וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחן: מסעדה חדשה לשף עומר מילר תיפתח בקרוב

26.10.2011 / 16:15

השף עומר מילר עומד לפתוח בינואר את 'שולחן', מסעדה בשדרות רוטשילד בתל אביב. הקונספט: אוכל ישראלי איכותי

עומר מילר. ברני ארדוב
עומר מילר מתבגר ופותח מסעדה חדשה - שולחן/ברני ארדוב

השף עומר מילר עומד לפתוח מסעדה חדשה במרכז תל אביב בחודש ינואר הקרוב. מילר פותח את המקום יחד עם שותפיו מחדר האוכל, סטיבן לובל ואיתי ספיבק על חורבות מסעדת רושטילד'ס קיטשן, ברחוב רוטשילד 73 בתל אביב.

המסעדה, שמצטרפת למתחם המסעדות המתהווה על רוטשילד-מונטיפיורי, תיקרא "שולחן". הכיוון - מטבח ישראלי. "ההבדל בין חדר האוכל לבין שולחן היא קודם כל מבחינת מיקום", אומר מילר, "זהו איזור יותר תל אביב ואורבני, כך שאוטומטית זה משתקף באוכל. לא כמו בחדר האוכל, שם הקהל הוא יותר הטרוגני וממהר (בגלל הקירבה לאופרה), בשולחן האוכל יהיה עם הרבה יותר תשומת לב".

המתחם המתפתח של איזור מונטיפיורי-יבנה-רוטשילד, יתרחב בקרוב ואליו יצטרפו, פרט למסעדת שולחן, גם המסעדה החדשה של יונתן רושפלד וירון שלו וכן מלון הבוטיק והמסעדה של קבוצת "מחניודה" שיוסיפו למשכנם הירושלמי את המרכז התל אביבי. "אני גאה להיות חלק ממתחם מתפתח זה לצד שפים גדולים שהם גם חברים. אני בטוח שאת הלילות שלנו נבלה אחד אצל השני במסעדות."

זו תהיה מסעדה שניה לשף העסוק שבבעלותו מסעדת חדר האוכל לצד שותפות בבר beeper. בנוסף משתתף מילר בימים אלו בתכנית הבישול "הכי טרי שיש" עם מיכל אנסקי בערוץ האוכל וכותב ספר בישול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully