וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: פוקצ'ה סביח

6.3.2012 / 18:24

המונה טועם מרגיש חשק לפחמימות וניגש אל פיצה פצה בתל אביב, שם הוא מוצא פוקצ'ה שהתחפשה לסביח וגורמת לו לשובע רציני

פוקצ'ה סביח של פיצה פצה. קובי רובין
פוקצ'ה שהתחפשה לסביח/קובי רובין

סוזאנה ושלומי הם זוג חרוץ ללא מעצורים, שפתחו את פיצה פצה לפני 23 שנה במרכז רחוב אבן גבירול בתל אביב, ולאחר כמה שנים הוסיפו אליה את "אמורה מיו", מסעדה איטלקית לעילא ולעילא שנפתחה למען האנשים שאוהבים רמה גבוהה. אבל האהבה הגדולה לפיצה נשארת, ואיתה הגרסה המצויינת של שלומי לפיצה הטובה שמנוהלת על ידי אחיו.

כמו מקצוענים אמיתיים, מנהלים האחים של שלומי את פיצה פצה, כאילו היתה זו מסעדה לכל דבר, ולא עוד פיצריה כמו שכולם חושבים. מומלץ לכולם להגיע למקום ולצפות כיצד מאכילים האחים עשרה אנשים ב-2 דקות בסדר מופתי. נוסף למקצוענות, סוזאנה ושלומי לקחו החלטה אמיצה ויפה, שבה חלק גדול מהעובדים שהם מעסיקים הם אוטיסטים שמשתלבים בצורה יוצאת דופן עם שאר העובדים. מעשה מבורך לכל הדיעות.

ישנן יותר מידי מלכודות פראיירים באיזור אבן גבירול שימכרו לכם כלום בלי טעם, ביותר מדי כסף ובלי להסתכל לכם בעיניים כשעושקים אתכם. ולכן, אם עוד אחד מהמסעדנים בתל אביב ידבר איתי על עלויות במרכז העיר אני שולח אותו לרוץ פעמיים מסביב לבריכה בכיכר רבין כדי לצנן את הגרידיות ולחזור לפיצה פצה. ולכן, במיוחד אם אתם לא תל אביבים, אל תיפלו בפח ולכו למקומות שתל אביבים אמיתיים אוכלים בהם שנים, ולא למקומות שעושים בעיקר רעש.

פיצה פצה הוא דוכן מקומי, וכשאני עוצר את המונית ומוצא חניה, ההעדפה שלי היא מנת פוקצ'ה סביח של המקום, שנמצאת עדיין בגבול ה- 20 שקלים. זוהי מנת פחמימה מצויינת שמהווה הנאה צרופה של דיוק בהכנה מהרגע הראשון ובה שכבה לא עבה מדי של חציל, שכבה של פרוסות ביצה, המון מלפפון חמוץ פרוס דק, זיתים ועגבניות.

למעשה, מאוד קשה לבחור מטעמים בפיצה פצה, כי על הדלפק מונחות פוקצ'ות וקלצונה מוכנות לבליסה מהירה, ועשויות חומרי גלם טריים. מלבנים מלבנים של פוקצ'ות קורצות מעבר לזכוכית עם הבטחה שלא תצאו רעבים מהמקום. עוד מישהו רוצה אולי להעיר לי על עלויות עוד פעם?

גם אם אתם לוקחים משהו זריז, אתם יותר ממוזמנים לשבת ליד שולחן בחוץ, ואם המקום סתום באוכלים, מבקשים רשות ויושבים בחלק החיצוני של מסעדת 'אמורה מיו' ומדמיינים שיש לנו קצת יותר בכיס.


פיצה פצה. אבן גבירול 102, תל אביב. 5239303–03. לא כשר.

שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 10:00-15:00




לכל המדורים של אוכל רחוב

פוקצ'ה סביח של פיצה פצה. קובי רובין
פוקצ'ה סביח של פיצה פצה/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully