וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציירים אוכל טוב

18.9.2011 / 12:11

Slideluck Potshow - אירוע אמנות קולינרי שמטרתו עידוד יוצרים וקהילה באמצעות אמנות ואוכל יתקיים מחר בתל אביב בנוכחותו של ספנסר טוניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ספנסר טוניק כפי צולם על ידי קייסי קלבו/מערכת וואלה, צילום מסך

בשבוע הבא יתקיים בישראל ה- Slideluck Potshow אירוע אמנות קולינרי שמטרתו עידוד יוצרים וקהילה באמצעות אמנות ואוכל.

שורשי האירוע נטועים אי שם בשנת 2000 כאשר הצלם האמריקאי קייסי קלבו יזם מפגש בין חבריו הרבים מסצנת האמנות למטרות מינגלינג. קלבו הבין כי אין מכנה משותף אחד בין כולם וביקש מכל אחד לבשל משהו ולהביא את הסיר למטרת אכילה משותפת. בשלב הבא של האירוע הציג איש איש בתורו את האמנות שלו במצגת בת מספר דקות שאפשרה למשתתפים להכיר את עבודת האמן. העניין צבר תאוצה והתפשט במדינות שונות בארה"ב, ניו יורק פריז ומילאנו.

המיזם צמח לארגון ללא מטרות רווח שנכון להיום מקיים אירועים אחת לזמן מה ב-40 מקומות שונים ברחבי העולם, כשקלבו המייסד פוקד רבים מהם. בכל מקום אליו מגיע האירוע ישנו שילוב בין אמנים מקומיים ובינלאומיים במטרה ליצור שיח אמנותי ותרבותי בין קהילת המשתתפים. את האירועים פוקדות אושיות בכירות בעולם האמנות כמו צלם העירום הנודע ספנסר טוניק, שמרבה לעבוד עם קלבו. היות ותאריך ביקורו של טוניק בארץ חפף לאחד המועדים האופציונליים לאירוע, ייקח גם הוא חלק במתרחש בישראל.

האירוע התל אביבי יתקיים ביום שני, ה-19.9 בבית העיר ברחוב ביאליק בתל אביב. הערב יחולק לשלושה שלבים, כאשר בתחילה החל מהשעה 18:30 יתקיים פיקניק בגינת המקום. המשתתפים מוזמנים להגיע עם סירים, לטעום ולהתחלק במאכלים. בשלב השני יציגו כ-20 אמנים מחו"ל ומהארץ, מצגות בנות 5 דקות על יצירתם. בשלב זה יכולים האמנים להציג פרויקטים ישנים או חומרים חדשים שמעולם לא נחשפו. בין המציגים ספנסר טוניק, שיחשוף צילומים מאחורי הקלעים של אתרי צילום מרובי המשתתפים בעירום מלא מרחבי העולם, אלינור קארוצ'י, KLONE, FOMA, פיני סילוק, קייסי קלבו ועוד. בתום ההרצאות תיערך מסיבה במקום במהלכה יחולקו למשתתפים בירות של מבשלת ברוקלין.

סיון לוסגרטן-דורות שאוצרת את האירוע ביחד עם קלבו מסבירה כי הקונספט דומה לשילוב האמריקאי של ארוחת ערב במסעדה ומופע או סרט (dinner&show) למעט העובדה שכאן את האוכל מכינים האנשים, עומלים על הכנתו ובהמשך מתחלקים בו. "זה אחלה אייס ברייקר ונותן הזדמנות למשתתפים לקחת חלק פעיל". כך נוצר מצב שבשלב השני של הצגת האמנות, הצופים במצגות האמנים מגלים עניין רב כי המינגלינג הראשוני כבר נוצר.

עלות האירוע : 20 שקלים.

לדף האירוע בפייסבוק


Slideluck Potshow Tel Aviv. מוזיאון בית העיר תל אביב, רחוב ביאליק 27, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully