וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות עם חדר פרטי: ארוחות פרטיות

4.9.2011 / 18:24

סוף שנת התקציב הוא גם חגיגה לעובדים. אם נשאר כסף, מקיימות החברות ארוחות צוות עם תפריט פיקס - המלצות למסעדות שבהן תוכלו לבלות ערב צוות מפנק

לקראת סוף שנת התקציב מגלות חברות רבות כי נותר אקסטרה כסף שהולך לרווחת העובדים. ניצול אופציונלי הוא יציאה משותפת לארוחה בתקציב מסוים לאדם. לרוב המסעדות המתאימות לכך יש חדר פרטי ותפריט מגוון ולא נותר אלא להתרווח, להנות מהאוכל ורק לא לשכוח: השירות לא כלול.

חג' כחיל. דנה מאירזון
ירקות ירוקים בחג' כחיל. מנות אותנטיות/דנה מאירזון

חג' כחיל

סגנון: מטבח ערבי-גלילי.

מסעדת חג' כחיל בכיכר השעון ביפו, מציעה מטבח ערבי אותנטי בשילוב לוק תל אביבי מלוטש היטב.

חדר פרטי: אין

המחירון: המקום מארח קבוצות בחלל המסעדה החל מ-10 אנשים ואילך בשתי רמות תמחור. אופציה אחת מציעה מבחר סלטי הבית למרכז השולחן, מנה עיקרית של שיפוד לבחירה עם תוספת לבחירה של מג'דרה, חיטה ירוקה או תפודים, שתיה קלה, קינוח וקפה/תה במחיר 100 שקלים לסועד.

בנוסף ישנו תפריט מיוחדים הכולל את סלטי הבית, מבחר ספיישלים כמו קבב חלבי, מחמאר, צוואר טלה ממולא ועוד בתוספת לבחירה של מג'דרה תפודים או פריקי, בליווי שתיה קלה לקינוח וקפה/תה, במחיר 150 שקלים לסועד. המחיר אינו כולל שירות. רק שימו לב - במסעדה לא מוגש אלכוהול.


חג' כחיל. רחוב רזיאל 18, כיכר השעון, יפו. 03-5188866
. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורטר אנד סאנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורטר אנד סאנס

סגנון: בירות, בשרים ופירות ים.

מסעדה עם תפריט עשיר שכולו תירוץ לדבר האמיתי כאן, הבירה, עם כ-50 סוגים של בירות שונות מהחבית מרחבי הגלובוס.

חדר פרטי: מעוצב כסלון ביתי וכולל מערכת סאונד נפרדת ומסך בגודל 60 אינץ'. לחדר יציאה נפרדת שלא עוברת דרך חלל המסעדה, שמאפשרת לצאת להפסקת סיגריה בניחותא. מכיל 12-28 איש.

המחירון: המקום מארח קבוצות החל מ-12 איש בשני מסלולים: ארוחת נשנושים המבוססת על המנות הראשונות כמו קריספי קלמרי בשילוב נשנושים כמו פיש אנד צ'יפס למרכז השולחן, ליטר בירה לאדם או שתי כוסות יין בעלות 120 שקלים לאדם.

אופציה נוספת היא ארוחה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית, קינוח, שתיה קלה חופשית וליטר בירה לאדם תמורת 180 שקלים לאדם. ניתן לקחת גם הדרכת בירה הכוללת טעימות של 6 סגנונות שונים והסברים עליהם, בתוספת של עוד כ-50 שקלים לאדם.


פורטר אנד סאנס. רחוב הארבעה 14, תל אביב. 6244355–03. לא כשר.

רק בשר. רותם דרוב
רק בשר/רותם דרוב

רק בשר

סגנון: מסעדת בשרים.

כשמה כן היא, מתמקדת בעיקר בחוויית שבאכילת הבשר. במקום וויטרינה ענקית שממנה בוחר כל סועד את הנתח המועדף עליו. החגיגה הקרניבורית מלווה ביין ללא הגבלה.

חדר פרטי: אין.

המחירון: מנת בשר מגיעה לפי משקל ולא מתומחרת באופן קבוע, ולכן המסעדה מציעה דילים שונים שמחירם נע לפי כמות האנשים ודרישותיהם. הארוחה כוללת ראשונות למרכז השולחן כמו חציל בלאדי וקרפצ'יו שייטל, בשר וקינוחים כשהבחירה בנתחים בידי הסועדים, לחילופין ניתן לשלוח נציג מהקבוצה שיבחר במיקס גריל לשולחן ועוד אפשרויות. טווח המחירים הוא 120-180 שקלים לאדם. ישנה אופציה לשלב בדיל גם יין בלי הגבלה לסועדים בתוספת 20 שקלים לסועד.


רק בשר. דרך שלמה 19, תל אביב. 03-5813590; רחוב ראול ולנברג 14, תל אביב. 03-6444822/33; רחוב בן גוריון 15, המושבה הגרמנית, חיפה. 04-8551872. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינדירה

סגנון: אוכל הודי.

המסעדה ההודית שפועלת מעל ל-15 שנה מביאה תפריט עשיר במנות מקשמיר, צפון הודו וכן תפריט צמחוני עשיר.

חדר פרטי: החדר נמצא בקומה העליונה ומכיל עד 20 איש. הוא מעוצב באווירה של מסעדה הודית אותנטית עם שולחנות נמוכים. החדר לא מתאים לאנשים עם נכויות כיוון שאין מעלית, אלא רק מדרגות.

מחירון: תמורת 159 שקלים לאדם מגיעות מנות למרכז השולחן, כמו פקורה ירקות: מבחר ירקות בבלילת קמח עדשים ומטוגנים, נאן בשר: לחם הודי ממולא בשר בקר טחון, עיקריות כמו חזה עוף אפגאני, שיש קבב, תוספות כמו אלו גובי: כרובית תפוחי אדמה מבושלים עם זנגוויל ושום, ומנות אחרונות בליווי שתיה קלה. מינימום הזמנה 10 אנשים.


אינדירה. רחוב שאול המלך 4, תל אביב. 03-6954437. לא כשר.

נורמה ג'ין

סגנון: ביסטרו בר ביתי.

פאב-מסעדה המציע שלל מנות בשר שחלקן מבושלות בבירה, ולצדן 15 סוגי בירה מהחבית וכ-200 סוגי וויסקי.

חדר פרטי: אין. אופציה אחת היא לשבת בפנים סביב שולחן מוגבה ל-10-11 איש או לצרף שני שולחנות ל-20 איש. לקבוצות של 30-50 איש, יש אפשרות לסגור את החצר.

מחירון: במקום מספר אופציות: הקבוצות בהן כל אחד מזמין אלכוהול לעצמו כטוב בעיניו, יכולות לקבל נשנושים מתוך הראשונות למרכז השולחן כגון פטה כבדים, קריספי קלמרי ועוד, ב-50 שקלים לאדם.

וריאציה נוספת היא במחיר 160 שקלים לאדם תמורת מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתיה לאדם. ניתן לשלב ביקור בנורמה ג'ין בערב הדרכת וויסקי בה מסופר על ייצור הוויסקי ונעשות טעימות וויסקי רבות לצד נשנושים למרכז השולחן במחיר 200 שקלים לאדם.


נורמה ג'ין. רחוב אליפלט 23, פלורנטין, תל אביב. 03-683738. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדר הפרטי ברשת מוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת מוזס

סגנון: המבורגרים לכל דורש.

רשת מוזס הפכה לאט ובשקט לאורים ותומים בתחום ההמבורגרים בארץ ואוחזת כיום ב-7 סניפים.

חדר פרטי: יש בחלק מהסניפים. בסניף רוטשילד קיים הלופט, סלון ביתי לאירועים פרטיים או עסקיים עם כורסאות וספות שיכול להכיל אירועים עד 18 איש. בהרצליה ישנו החדר הלבן, חדר אינטימי המציע פתרונות עד ל- 12 איש. בסניף אילת השיקו השבוע חדר לאירועים פרטיים עד 40 איש ובו יציאה לחצר פרטית המאובזרת בכורסאות ופינות המשקיפות לים. כל החדרים הפרטיים מאובזרים במסך/ פלזמה, חיבור למחשבים ואינטרנט.

מחירון: ניתן לבנות תפריט מראש עם צוות המסעדה בהתאם לצרכים הייחודיים של כל אירוע או להגיע ולהזמין מהתפריט של המסעדה. המחירים מתחילים ממינימום 100 שקלים לסועד, וכוללים מנה ראשונה, עיקרית ושתיה או קינוח.


מוזס. סניף שדרות רוטשילד 35, תל אביב. סניף רחוב אריה שנקר 14, הרצליה. סניף רחוב הים 4, טיילת מלון דן, אילת. *9449. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליליות. מתחם שיכול להכיל 15-60 איש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליליות

סגנון: ביסטרו כשר.

מסעדת ליליות חולשת על ז'אנר הגורמה הכשר בנהגתו של השף נעם דקרס ובמקביל משלבת גם עשייה חברתית.

חדר פרטי: יש. במסעדה בתל אביב מדובר במתחם מודולרי שיכול להתאים ל-15- 60 אורחים. בנוסף, קיימת מרפסת חיצונית אשר יכולה להתאים לאירועים של עד 28 אורחים. בביסטרו ברעננה ישנו חדר פרטי המתאים ל25-40 אורחים.

מחירון: במסעדה שני סוגי תפריטים. הראשון הוא תפריט שרינג ובו מזרימים מנות למרכז השולחן. עלותו היא 140-245 שקלים ונכללות בו ראשונות, כמו סלק צלוי עם טרגון וחרדל גרגירים עיקריות כמו אנטרקוט פרוס צלוי בתנור אבן עם ציר בקר, קינוחים כמו קרנץ' שוקולד ולרונה אספרסו ושתיה קלה. אפשרות נוספת היא תפריט המזנון מציע בופה במחירים שבין 140 שקלים ועד 245 שקלים לאדם.


ליליות. בית אסיה, רחוב דפנה 2, תל אביב. 03-6091331; רחוב הנשר 1 פינת דרך ירושלים, רעננה. 09-8853508. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקומה העליונה שקטה יותר. אדורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדורה

סגנון: מסעדת שף צרפתית-ים תיכונית.

השף אבי ביטון משלב מטבח עילי צרפתי עם בישול מרוקאי ואווירה נעימה.

חדר פרטי: יש. בקומה העליונה ניתן להכניס החל מ-10 עד 16 אנשים.

המחירון: קיימת אופציה של 170 שקלים לסועד וכוללת קנקני שתיה קלה, לחמים ומטבלים ללא הגבלה, מנות ראשונות שמוגשות למרכז השולחן. במנות העיקריות בוחרים מראש חמש מנות שילוו את הארוחה וכל סועד מזמין מהחמש מנה עיקרית אחת אישית. בנוסף מוגשים קינוחים למרכז השולחן ושתיה חמה. מינימום הזמנה ל-8 איש.


אדורה. רחוב בן יהודה 226, תל אביב. 6050896–03. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר האוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדר האוכל

סגנון: מטבח ישראלי על כל גווניו עם טוויסט. זה המקום להתחבר לשורשים דרך המטבח של השף עומר מילר שמלהטט בין מנות מעדות ספרד, המטבח הערבי והאשכנזי.

חדר פרטי: בימים אלו חונך המקום את "חצר האוכל", חצר חדשה ומשופצת שיכולה להכיל עד 15 איש. בימות השבוע החצר תשמש לאירועים עסקיים או פרטיים קטנים (שעד כה נערכו בחלל המסעדה.

המחירון: העלות משתנה לפי מבנה התפריט המבוקש ונעה בטווחים רחבים מאוד. למי שמעדיף תפריט שרינג מובנה, קיימת אופציה כזו בעלות 220 שקלים לאדם שיכלול ארוחת טעימות ובה משולבות מנות אישיות ומנות חלוקה לסירוגין, ביניהן:טרטר טונה אדומה, צלפים, צנוניות, פלפל ירוק, כמהין שחורות וביצת שליו, פילה לוקוס על רביולי מסקרפונה עם קרם אגוזי לוז, אספרגוס ונבטי אפונה ועוד.


חדר האוכל. שדרות שאול המלך 23, תל אביב. 03-6966188. לא כשר.

מרק אגה דאשי וכיסוני עוף.
הכל בניחוח אסייתי. אסיה מוניקה

אסיה מוניקה

סגנון: אסיאתי.

בקניון שרונים מתחבאת מסעדה אסיאתית שמתמחה במטבחי תאילנד, יפן וויאטנם.

חדר פרטי: אין.

מחירון: הארוחה כוללת חמש מנות פתיחה על כל ארבעה סועדים ובהן סלט פפאיה, סלט מלפפונים ואצות יפניות ועוד. בהמשך מוגשות מנות 5 חמות בהגשה מרכזית כגון תבשיל קארי ירוק עם עוף, סטייק פרגית קייג'ון ועוד. לסיום מוגשים לשולחן מבחר קינוחים. שתיה קלה וחמה מוגשים חופשי במהלך הארוחה. מחיר 160 שקלים לסועד. במינימום הזמנה ל-12 איש.


אסיה מוניקה. רחוב הרקון 2, מתחם שרונים, הוד השרון. 09-7465353 . לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully