וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מוראד: נרקוד עכשיו

29.12.2011 / 10:00

טפאס בר חדש של נשות לילה ותיקות מתברג לו ברחוב הרצל בתל אביב ומנסה לתת מענה אוריינטלי לנשנושי הלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפאס בר אוריינטלי. לילה מוראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי נשות חיי לילה ותיקות, אתי מרק (החתול והכלב) ואשת יחסי הציבור ציפי רומנו (ריזורט, אסקובר, TLV, אלנבי 58) יחד עם שותפה נוספת, נטלי אדרי (רידינג 3), פותחות השבוע טאפאס בר אוריינטלי תחת השם לילה מוראד (שהיתה זמרת מצרייה יהודייה).

המקום החדש משתרע על חלל בן שתי קומות ומעוצב בשלל עיטורים מן המזרח כמו מראה מוזהבת שתלויה על הקיר ונורות שמשתלשלות מהתקרה. לדברי רומנו, "המקום מיועד לתת אלטרנטיבה ראויה לבליינים בני 30+. בין השעות 19:00-23:00 ישמש המקום לארוחת ערב "מאופקת" כהגדרתה של רומנו והחל מ-23:00 ואילך מתכננות השותפות לשנות פאזה ולהפוך אותו למקום בילוי ברוח "ננוצ'קה", באמצעות מוזיקה קצבית יותר והופעות של אמנים שיופיעו בעודם ישובים ליד הסועדים בשולחנות. בכל יום ינגן דיג'יי פסקול של מוזיקת עולם, צוענית, ספרדית וערבית ויתקיימו הופעות של זמרים, רקדניות בטן ועוד.

לתפקיד השף נבחר חי מזרחי (הרברט סמואל, יבנה מונטיפיורי)שהרכיב תפריט (שיגדל בהמשך הדרך) המאפשר לטעום מספר מנות מהתפריט כמו גם לאכול ארוחה לא כבדה לצד אלכוהול.

בין המנות בתפריט: קציצות דגים וקוסקוס ברוטב מרוקאי אדום (31 שקלים), פלפל גרי מולט במילוי דג על מצע מטבוחה קרוסטיני וטחינה (38 שקלים), שווארמה ארגנטינאית של אסאדו בפיתה (32 שקלים), נקניקיה מרוקאית על מצע טחינה וסלסלת עגבניות (29 שקלים), סלמון צרוב על הפלנצ'ה מוקפץ עם שעועית, אספרגוס ויוגורט לבנה ושמיר (39 שקלים) או קדירה אסיאתית בבישול ארוך (42 שקלים).

לילה מוראד. רחוב הרצל 4, תל אביב. 03-5467786. לא כשר

שעות פתיחה: א'-שבת 19:00- אחרון הלקוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully