וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: מרק טום יאם תאילנדי

15.2.2012 / 8:27

המונה טועם מרק טום יאם לוהט ב- go noodles שמתאים ליום קריר, ויגרום לכם להרגיש בריאים לרגע

מרק טום יאם תאילנדי. קובי רובין
מרק טום יאם תאילנדי/קובי רובין

ישנם מעט מקרים שבהם אני מצליח למצוא בתוך תל אביב דבר מה לאכול שאפשר לומר עליו בפה מלא, שהוא לא ג'אנק, אלא אפילו להיפך: בריא וטעים מאוד. אפילו סלטים שנראים ברגע הראשון בריאים, עטויים ברוטב שמנוני שבסופו של דבר מוסיף בעיקר לקלוריות. ולכן גו נודלס הוא שמחה טובה לכולסטרול.

את גו נודלס, פתח אוהד לפני 5 שנים עם כמה שותפים. השותפים עזבו בינתיים, ואוהד נשאר ואיתו נועם המקום שנמצא במרכז הרחוב הכי מעניין בתל אביב: אבן גבירול.

את התפריט, מרכיבות מנות בעיקר מהמזרח הרחוק, כל אסיה במקום אחד. אוהד דאג שכל אחד שרוצה לדמיין את אסיה, ימצא אותה באותו מקום. אגרול לסוגיו, שרימפס טמפורה, נודלס קארי, צ'ופסואי, דים סאם, פאד תאי וכמובן פינת סושי לסגור את הפינה.

במיוחד בימים אלו, בהם הטמפרטורות צונחות גם בתל אביב, זוהי זכות לקבל מרק במחיר מצחיק. מרק טום יאם (16 שקלים) לוהט וריחני הוגש לשולחן. את מרכיביו הטבחים לא הסכימו לגלות, אבל טום יאם הוא טום יאם – רצועות גזר, ערימה לא קטנה של נבטים, פטריות טריות ומגיעות עגבניות שרי קטנות, ירוקות וחמוצות, ועליהם מוזגים ציר מרק רותח ועלי כוסברה חתוכים דק. המראה נראה פשוט ויחד איתו המחיר (מזכיר לכם, 16 שקלים). אם תחליטו להוסיף כמה רצועות עוף, תוסיפו עוד 4 שקלים, ובמקרה של רעב גדול, אפשר להוסיף קערית אורז בעוד 6 שקלים.

המלצה שלי, אל תיקחו הביתה, שבו במקום, יש עיתונים והמקום נעים. אבל אם נתקלתם ביום קר, דעו שהם עושים גם משלוחים.


go noodles. רחוב אבן גבירול 54, תל אביב. 03-6964040. לא כשר

שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-24:00

מרק טום יאם תאילנדי. קובי רובין
ציר לוהט על ירקות חיים/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully