וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המושחתת והמענגת ביותר להגיע לגן עדן

רוני קדר

29.9.2011 / 12:00

מאפים לוהטים וריחניים, בשר עסיסי ומדמם ופולנטה ובה תועפות חמאה. ארוחת גן העדן שאפשר למצוא במסעדות הטובות בישראל

פוקצ'ה במסעדת רפאל

לכאורה זוהי המנה הפשוטה ביותר שיכול היה רפי כהן להוציא תחת ידיו המוכשרות. אבל תחת הלוק הפסיבי של אותה חתיכת בצק מסתתרת השלמות: פיסה ארוכה ומתוחה של פוקצ'ה עתירת שמן זית ריחני ודומיננטי, שמאנפפת בניחוח מסחרר את השולחן ולא מרפה. פנים המאפה רך ואוורירי ואילו חלקו החיצוני פציח במידה הנכונה, כך שהוא הופך להיות המאפה האידיאלי לכל ארוחה.

להשיג במסעדת רפאל. הירקון 87 (מגדל המלך דוד), תל אביב

אבל יש גם ארוחות... שלא נדע

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגן עדן

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגיהנום

טרטר פלסטיני, מסעדת המזללה

במבט ראשון ישנה הרגשה שהחמדנות נמצאת על הצלחת. זהו שפע מכל מה שאנחנו אוהבים ורוצים בכל יום: תלוליות בשר שייטל קצוץ גס, בטעמים ששואבים אותנו למקורות, עם טחינה חזקה ויוגורט שמערסלים את הטעמים אל תוך החיך המאושר ובניחוחות של חצילים קלויים. כמו קציצות שסבתא היתה עושה – רק שמכאן הטריות רק משפריצה החוצה.

להשיג במסעדת המזללה. רחוב נחלת בנימין 57, תל אביב. במחיר 49 שקלים.

פולנטה עם ביצה עלומה וכמהין במסעדת יועזר בר יין

בשבחיה של הפולנטה, שבחה של הביצה העלומה וגם זו של הכמהין, אי אפשר להוסיף יותר, אך כשמחברים יחדיו את הדייסה האוורירית המתקתקה מתירס טרי שהושבחה בתועפות חמאה, עליה מניחים ביצה עלומה עגלגלה שחלמונה מתפזר בחום על התירס המתקתק ובכל ביס נעמד דום אל מול גילופי הכמהין המוסנפים - זוהי חגיגה.

להשיג במסעדת יועזר בר יין, יועזר 2 כיכר השעון, יפו. במחיר 58 שקלים.

ניוקי ערמונים במסעדת טוטו

העננים הרכים והמוכרים תופסים תאוצה כשהם פוגשים בערמונים. עם שמץ של מחית כמהין ברקע ועדינות שאין כמוה, עם פציחות הערמונים שמדיפים ניחוח אגוזי לצלחת, זו הרגשה שאי אפשר למצוא מנה כבדה – קלילה ממנה. הכופתאות הקטנטנות נוגעות אך לא שוחות ברוטב ומעניקות לו חיבוק מושלם לפני השינה.

להשיג במסעדת טוטו. רחוב ברקוביץ' 4, תל אביב. במחיר 78 שקלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טורנדו רוסיני

אסטתיקה, אלגנטיות וחושניות נפגשים במנה אחת מושחתת. על מניפת תפוחי אדמה שמתנהלת כמו גראטן ושותה את מיצי הסטייק והכבד נחים להם נתח סטייק פילה אדמדם שנח בציר בקר מצומצם עם יין ועליו פרוסת כבד אווז, כדי שהעורקים ייסתמו עוד קצת. מגדל תענוגות שגורר אחריו גירגורים רבים.

להשיג במסעדת הוטל מונטיפיורי. רחוב מונטיפיורי 36, תל אביב. במחיר 160 שקלים.

פיתה עם שרימפס

הפיתה היא לא סתם פיתה אלא רכה כמו כיס של קנגורו שמקבל אליו את גורי השרימפס הקטנים בריח הים. האיולי שעוטף את השרימפס הוא כה קטיפתי וטעים כך שבכל ביס ישנה הרגשה שלא סתם בפיתה עסקינן, אלא במנת גורמה מושחתת ומודגשת טעמים.

להשיג במסעדת צפון אברקסס. רחוב לילינבלום 40, תל אביב. במחיר 44 שקלים.

סטייק פורטרהאוס באנג'י

בלי להסס, אין ספק שזהו נתח הבשר האיכותי ביותר לקרניבורים. במשקל של 1.2 ק"ג מוגש נתח הפורטרהאוס במסעדת אנג'י שבנווה צדק. הריגוש מגיע על פלנצ'ה לוהטת ורוחשת עליה נח לו בתאוותנות נתח פורטרהאוס, הלוא הוא הסינטה והפילה של הפרה המשובחת שגדלה במדרונות רמת הגולן. עם כ-100 גרם חמאה מומסת ומבעבעת שאיתה נצלה הנתח, מומלץ לטבול כל פיסה ולא לשכוח להשאיר מקום גם לבשר שנשאר על העצם.

להשיג ב-NG. רחוב אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. במחיר 310 שקלים.

עוגת גבינה של הבייקרי

לבנה וצחה וגבוהה עד השמיים. כפית אחת שלה עשויה להכריע בין אם טעמתם עוגת גבינה מושלמת בחייכם או שלא. וכשטעמתם אותה, אי אפשר להביט לאכול ולהסתכל על אחרות. היא קרמית וכבדה אבל לא כבדה מדי, מתוקה בצורה עדינה וריח של גבינה טריה נודף ממנה. כל מה שנשאר זה לגרום לעצמכם לחשוב שלהעביר לק על הצלחת זה חינני.

להשיג בבייקרי. רחוב יד חרוצים 13; רחוב אבן גבירול 72, תל אביב. במחיר 75 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • גן עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully