וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: סלט ענק בתל אביב

24.1.2012 / 13:23

המונה הטועם מנסה לנקות עורקים ובמקום שניצל נוטף שומן עוצר לאכול סלט טרי, גדול ומשביע ב-20 שקלים

סלט בדוכן סיילנס. קובי רובין
סלט גדול וטרי ב-20 שקלים/קובי רובין

על הפינה הבלתי אפשרית של אחד העם-אלנבי בתל אביב, איפה שאין דקה שקטה לרפואה, פתח לפני 5 שנים ערן את דוכן סיילנס, על שם השקט שמשתרר בראש בעת האכילה.

הדוכן של ערן, עומד בליבה העתיק של תל אביב, שם תוכלו לראות את הבניינים המשופצים מלאים באנשי עסקים, או סתם אנשי משרדים שהולכים עם חולצות מעומלנות ולא רק בחורף. בשעות הצהריים נפלטים אלפי אנשים מהמשרדים לעבר המסעדות הממותגות בעלות קונספט ''איך להאכיל אותך מעט מדי ביותר מדי".

אבל לעומת אלה, אצל ערן אפשר למצוא סנדביצ'ים משתלמים מכל המינים, ארוחות בוקר למתעקשים, טוסטים וסלטים. אני-שלא מטבעי- התמקדתי באחרון.

בתוך נישה מצומצמת, עובדים במהירות חבר'ה צעירים שזזים מהר מאוד, ומתמודדים עם האכלת ההמונים, שנוהגים להסתער על המקום כעדר, ולנגח את החזית המצומצמת גם ככה. השמועה אודות התפריט הטוב כבר עברה, והאנשים הטובים והזריזים ממוקדי מטרה אל מול ההמון. התפריט עצמו גדול כמו עמוד ב"הארץ", וממש מפוצץ במידע חיוני, עם הרבה מה לאכול בתמחור של מתחת ל-20 שקלים. המקום כשר, ובכל זאת מצליח למכור גם בשרי וחלבי, בקיצור, אין מצב שלא תמצאו מה לאכול.

התפריט ענק והבחירה חופשית. הסלט הגדול, שהוא למעשה במחיר של סלט קטן (20 שקלים) הוא ארוחת צהריים משביעה וטובה. שלא כמו המקומות המתחכמים ששולפים את קופסת הבושה הקטנה למראה ב-20 שקלים, ממלאים לך אותה בכמה עלים והקופסא מתפוצצת, כאן הוא ההיפך. בסיילנס תקבלו עם הסלט גם 2 פרוסות לחם דגנים קל טעים או ג'בטינה (ג'בטה קטנה). משביע על בטוח.

בעת המילוי החבר'ה רצים על המבחר שכולל לפחות עשרים סוגים של ירקות במצב חתוך ומסודר מהבסיסיים ועד לקיצוניים כמו אננס, תירס גמדי, בורגול, שעועית ירוקה, וחומוס גרגירים רך על הדרך. אחרי יריית הוראות ההפעלה, נכנסים המרכיבים אל קערת ערבוב (כולל פסטה פוזילי אם תרצו) בתיבול ויניגרט או לימון ושמן זית. עירבול בקערה ולקופסא .

שימו לב, פה באים לקחת ולברוח, כי אין זמן לעמוד על אדום לבן. הפקחים גם הם יודעים לאן לבוא.


סיילנס. אחד העם 38, תל אביב. כשר. 03-6868991

שעות פתיחה: א'-ה' 06:30-17:00




לכל המדורים של אוכל רחוב זול

סלט בדוכן סיילנס. קובי רובין
תאכלו בזריזות ואל תתמהמהו שם יותר מדי זמן/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully