וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

webeat: המשלוחים עוברים למצב חיסכון

16.4.2012 / 19:18

במקום לשלם סכומי עתק למשלוחים ממסעדות לכו על האופציה החדשה - משלוח מאתר webeat, שמספק מנות זולות יותר ממסעדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט webeat לארוחת הצהריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי המשרדים של איזור הבורסה ברמת גן, הרגילים לעשות הזמנות לארוחת צהריים על בסיס יומיומי עומדים לקבל שינוי. לאחר שהתרגלו להזמין מנות קטנות במחירים גבוהים, מגיע איש העסקים עומר כספי ואיתו מיזם משלוחי אוכל חדש בשם webeat.

בשלהי המחאה החברתית בשנה שעברה, שב ארצה עומר כספי לאחר מספר שנות שהיה באוסטרליה ולונדון. כמי שבבעלותו שלושה בתי קפה באוסטרליה, מיהר כספי לאבחן כי העלויות הגבוהות שמשתקפות בתפריטי המסעדות, ניתנות לקיזוז בתנאים מסוימים. לכן החליט ליצור בארץ מיזם משלוחים, הנעשים דרך אתר אינטרנט או אפליקציה סלולרית ללא אפשרות להזמנה טלפונית.

המיזם המכוון בעיקר לארוחות צהריים משרדיות ויחסוך עלויות של כ-15% בהוצאות כמו מלצרים ושכר דירה שיתבטאו במחיר המנות. ביחס למנות זהות על בסיס חומרי גלם טריים, המוגשות במקומות אחרים התמחור אכן נמוך יותר בכמה שקלים לכל מנה, עניין משמעותי מבחינת אחוזים.

בנוסף, האפליקציה תעדכן את המזמין היכן נמצא המשלוח בכל רגע נתון, האם השליח יצא לדרכו ואם כן, מה מיקומו. "זה סוג של חוויה. אם אתה לא יכול לבוא אלינו, תוכל לחוות אותה דרך האינטרנט", אומר כספי. בהמשך, יתעדו המצלמות את המתרחש במטבח בשידור חי כדי להראות את סביבת העבודה.

לבניית התפריט ייעץ השף גיא גמזו (מנהל המטבח במסעדת רפאל). ביניהן בעיקר מנות סלט ופסטה כמו סלט עוף אסיאתי עם כרוב לבן בוויניגרט אסייתי ומיני ג'בטה (36 שקלים), סלט רוסטביף עם פלפלים קלויים צבעוניים ומיני ג'בטה (38 שקלים), פנה בולונז (32 שקלים), פטוצ'יני אסייתי (32 שקלים), פסטה מלנזנה (30 שקלים). המנות צפויות להיות גדולות מהמקובל ולשקול 550 גרם למנת פסטה ו-750 CC למנת סלט.

בהמשך, יצורפו גם מנות יוגורט עם גרנולה תוצרת בית ושלל כריכים.

בשלב הראשון איזור המשלוחים יוגבל לעובדי המשרדים ממזרח לאיילון, אזור יד חרוצים ולה גרדיה. בהמשך מבטיחים להתפרס לכל תל אביב ויפו ולהרחיב את שעות הפעילות. במידה והפיילוט התל אביבי יקצור הצלחה צפויה גם הגעה לאזורים נרחבים יותר בארץ.


webeat. שטיבל 9, תל אביב. 03-9401313

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully