וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט בהשראת האימפריה הרומית

20.5.2012 / 9:58

תפריט המתבסס על שיטות בישול מהאימפריה הרומית בהלנה בנמל, ארוחה ארגנטינאית בקלואליס ותערוכת מבשלים. כל האירועים הקולינריים המסעירים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח ריקוטה רומאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלנה בנמל

מסעדת הלנה בנמל משיקה בימים אלו תפריט שבנה השף עמוס שיאון המתבסס על שיטות בישול עתיקות שאפיינו את תושבי קיסריה הקדומה, האיזור בו שוכנת המסעדה.

התפריט בהשראת האימפריה הרומית כולל מנות כמו טלה עטוף זרעי סלרי, שום ירוק וקליפת לימון מגורדת עם משמשים, שקדים ירוקים ועלי זעתר (42 שקלים), מולים ברוטב דגים עם כרישה, זרעי כמון, חמאה ויין בדבש (90 שקלים), פילה דג ים ברוטב ערער ויין מוסקט על קרם תרד בר (130 שקלים), כדורי גבינת ריקוטה וסולת מטוגנים בסירופ הל וסילאן (38 שקלים) ועוד.

ניתן להזמין את המנות כולן במסגרת ארוחת טעימות למרכז השולחן (200 שקלים לאדם).

הלנה בנמל. נמל קיסריה. 04-6101018

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלעות טלה בקלואליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה ארגנטינאית בקלואליס

לרגל יום העצמאות הארגנטינאי, תתקיים ביום חמישי, 24 במאי, ארוחת טעימות על טהרת הבשר. בין המנות שהרכיב השף ויקטור גלוגר: פוקצ'ה אסאדו עם צ'ימיצ'ורי; אמפנדס בשר; חזה מולארד בצלייה איטית עם פטריות פורצ'יני; מדליוני פילה בקר רוסיני על בריוש כמהין ועוד (265 שקלים לסועד).

קלואליס. רחוב אבא הילל 16, רמת גן. 03-5759060

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת תפוחים במסעדת בית שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בבית שלום

שף מסעדת בית שלום במטולה, אסף אוטולנגי, משיק בימים אלו את תפריט הקיץ החדש. בין המנות פילה עגל המיושן במקום עם רוטב יין אדום (150 שקלים), פורל בשמנת ובזיליקום במילוי עגבניות מיובשות אפוי בטאבון בליווי תפוח אדמה אפוי (85 שקלים), פטריות ממולאות בגבינת צאן , שקדים ובזיליקום ברוטב שמנת ועשבי תיבול (38 שקלים) ועוד.

בית שלום. רחוב הראשונים 26, מטולה. 04-6940767

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספייריבס טלה בטמפל בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בישול בבירה בטמפל בר

רשת הפאבים האיריים טמפל בר, משיקה תפריט חדש המבוסס על בישול בבירה שנוצר על ידי כמה שפים ידועים. בין המנות שיוגשו החל מה- 15 במאי ועד סוף חודש יולי בסניפי הרשת, סלט עם סלמון בגינס של השף צחי בוקששתר מרשת בלאק (59 שקלים), פטה כבד עם בירת קסטיל רוז' של השף לאון אלקלעי (43 שקלים). ספייריבס טלה בבירה על ראגו עדשים ותרד גינה של השף חיים טיבי ממסעדת מוסקט (69 שקלים) ועוד.

טמפל בר. מתחם סינמה סיטי, ראשון לציון טלפון: 03-7165757. סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון טל: -699553603. Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. טל: 04-8404460. מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא. טל: 09-7677575

תפריט קיץ בשילה

מסעדת שילה מתחדשת בתפריט קיץ שהגה השף רון כהן. בתפריט הצהריים מנות חדשות כמו מרק יוגורט, עשבים וקלמרי (ראשונה לבחירה בתפריט עסקי של 89-95 שקלים), רביולי אספרגוס, אפונה וגבינת מוצרלה עם חמציצים (עיקרית בתפריט העסקי במחיר 89 שקלים), לתפריט הערב נוספו מנות כדוגמת טרטר דג ים עם חומץ אורז, קולי גזר ופלפלים (58 שקלים), סלט פירות ים עם אספרגוס, בצלים צלויים ודפי אורז ונכנסו קינוחים חדשים כמו: פנקוטה היונה, פנקוטה טחינה עם סורבה דובדבן שחור ונוגטין שומשום (42 שקלים) ועוד.

שילה. רחוב בן יהודה 182, תל אביב. 03-5221224

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת מבשלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת מבשלים

תערוכת מבשלים תיערך זו השנה השלישית בגני התערוכה, בין התאריכים 22-24 במאי. בתערוכה ישתתפו 70 יצרני ויבואני אוכל, גאדג'טים, כלי בישול ומוצרי מטבח. על הבמה המרכזית יעלו שפים ובשלנים שיעבירו למבקרים מופעי בישול חיים. בין המשתתפים: אבי ביטון, מיקי שמו, עומר מילר, הנס וגלית ברטלה, דודו אוטמזגין, שאול בן אדרת ועוד.

שעות פתיחת התערוכה: 10:00 – 21:00. מחיר הכניסה: 40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפודי פרגית באונמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות משלוחים חדש באונמי

אונמי היפנית משיקה תפריט משלוחים חדש. בין המנות: פתיחים כמו איקה באטר שואיו, טבעות קלמרי בסאקה, מירין, חמאה, שום וסויה (44 שקלים),טרטר סלמון ואבוקדו עם סויה, וואסבי קראנץ’ בעיטור ביצי סלמון (48 שקלים), גוהן מונו, מנות בקופסה המגיעות עם מרק מיסו כגון יאקיניקו לוסוג’יו, פרוסות אנטריקוט מוקפצות עם בצל ברוטב יאקיניקו (68 שקלים) יאסאי יאקי סובה, אטריות ביצים עם כרוב, בצל ירוק, פלפלים ופטריות (44 שקלים), כמו גם מבחר מנות סושי. על תפריט המשלוחים 10% הנחה על המחיר הנקוב.

אונמי. רחוב הארבעה 18, תל אביב. 03-5621172

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully