וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור: מתחם קולינרי חדש עם השף רן שמואלי

15.11.2011 / 20:00

השף רן שמואלי חוזר לפרונט והפעם בלופט האירועים אביגדור שנפתח בעוד כשבועיים ויפתח גם כמסעדה לפעם בשבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן שמואלי. בימי קרב סכינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף רן שמואלי עומד לקחת חלק בלופט ארועים חדש תחת השם 'אביגדור', שיתפקד על תקן לופט ארועים סגורים לצד יום בשבוע בו תפעל בו מסעדה. שמואלי, שהשתתף כשופט בתכנית הטלוויזיה קרב סכינים ופועל 23 שנה בתחום האירועים, מסביר כי הוא לא מגדיר את המקום רק כאולם אירועים, אלא כבית המיועד לפעילויות שונות. "מקומות לאירועים זה נשמע מבאס. אביגדור נותן תחושה של לופט אורבני גדול שהיית רוצה לגור בו והוא מזמין", הוא מסביר.

כאמור, בניגוד לאולם אירועים סטנדרטי, למקום יעוד נוסף ובמהלך החודשיים הקרובים יתחיל החלל לשמש גם כמסעדה ומתחם בילוי. המסעדה תפעל בימי רביעי בלבד ותציע בכל שבוע תפריט משתנה לקהל הסועדים.

המקום, בגודל 400 מ"ר ועוד 600 מ"ר חצר עתיד להיפתח ב-1 בדצמבר, ברחוב בן אביגדור, לא הרחק מאזור המוסכים של רחוב המסגר בתל אביב. שמואלי המחזיק בחברת קייטרינג משלו, יעמוד בראש המטבח לצד אשתו זוהר, ובימים בהם יפעל המקום כמסעדה, מבטיחים השניים לצקת למקום תכנים אמנותיים-קולינריים- תרבותיים ולשלב בין בר, מסעדה, מתחם הופעות וחלל אמנותי, בדומה למסעדות פופ אפ לונדוניות, כשבכל פעם ייקבעו קונספט ואוכל אחרים וצורת הגשה משתנה.

ההשוואה בין פרויקט 'אביגדור' למסעדת הסלון של השף אייל שני היא בלתי נמנעת. כמו המתחם החדש של שמואלי, גם מסעדת הסלון של שני לא פועלת במרכזה של תל אביב, פתוחה מספר מועט של ימים בשבוע ובראשה עומד שף ידוע. שמואלי, לעומת זאת, מתנער מההשוואה, בעיקר בתחום התמחור. "המחירים יהיו שונים בתכלית, כך שאדם יצא מארוחה במחיר 170-220 שקלים ולדעתי באופן כללי, בזמן האחרון יש יותר מדי מקומות הדורשים מחיר מופקע על מעט מדי אוכל".

לדעתו חיים כהן עם מסעדתו החדשה יפו תל אביב, (שנפתחה להרצה לפני כשבוע) הוא הסנונית הראשונה שתוביל מגמה של מסעדות יפות ומושקעות, אבל במחיר שפוי. "הוא הראשון ואנחנו אחריו. בואו נשמור על השפיות ונכנס לפרופורציות. אני מאמין שכמו שיש חזרה לכלכלה הישנה כך גם במסעדות. כל השרינג שמרינג הזה, די. בארוחת שרינג (כמה מנות לכמה אנשים) אתה גומר את הארוחה ולא ממש זוכר מה אכלת. בואו נעשה קצת סדר. אני רוצה שבן אדם יזמין את המנה שלו וייהנה".

גם מתחם האירועים מבטיח שמואלי, אינו לעשירון העליון בלבד. הוא מציין בהומור כי הוא רואה מה קורה לאנשים שמארחים בביתם 150 איש-הם צריכים לרוב לשפץ אחר כך. את הקהל הפוטנציאלי לאירועים הוא מרגיע בכל הנוגע למחיר. "מדובר בקונספט לאנשים לא קונספט לעשירים. אני לא רוצה שאנשים ייחשבו פעמיים".

הפתיחה של אביגדור לא תפגע במאום בתכניותיו של שמואלי לפתוח מסעדה בקיץ 2012 במתחם שרונה. השף העתידי של המסעדה, הלל טבקולי מצוי בימים אלה בסטאז' במסעדה ניו יורקית במסגרת ההכנות לפתיחת המסעדה בקיץ.

השף רן שמואלי (47) למד לבשל עוד בהיותו ילד מסבתו האוסטרית. במהלך הקריירה הארוכה שלו עבד כסו-שף ושף מסעדת "רוטשילד" הצרפתית ובמסעדת הדגים "ארומה". בהמשך הצטרף כשותפו של מייקל שטרן בחברת קייטרינג והפקות אירועים ולאחר שהתמקצע פתח יחד עם בת זוגו זהר את קייטרינג שמואלי, המתמחה בהפקת אירועים יוקרתיים וייחודיים עד היום.


אביגדור. רחוב בן אביגדור 22, תל אביב. 03-5622244

הפתיחה של מתחם האירועים: 1 לדצמבר

הפתיחה של ערבי רביעי במקום: במהלך החודשיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully