1:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבראג'/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אבראג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully